MBrandt 0 Report post Posted November 4, 2008 Hei og hopp. Problemet mitt står beskrevet veldig fint i tittel. Det har plutselig dukket opp masse svarte "flekker" på bakken som blinker konstant. Litt irriterende. Anyone? Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted November 4, 2008 Varmt grafikkkort? Gamle drivere? Col. Jensen Share this post Link to post Share on other sites
darkblue 7 Report post Posted November 4, 2008 Feil på skjermkortet? Noe du har gjort med maskina før du fikk dette? Share this post Link to post Share on other sites
MBrandt 0 Report post Posted November 4, 2008 Varmt grafikkort er det ikke. Bra kjøling, og det har fungert på værre spill i over et år nå. Jeg har også de siste driverne som er ute. Feil på skjermkort vet jeg ikke da, men fungerer glimrende på alle andre spill. Jeg har heller ikke gjort noe som helst med pcn min. Out. Share this post Link to post Share on other sites
MBrandt 0 Report post Posted November 5, 2008 Særdeles off topic: Col. Jensen, ser at du er hedmarking. Ble nettopp det selv. Ait! Share this post Link to post Share on other sites
=BsE=Chaser 0 Report post Posted November 6, 2008 Kan også være for nye drivere. Har du søkt om du finner folk med lignende problemer med de driverne du bruker? Er dette tilfellet kan du prøve og bytte til noen eldre drivere. Nyeste trenger ikke være de beste Share this post Link to post Share on other sites
MBrandt 0 Report post Posted November 6, 2008 Det at jeg fikk problemet, resulterte i at jeg installerte de siste driverne. Men til ingen hjelp. Share this post Link to post Share on other sites
nesnahoy 0 Report post Posted December 3, 2008 Jeg har det samme problemet nå, men det var ikke sånn med en gang. Det kom etterhvert Share this post Link to post Share on other sites