Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
lone wolfe

Bytte Pass Ord

Recommended Posts

Hei

Jeg har Blitt Hacked på min bf2 acount.det jeg lurer på er det mulig å bytte passordet på min battlefield acount.og hvordan gjør jeg det.skjøner ingenting på spygame ser ikke hvordan man kan bytte der

hackeren har brukt min konto men ikke noe tull (ENNÅ)så hvis jeg kan bytte blir jeg :happy::D

har spilt bf2 i ca 3400 timer så å miste den er litt kjedelig.

:D

Du tar å recover passordet ditt til epostkontoen din.

Har han byttet din epostkonto med sin egen tar du kontakt med EA (mener de har et norsk telefonnummer), der må du sikkert sende de kopi av nøkkelen til spillet, også overfører de eierskapet tilbake til deg.

De bruker forresten gamespy til battlefield, så du kan ta å skifte passord på http://gamespy.com/

Du logger inn og velger bytt passord.

Du tar å recover passordet ditt til epostkontoen din.

Har han byttet din epostkonto med sin egen tar du kontakt med EA (mener de har et norsk telefonnummer), der må du sikkert sende de kopi av nøkkelen til spillet, også overfører de eierskapet tilbake til deg.

De bruker forresten gamespy til battlefield, så du kan ta å skifte passord på http://gamespy.com/

Du logger inn og velger bytt passord.

Så Jeg Bytter ikke passordet for å loge meg på spillet?bare in på gamespy??

å recover passordet ditt til epostkontoen din.vet jeg ikke hvordan man gjør

Se hjemmesiden til gamespy.

Passordet du bruker i spillet, er passordet du bruker i gamespy (er gamespy konto du har til bf2), logg inn på hjemmesiden.

Se hjemmesiden til gamespy.

Passordet du bruker i spillet, er passordet du bruker i gamespy (er gamespy konto du har til bf2), logg inn på hjemmesiden.

jeg har byttet passordet til inlogging på gamespy.men det er det gamle på spillet forsatt

Sign in to follow this  

• Create New...