tjomsenn 0 Report post Posted November 14, 2008 Kjører bf2 på Windows vista home premium 32, med amd athlon 64 x2 dual core 4000+, 2,00 gb ram og GeForce 8500gt. Spillet funka fint før men så reinstalerte æ vista og måtte legge spille inn på nytt. Har fixa pb`n. og prøvd patche spillet på nytt men det stopper opp etter noen minutter som vanlig. kjører da åsså på trådløst nett med en D-link dwa 547 rangebooster n650 desktop adapter, 300 Mbps. nettlinja jeg har er den største til canal digital. har også siste drivere til nettverks kortet. har ikkje prøvd å reinstalere bf2. Noen tips/triks? Share this post Link to post Share on other sites
tjomsenn 0 Report post Posted November 15, 2008 Kjører bf2 på Windows vista home premium 32, med amd athlon 64 x2 dual core 4000+, 2,00 gb ram og GeForce 8500gt. Spillet funka fint før men så reinstalerte æ vista og måtte legge spille inn på nytt. Har fixa pb`n. og prøvd patche spillet på nytt men det stopper opp etter noen minutter som vanlig. kjører da åsså på trådløst nett med en D-link dwa 547 rangebooster n650 desktop adapter, 300 Mbps. nettlinja jeg har er den største til canal digital. har også siste drivere til nettverks kortet. har ikkje prøvd å reinstalere bf2. Noen tips/triks? Har no reinstallert spillet men er bare samme som før. lagger etter 5-10 min :S Share this post Link to post Share on other sites