lone wolfe 0 Report post Posted November 20, 2008 Hei Jeg har Blitt Hacked på min bf2 acount.det jeg lurer på er det mulig å bytte passordet på min battlefield acount.og hvordan gjør jeg det.skjøner ingenting på spygame ser ikke hvordan man kan bytte der hackeren har brukt min konto men ikke noe tull (ENNÅ)så hvis jeg kan bytte blir jeg har spilt bf2 i ca 3400 timer så å miste den er litt kjedelig. Share this post Link to post Share on other sites
AllFather 1 Report post Posted November 20, 2008 Du tar å recover passordet ditt til epostkontoen din. Har han byttet din epostkonto med sin egen tar du kontakt med EA (mener de har et norsk telefonnummer), der må du sikkert sende de kopi av nøkkelen til spillet, også overfører de eierskapet tilbake til deg. De bruker forresten gamespy til battlefield, så du kan ta å skifte passord på http://gamespy.com/ Du logger inn og velger bytt passord. Share this post Link to post Share on other sites
lone wolfe 0 Report post Posted November 21, 2008 Du tar å recover passordet ditt til epostkontoen din.Har han byttet din epostkonto med sin egen tar du kontakt med EA (mener de har et norsk telefonnummer), der må du sikkert sende de kopi av nøkkelen til spillet, også overfører de eierskapet tilbake til deg. De bruker forresten gamespy til battlefield, så du kan ta å skifte passord på http://gamespy.com/ Du logger inn og velger bytt passord. Så Jeg Bytter ikke passordet for å loge meg på spillet?bare in på gamespy?? å recover passordet ditt til epostkontoen din.vet jeg ikke hvordan man gjør Share this post Link to post Share on other sites
AllFather 1 Report post Posted November 21, 2008 Se hjemmesiden til gamespy. Passordet du bruker i spillet, er passordet du bruker i gamespy (er gamespy konto du har til bf2), logg inn på hjemmesiden. Share this post Link to post Share on other sites
lone wolfe 0 Report post Posted November 21, 2008 Se hjemmesiden til gamespy.Passordet du bruker i spillet, er passordet du bruker i gamespy (er gamespy konto du har til bf2), logg inn på hjemmesiden. jeg har byttet passordet til inlogging på gamespy.men det er det gamle på spillet forsatt Share this post Link to post Share on other sites