naid 0 Report post Posted November 8, 2008 Hei. Jeg kjøpte Battlefield 2 Complete collection for noen dager siden. Når jeg instalerte spillet fant jeg rundt 2 servere som var samme versjon som det jeg hadde. Også nå har jeg lastet ned patch 1.4, eller 1.41 (eller noe i den duren), og nå får jeg 20 servere som har samme versjon som meg. Hvis jeg tikker bort 'Same Verison Only' i server filteret, så finner jeg rundt 2-3 tusen. Men fortsatt bare 20 jeg kan spille på. Så til spørsmålet jeg skulle fram til. Hvilken patch blir mest spillt på? Og har dere noen linker hvor jeg får lastet denne ned? -Takk på forhold. Share this post Link to post Share on other sites
naid 0 Report post Posted November 9, 2008 Som jeg sa, det er den jeg har. Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted November 9, 2008 Som sagt, det er den nyeste patchen og den alle bruker! Share this post Link to post Share on other sites
naid 0 Report post Posted November 9, 2008 Så ingen som har svar på hvorfor jeg bare finner rundt 20 servere da? Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 9, 2008 Skjekk filterne dine. Share this post Link to post Share on other sites
naid 0 Report post Posted November 9, 2008 Har sjekka filterne og allt. Les før du poster da! Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted November 9, 2008 Last ned 1.41 fra en annen host og prøv igjen Share this post Link to post Share on other sites
naid 0 Report post Posted November 9, 2008 Hvet du hvor jeg kan finne en som du er sikker på funker? Share this post Link to post Share on other sites
Lex 0 Report post Posted November 9, 2008 http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...file&id=287 Share this post Link to post Share on other sites
naid 0 Report post Posted November 9, 2008 Thank you. Share this post Link to post Share on other sites