FRlTZ 0 Report post Posted December 1, 2008 Denne moden er verdt og holde ett øye med: the Darkest Hour: Normandy 1944 http://www.darkesthourgame.com/ Sjekk bilder og les info. Share this post Link to post Share on other sites
HansenTHEmaverick 0 Report post Posted December 2, 2008 Jeg spiller den Share this post Link to post Share on other sites
Darkness 1 NRW 0 Report post Posted December 8, 2008 hmm 2.0? Share this post Link to post Share on other sites
HansenTHEmaverick 0 Report post Posted December 8, 2008 hmm 2.0? ? Share this post Link to post Share on other sites
eriks901 0 Report post Posted December 19, 2008 Jeg spiller den, men den mangler litt fortsatt. De trenger bedre animasjoner og bedre lyder, lydene er altfor dårlige. Ellers er det også verdt å sjekke Mare Nostrum som finnes i steamlisten(Ihvertfall så var den der i min steamliste.) Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted December 28, 2008 Darkest Hour lanseres 31. Januar 2009. Har fulgt utviklingen i evigheter. Gleder meg veldig til den lanseres i slutten av Januar. Veldig synd at det er så få norske som spiller Red Orchestra. Håper de fleste som eier Red Orchestra vender tilbake til frontene i Januar. Beta 2.0 kan lastes ned her: Beta 2.0 Tiger II Share this post Link to post Share on other sites