Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Finalehelgen er her!

Recommended Posts

Vurderte å snike med meg en av de skjermene jeg! Hehe.. Vi får smiske med karene fra datakjeden om gode priser :boxed:

Da er vi to! Hehehe.. Gleder meg sinnsykt til dette :D

Vurderte å snike med meg en av de skjermene jeg! Hehe.. Vi får smiske med karene fra datakjeden om gode priser :boxed:

Ja, den er jeeeeeevlig elsk! :D

Helt vanvittig opplegg dere i Hellfragger har kokt sammen. Hadde vært kanonartig å delta på noe slikt!

Lykke til alle sammen då, og heia den som vinner!

Gleder meg skikkelig nå, ikke bare til å spille matchene, men til å treffe alle spillerne og de som har jobbet med å få istand dette. Blir kos :D

Det er fullt mulig for folk som vil å komme oppover å se på, bare ikke dra med deg en hel skoleklasse. Det vil bli mulighet for folk å komme opp å se kampene live og såklart møte oss i Hellfragger/Battlefield.no. Jeg skal stille opp med cam så jeg skal ha noen fine playboy bilder av Entreri og pzn :>

Får ikke anledning til å komme på besøk denne gangen :boxed:

Var der sist gang da :D

Dere får ha lykke til alle sammen! Har satt fri helgen fra damen for å følge med på kampene!

Bare spytter inn ett teit spørsmål. Når de arrangere slike event som dette, må de kjøpe ørten steam kontoer som de lar være spiller bruke, eller tar de bare seg en snar tur innom en torrent..?? :D

Heia HF!!!!!

Edited by regga

Bare spytter inn ett teit spørsmål. Når de arrangere slike event som dette, må de kjøpe ørten steam kontoer som de lar være spiller bruke, eller tar de bare seg en snar tur innom en torrent..?? :D

Heia HF!!!!!

De bruker sine egne kontoer noe som er en fordel da de får med seg sine egne innstillinger.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...