Username879 0 Report post Posted November 23, 2008 (edited) Jeg har gjort alt riktig, men når installeren har nådd slutten minimerer den seg og vil ikke maksimere seg igjen . Etter at den har minimert seg skjer det ingen ting. Håper noen kan hjelpe. Edited November 23, 2008 by Username879 Share this post Link to post Share on other sites
Curver 1 Report post Posted November 24, 2008 (edited) Nok plass på hardisken? Emm du har ikke kommet borti enten ALT+F4 eller trykket på X i vinduet? Er det bare battlefield 2 eller er det battlefield 2 complete collection? Edited November 24, 2008 by Curver Share this post Link to post Share on other sites
Username879 0 Report post Posted November 25, 2008 (edited) Det er BF2 complete collection. Jeg har 188 GB igjen på hardisken og jeg har heller ikke kommet borti noen knapp. Eller trykket på x i installerings ruta. Edited November 25, 2008 by Username879 Share this post Link to post Share on other sites
tjomsenn 0 Report post Posted November 25, 2008 Det er BF2 complete collection. Jeg har 188 GB igjen på hardisken og jeg har heller ikke kommet borti noen knapp. Eller trykket på x i installerings ruta. bf2 complete collection søker på nett etter oppdateringe sjøl. det gjorde den no på min pc. så da regner æ med at det gjør den på andre maskiner også da. etter at alt er innstalert og beskjeden om restart kommer så trykk starte på nytt senere, så venter du litt. spørs på nettlinje og maskin hvor lenge du må vente. etter at patcher er lastet ned og installert så skal det no være i orden. regner æ da med hehe Share this post Link to post Share on other sites
Username879 0 Report post Posted November 26, 2008 Ok, Takk. Share this post Link to post Share on other sites