molidir 0 Report post Posted June 21, 2009 Top_Gear.13x01.WS_PDTV_XviD-FoV <3 hellig beste nyheten min for helgen!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted June 21, 2009 Siden er treig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 22, 2009 bare for å fjerne oppmerksomhet fra den virkelige feilen de gjorde på nettsidene sine før jul, da han virkelig ble avslørt. btw herlig første episode Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 22, 2009 Kjempekos første episode! Quote Share this post Link to post Share on other sites
molidir 0 Report post Posted June 22, 2009 lolled av shummi, konge btw fxx'n wicked... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted June 22, 2009 Ble sjokkert av FXX'en,ja. Den var jo spinnvill! Litt kjipern at de 30 som eier en bare får lov å "låne" den for litt kjøring på en bane tho Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 22, 2009 det er jo en forkledd formel1-bil det der, helt sykt. btw mange sexy glimt fra hva vi kan vente oss de neste ukene, veyron vs 20 år gamle, fortsatt like sexy, mclaren er jo en sikker vinner Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klistrian 0 Report post Posted June 22, 2009 kos episode ja Men hva skjer med Hamster? Han begynner jo seriøst å ligne på james may Quote Share this post Link to post Share on other sites
molidir 0 Report post Posted June 22, 2009 kos episode ja Men hva skjer med Hamster? Han begynner jo seriøst å ligne på james may enda litt mer stylet, men når james kjørte jaggen, fikk jeg veldig clarkson feeling fra han, fader å, likte den rolige og pessimistiske james jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 22, 2009 tar jeg helt feil om jeg påstar at den FXX er Schumaker (typo foh shizzle) sin? trodde han var den eneste med en sort FXX eller noe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 22, 2009 stemmer, jøss, trodde ikke det var mange andre enn meg som visste så teite ting Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 22, 2009 viVa hadde rett!!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
molidir 0 Report post Posted June 22, 2009 og igjen sikkert han som kjørte den elns også der, ettersom han var på showet den dagen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simba 0 Report post Posted June 22, 2009 Den Ferrarien var syk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 22, 2009 jeg så forøvrig på "dette kan dere se denne sesongen-videoen" at Ken Block skal være med. ihvertfall Imprezan hans. dette tyder vel ganske bra! for dere som ikke har hørtom han, og de som har hørt om han: enjoi! view in HD er et MUST. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted June 22, 2009 Den køyringa hadde vore imoneringa dersom han fekk alt til på første forsøk. Etter alle hjulspora å døme, har dei hatt ca. 1000 tagningar pr "stunt". Ikkje så imponerande. Første episoden var ok, men ikkje noko spesielt. Eg skrattlo sjeldan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 22, 2009 Den køyringa hadde vore imoneringa dersom han fekk alt til på første forsøk.Etter alle hjulspora å døme, har dei hatt ca. 1000 tagningar pr "stunt". Ikkje så imponerande. Første episoden var ok, men ikkje noko spesielt. Eg skrattlo sjeldan. LOL det er som å si til Phelps, "pfft du har tatt deg en svømmetur før". øvelse gjør mester Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fisken 0 Report post Posted June 23, 2009 Den ene på kanten av kaien er jo helt vill.. Fy faen som han kjører Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mastiphal 0 Report post Posted June 23, 2009 Ble sjokkert av FXX'en,ja. Den var jo spinnvill! Litt kjipern at de 30 som eier en bare får lov å "låne" den for litt kjøring på en bane tho For å være ærlig så tror jeg Schumi kan gjøre akkurat hva faen han vil med bilen sin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted June 23, 2009 Den køyringa hadde vore imoneringa dersom han fekk alt til på første forsøk.Etter alle hjulspora å døme, har dei hatt ca. 1000 tagningar pr "stunt". Ikkje så imponerande. Du er bra idiot. Ken Block er jo legendarisk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted June 23, 2009 Så pretty paul, det du sier er at det ikke er imponerende med mindre man gjør det på et av de første forsøkene? Blir litt feil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted June 23, 2009 Fy faen for en kontroll han hadde, saaaatan! *Sikle* Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted June 23, 2009 ja jeg får vippetiss av kjøringen til Ken Block. ligger mye av han på youtube. burde sjekkes ut! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted June 24, 2009 Visst er det imponerande. Men noko fantastisk er det vel ikkje. Dersom det heile var eit einaste "run", DÅ hadde det vore imponerande. Eg vil tru det er mange sjåførar som kunne gjort det samme hadde dei hatt like mange forsøk. Han karen her er berre ein som likar å pynte seg, og vise seg fram for verda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted June 25, 2009 Ja du har rett, Ken Block er en medicore bilkjører som liker å pynte seg og vise seg fram for verda. Quote Share this post Link to post Share on other sites