Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
viVa

Top Gear!

Recommended Posts

2 dager igjen, og det begynner å komme teasere :tafse:

Jeg ser den nye fantastiske McLaren i duell mot ferrari, jeg ser en hot hatchback-duell på formel1-banen i Monaco (sikkert på slutten av racet fra italia som jeg linket til over her), jeg ser en ny duell mellom rally og bob/slede (men er vel ikke på lillehammer? da hadde vel vg vært all over it), jeg ser en klassisk bmw 850 sport mot en mercedes noe som betyr tysk supercar for 10000 pund - duell eller no slikt. Når vi da plusser på klippene vi har sett fra episoden Jeremy dedikerer til verdens peneste bil så begynner dette å likne på en flott sesong smile.png

James sa under TG Live at han skulle tilbake til Norge om en uke, så du skal ikke se bort fra at det kan være Lillehammer.

Gleder meg :tafse:

Skal se i kveld - gleder meg :tafse:

Utrolig hvordan de gutta har holdt nivået oppe gjennom så mange år.. Imponert!

er sjelden jeg liker fjaseepisodene til topgear, men den forrige var herlig, både de millitære maskinene som var svinkule, men episoden ble toppet av dette:

935065.jpeg

:blink:

Tydelig at moderns tilbakekomst til Norge fra Spania har stressa meg, ikke sett siste episode :blink:[DL'ing now]

Nå viser det seg at TopGear jukset i testen av Nissan Leaf!
I etterkant har det imidlertid kommet fram at det slett ikke var rart at bilen gikk tom for strøm. Det viser seg nemlig at batteriene bare var ladet opp 40 prosent da innspillingen startet. Nissan hadde montert utstyr som sendte informasjon fra bilen hele tiden mens den ble testet. Her framkom det også at den hadde blitt kjørt i ring over lengre tid - til den gikk tom for strøm.

http://www.tv2.no/underholdning/broom/besk...ks-3553882.html

lols :blink:

Jukset og jukset :blink:

Er bare Nissan som er sår. Syns de var mer enn fair med bilen og eneste ankepunktet var batteriet, som var mer en problemstilling til batteri og bil generelt enn ufinhet mot Leaf.

Synes denne episoden bare var tull og fjas, det er "ok" hvis de greier å beholde noe av magien mellom gutta, men her eksisterte det ikke noe av magien fra feks vietnamepisoden. Frakte matpakker liksom, wtf..