Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Steiner

Server i COD5

Recommended Posts

Det gikk greit å adde den som favorite

Det var tomt på HC servern. Jeg idler...

Jeg var å idlet jeg også er du online?? legg meg til på msn hvis du vil inn å teste... [email protected]

EDIT: add meg som friend i WAW... Hermynator

CoD:WaW krasjet selvsagt etter 5 minutter med idling, men jeg er klar for å idle litt mer i kveld. Legger deg til på MSN så kan jeg sende en melding når jeg får tid til litt spilling i kveld.

CoD:WaW krasjet selvsagt etter 5 minutter med idling, men jeg er klar for å idle litt mer i kveld. Legger deg til på MSN så kan jeg sende en melding når jeg får tid til litt spilling i kveld.

U do that!

Var inne en stund på Battlefield.no #2 TDM i går kveld. (Tror det var #2 hevrtfall)

Noen synspunkter til settings;

- Endre respawntid til 0. Kjedelig å sitte vente i 10-15 sek...

- Øke kills nødvendig for seier. Nå 1500. Øke til minst 3000.

- Fjern killcam!

- Fjern Tanks...

Ellers håp for servern, var jo en del på. (15-25 eller no) :-)

* Denne er nok grei å endre... Done!

* Hmmm, hvor lenge varer runden med 1500 da? Vi økte jo fra 300!

- Fjern killcam!

* Den er vel også grei å fjerne.... må endre i GC!

EDIT: Done!

- Fjern Tanks...

* litt mer usikker på å fjerne denne. Er ikke tanks en naturlig del av kartene? Synspunkter folkens?

Det kommer selvsagt an på mappet osv. Men på veldig små maps med mye action blir 1500 lite.

Tror ene kartet var over på 4-5 minutter. Blir ikke mye rom for comeback for de som ligger under da :boxed:

Jeg sammenligner i grunn med andre TDM servere jeg henger på, hvor kartene spilles i opp mot 20 minutter. (og 40-50 spillere. Jada, kaos, men public deluxe :D)

Og de trekker folk hele tiden...

Dere får selvsagt vurdere dette. just my 2 cents...

En dag kommer jo en ok mod (pam5, promod, damn) som funker og.

kasol serveren er iallefall oppe :D Bare bruk teamviewer Rusty.

Edit: jeg har alle servern oppe men må refreshe litt før de er ok. De står først uten navn.

Spilte litt i stad (veldig gøy), men er terskelen for hvor mye skade man tåler redusert? Synes den var så høy i forhold til andre HC servere...

Det er svært stor forskjell fra server til server hvor mye man tåler. Selv liker jeg best de serverne hvor man tåler en god del (man får shootouts og det er viktig å kunne aime bra og tracke bevegelsene til motstanderen). Det er også servere med 50% helse (man dauer av et hodeskudd eller 2 kroppskudd hvis jeg ikke tar feil) eller 30% helse (man dauer av ett treff nesten uansett... inkludert et enkelt pistolskudd fra en som ligger i last stand på andre siden av mappet).

Spiller hver dag og det jeg ser etter er servere med mange folk på, aldri under 30 og gjerne opp mot 40+. Liker best CTF akkurat nå men spiller alt bortsett fra HC.

KillCam er greit og spawntiden bør være relativ kort. Nicket mitt er RitterNeuman siden Bushmaster var tatt (han må ha vært tidlig ute!), bare å adde meg.

* Denne er nok grei å endre... Done!

- Fjern killcam!

* Den er vel også grei å fjerne.... må endre i GC!

EDIT: Done!

- Fjern Tanks...

* litt mer usikker på å fjerne denne. Er ikke tanks en naturlig del av kartene? Synspunkter folkens?

Enre spawntid, var jeg litt imot. Kunne gjerne hatt noen sekunder der mener jeg :blush: 10sec var litt mye, men gi det ihvertfall 5sek, men your call.

Øke kills, gjør gjerne det til 2000. :D

Fjern Killcam, det er gjort, men jeg liker killcam.. Men la det være som det nå er, altså av :boxed:

Fjern tanks.. Støttes. Så lenge vi ikke kjører enda større servere, med enda mer folk på så er jeg uenig.

Dessverre har jeg registrert at det er mange som ønsker det slik, så jeg er enig i at man kansje bør sette ned helsa.

Jeg fatter ikke dette selv, men det er nå så. Det eneste jeg opplever med lav HP er at det blir alt for lett for campere og folk som sprayer random. Det kan kanskje være litt undeholdende å ligge i last stand å drepe folk på andre siden av kartet med et pistolskudd, men denne gleden er ikke i nærheten av å veie opp for de gangene man selv blir tatt ut på samme måte.

Mye av poenget med HC er jo lav HP. Da må man være mer obs på hvor man beveger seg og kan ikke løpe rundt uten å tenke på dekning.

Dessverre har jeg registrert at det er mange som ønsker det slik, så jeg er enig i at man kansje bør sette ned helsa.

Jeg fatter ikke dette selv, men det er nå så. Det eneste jeg opplever med lav HP er at det blir alt for lett for campere og folk som sprayer random. Det kan kanskje være litt undeholdende å ligge i last stand å drepe folk på andre siden av kartet med et pistolskudd, men denne gleden er ikke i nærheten av å veie opp for de gangene man selv blir tatt ut på samme måte.

Er vel heller Last Stand som burde forbys :D

Dezo, vi snakker om HC serveren her. Kjører du standardverdier er det ikke Hardcore modus- da er det vanlig modus.

Jeg er ikke enig. HC er for meg uten hud, minimap og crosshair. HP-innstillingen er noe annet, og bør være satt til høyest mulig verdi (for at jeg skal trives).

Spilte på en HC-server med minimum HP i går og det var helt latterlig. Slang på Last Stand-perken og fikk lattelig mange kills med pistolen i last stand. TO ganger fikk jeg faktisk airstrike etter å ha tatt ut 5 stk mens jeg lå nede. En rekke ganger fikk jeg UAV. Og dette var på roundhouse hvor jeg stort sett lå og plukka folk som passerte på andre siden av kartet.

Var og testa cod5 på en av serverne deres via en kompis sin monster pc (4SeeN). Jævlig gøy, og jævlig mye drittkasting frem og tilbake i chat. bare og overse seff..

Ble hekta av gameplay anyways, så det blir ny pc over nyår ^^