Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
retro

Norwegian Whalers

Recommended Posts

Hei!

Som mange sikkert har fått med seg har det vært diskusjoner både public her på 1942-forumet, og internt i den gjengen som har spilt for NPS i turneringa om en videre norsk bfklan. Ettersom ingen som spilte fast for nye-NPS (utenom Nice) har noen tilhørighet til navnet NPS og de fleste som deltok for NPS ønsker å fortsette har vi startet en ny norsk klan. Norwegian Whalers :boxed:

Denne klanen har ingen tilknytning til battlefield.no, utenom at vi har forum her.

Vi har ikke bestemt oss for hvilken turnering vi skal satse på, men jeg antar at det blir noe tyske greier. Lineupen vår er ikke helt fastsatt, men det virker som om de aller fleste som spilte for NPS blir med videre.

Kort om klanen er vi opptatt av å spille på så høyt nivå som mulig og dermed blir det ikke en sosialdemokratisk klan der alle skal spille like mye, det blir topping av lag i alle viktige kamper. Vi blir altså et alternativ for de som ønsker å vinne, men vi skal selvfølgelig ha det gøy.. hva er forresten artigere enn å vinne? :D

Alt er ikke fastsatt 100% enda, men det begynner å komme i orden.

Vi søker etter flere medlemmer nå, ettersom vi vil ha en 15ish spillere. Send meg en PM om deg selv, ambisjonsnivå og hvor aktiv du tenker å være.

Vi ønsker forresten å være en åpen klan og at så mange som mulig kan komme og spille public med oss på VT, skal komme tilbake med VT-info for de som vil spille med oss der.

Vi er i utgangspunktet ute etter alle typer, vi har ikke overflod av noe. Et krav er dog at man ønsker å satse, hvor langt vi kommer vil tiden vise.

Oi... Norwegian Whalers-navnet vekker gode minner. Dere er selvsagt klar over at de var norges store gaming-stolthet tilbake på 90-tallet, da ActionQuake 2 var det hotteste av det hotte (CS var ikke påtenkt på den tiden)?

Spilte veldig mye på NW-serveren på den tiden. Den og Janco/Chello-serveren var jo de to mest populære i Skandinavia.

Anyway.. det var nok mimring. Jeg ønsker dere lykke til! :D

Det var jeg ikke klar over nei! Navnet kom jeg på etter at min far donerte noen kilo hvalkjøtt samme søndag som vi skulle spille en kamp, jeg foreslo det og ingen var utelukkende negativ :D

Hmm kan absolutt være interessant dette. BF1942 var og vil for alltid være spillet i mitt hjerte:)

Artig at det nå kommer en norsk klan igjen, som ønsker å få til noe bra!

*Tenke litt*

Heya Retro & co.

Hvordan har det gått? Hvor står dere i dag?

Vi er i gang nå, hadde vår første kamp på søndag. Det ble dessverre overkjøring og tap mot CC, noe som gjorde at min rapporteringslyst ble litt redusert :D

Vi er ca 15 medlemmer og har flere søkere for øyeblikket, vi må nesten bare bruke uka på å finne ut hvem av de som har søkt som skal få bli med, men nå blir kriteriene tøffere ettersom vi er såpass mange. Vi satser på å få praccet og spilt litt i desember før vi starter skikkelig fra januar av, noe som er viktig nå er å få folk i gang public slik at de kan trene, det er mange som fortsatt har mye å gå på i forhold til storhetsdagene. Skulle ønske at nice spilte mer public, men han signaliserte på forhånd at han ikke kunne spille så mye, så det får vi leve med. Så finnes det en superpilot der ute som spiller mye, send pm! :boxed:

Om noen er bedre enn slash er de også velkomne, vi jobber med å holde ham utenfor førstelaget :blush:

hvor / når spiller egentlig folk public bf42 for tiden?

Ettermiddag/kveld på disse serverne, er det vel størst sjanse for å treffe norske spiller:

BF1942 v1.61 @ Netorn 1

BattleBox1 BF42 1.61 Pure!

Jeg møter ofte folk fra bf.no på disse serverne:

-Netorn -russisk server. Alltid folk der. Lite lagg og ping rundt 50.

-Battlebox 1 BF42 Pure 1.6. Folk på ettermiddagene, men serveren har mye packetloss, derfor mye lagg.

-Nateos. Lite folk og høy ping(70-80), men lite lagg.

-Arcor Arena 9 (Aberdeen only) - Grei server, men litt for ensformig med bare aberdeen.

-Battlebox 1 BF42 Pure 1.6. Folk på ettermiddagene, men serveren har mye packetloss, derfor mye lagg.

-Arcor Arena 9 (Aberdeen only) - Grei server, men litt for ensformig med bare aberdeen.

Leibstandarte (Ungarsk) funkar också bra. Alltid mycket folk till sena timmar. Många admins - no rape - masse kanonføde - BF's beste dame (ever?) spiller også her.

Leibstandarte (Ungarsk) funkar också bra. Alltid mycket folk till sena timmar. Många admins - no rape - masse kanonføde - BF's beste dame (ever?) spiller også her.

BF`s beste dame? du menar Horror

Problemet med Leibstandarte er de dustete adminsene. Spilte der for en stund tilbake og etter å ha skutt ned en av adminsene sju ganger så ble jeg til slutt tatt ut. Gjett hvem som tok meg da på take-off - sånne folk får du billig av meg.

pcw i kväll kl. 21:00

Battleaxe

Tobruk

:-)

Om noen er bedre enn slash er de også velkomne, vi jobber med å holde ham utenfor førstelaget :D

pfff!!! Meg + 7 kloner av meg + nice og azo er vel tidene dreamteam :D

Artig kamp i dag mot Illu! De vant Tobruk og vi vant Baxe :D

Kul match (för min del intill jag blev ägd av Vista).

Takk for hyggelig kamp og god stemning. :D

Nei, googla nw og fant ingen andre klaner som het det!

Satser på at vi kan pracce med dere oftere, bedre med svensker enn whinetyskere med 181 i ping. :D

Artig kamp i dag mot Illu! De vant Tobruk og vi vant Baxe :D

Kul match (för min del intill jag blev ägd av Vista).

Takk for hyggelig kamp og god stemning. :D

Meget god stemning, en fryd å spille kampen selv om vi ble eid skikkelig på Tobruk. Baxe er gøy å spille når kampen blir så jevn som den var i går. Enig med Retro at det er hyggelig å spille mot svensker som ikke whiner over ping og pl og alt mulig annet.

Nei, googla nw og fant ingen andre klaner som het det!

Satser på at vi kan pracce med dere oftere, bedre med svensker enn whinetyskere med 181 i ping. :D

Hehe.. vi har netsen helt sluttet å spille på vår server mot klaner utenfor skandinavia. Vi vinner for enkelt der ^^

Er den andre servern veldig ille så finner vi som regel en neutral server i Holland elns.