Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viVa

Top Gear!

Recommended Posts

Ja den var flott, nesten så man gir 10 av 10 bare fordi den forrige var så crappy. Alfa-biten var flott laget, fantastisk filmet, og scripting kommer i bakkant istedetfor å være i forkant, afghanistadelen var god, og p1 er magisk. Eneste som fortsatt suger er SIARPC segmentet,

Det som gjør SIARPC spesielt kjedelig er at det er så og si bare skuespillere og musikere, hadde gjort seg med litt mer variasjon. P1 trakk veldig opp.

Hehe fin fin episode ja! ;)

Likte den giraff quoten til Jeremy. Må si jeg lo godt!! :D

Eneste som var utrolig overdrevet var Tjernobyl scenen, der det var sååå dramatisk, når det egentlig overhode ikke er noe problem! :)

klart beste episoden til nå, fantastisk stemning og filming i klippet med alfa romeo, fint innslag om caterham og supertøff sjelden mercedes i bra ikke for scriptet setting :-D

• Like 1

Takk og lov Clarkson retta opp i hele kondor-albatross situasjonen. Ornitologisk Forening var klare med sablene

• Like 2

Slått ned en produsent i antagelig fyllesinne over mangelen på varmmat. Jeg kan ikke si jeg gråter over at han evt. mister jobben :p Han er moro på skjermen, men det får da være grenser for hva man tolererer uten at det får konsekvenser.

Om han forsvinner håper jeg ikke de finner en som skal erstatte han, det kommer de aldri til å lykkes med.

Får heller kun beholde hamsteren og May.

Ingen Clarkson = Ingen Top Gear. Hverken May eller Hammond blir å fortsette hvis han forsvinner, ville vært merkelig om de gjorde det. Og programmet hadde blitt drit. Det er trioen som fungerer, ikke duoen.

Han går nok bare til en annen kanal... Og publikum følger nok etter.

Det er jeg helt enig i. Trekløveret må være komplett for at Top Gear skal overleve. Så legger de ned det er det helt greit. Jeg digger showet (og for meg er biler bare rullende utgiftsposter ingen kan å bruke skikkelig), men man kan ikke tillate alt fra primadonnakjendiser bare fordi programmet er kult.