Sign in to follow this  
viVa

Top Gear!

Recommended Posts

topgearlogogv0.jpg

sesong 12 er igang, og har i mine øyne åpnet med et fyrverkeri! gleder meg masse til denne sesongen!

diskuter i vei tongue.png

Top Gear er uten tvil det beste tv-programmet på jord!

Har ikke sett gårsdagens episode enda, men laster ned as we speak *glede seg* biggrin.png

faktisk en veldig bra episode imo! humoren er rett og slett genial!

oh *må huske å legge til top gear i irc scriptet mitt* ' />

Så en tidligere episode i går natt. da de kjørte til nord polen med Toyota Hilux p

Likte lastebilen til Clarkson, noen andre som syntes den minnet om Cylonskipene? ;)

haha jau smile.png

Men faen, en ting jeg lurer på.. Hvorfor har Hamster starta å gå til frisøren til Rod Stewart etter ulykka han hadde for et par år siden?

HAHAHA DEN VAR GOD VIVA!!!1

men, srsly, av mangel på annet å gjøre kom jeg i skade for å laste ned en episode av Top Gear Austraila. noen som har sett det? Faen for noe crap, fikk vondt inni meg av å se på det sad.png

sckadde jævler...

HAHAHA DEN VAR GOD VIVA!!!1

men, srsly, av mangel på annet å gjøre kom jeg i skade for å laste ned en episode av Top Gear Austraila. noen som har sett det? Faen for noe crap, fikk vondt inni meg av å se på det ' />

sckadde jævler...

Det samme synes tydeligvis Clarkson p

And next week we have more lorries on infact, 'cause we have been to America to test some musclecars.

So we'll see you then, unless of course you are all watching the sequent hasbeens on the other side.

;):happy:>D >D

sitter å mimrer.. tenker på når de skulle til nordpolen samt krysse det lande i afrika... hehe.. det var heavy shitz... smile.png

Lurer på hva de finner på denne gangen !

Genial serie, som jeg har fuglt sporadisk på TV, lastet nylig ned alle episoder, og humoren er genial, bare synd at de ikke tester mer vanlige biler. :happy:

Lurer på om de kommer til å fortsette å slenge dritt om Dacia Sandero ' />

Likte mye biten om Evo X og Impreza WRX Lancerhttp://www.blocket.se/vi/18899618.htm?ca=11_s

Må bare tipse alle om finalgear.com, et forumsted der bilfreaker har fulgt topgear og fifthgear siden starten. Blant annet spleiset vi på en egendesignet hjelm til hamster når han krasja, forumet er uovertruffent på alt av nyheter og sladder rundt programmet, og ikke minst, det er torrents ute fra s1x01 fram til nå. For de mest hardcore arrangerer de også turer til forskjellig steder i europa som topgearteamet har vært på osv ' />

angående denne sesongen så har jeg veldig store forventninger. Sesong 10 var forferdelig, men nr11 var tilbake på godt gammelt topgearnivå og jeg tror denne runden også blir fantastisk. Gleder meg spesiellt til challengen som kommer mellom GTO og båten langs rivieran, tror den kan bli epic! Også kommer jo veyron til topgeartrack p

men, srsly, av mangel på annet å gjøre kom jeg i skade for å laste ned en episode av Top Gear Austraila. noen som har sett det? Faen for noe crap, fikk vondt inni meg av å se på det sad.png

sckadde jævler...

Den kan da umulig være værre enn Vroom Vroom som går på Viasat4 på torsdager.

Makan til søppel.

Vet dere no om tv2 har kjøpt opp konseptet vroomvroom eller om de bare hermer på navn i forhold til det engelske når det gjelder det nye programmet til Jan Erik Larssen? Hvis det blir like tullete som det engelske vroomvroom så kan han bare droppe å produsere tror jeg ' />

Angående TG australia så var første episode helt forferdelig, nr3 var ok og tipper de kommer til å ta se opp. Man kan ikke akkurat si at første sesong med orginale topgear var noe spesiellt imponerende det heller. Topgear usa kommer vel også til å funke greit med litt tid. Er mer spent på neste, dere vet kanskje hvilket land som har fått tillatelse til å produsere nå? Russland p

Sorry qed, men jeg er ganske sikker på at du tar feil.

Rett og slett fordi både TG USA og Australia lider av samme symptom som Fifth Gear; Ræva presenters.

Fifth Gear derimot, har i det minste 2 karer som gjør bra tester og dueller, Tiff Needell og Jason Plato.

Selv om episode 1 av TG ikke var den beste, så hadde den mange høydepunkter, men dessverre hadde de en håpløs presenter, Jason Dawe.

Heldigvis gikk May med på å bli med på laget til sesong 2 (han ble forespurt til sesong 1 og, men sa da nei).

Det trekløveret som har vært presenters siden sesong 2 er utvilsomt en høydare som ingen vil klare å matche.

Det er godt mulig at TG Usa og Australia blir bedre enn i dag, men de har rett og slett ikke grunnlaget for å bli noe tilnærmet TG.

Og når det gjelder TG Usa, så er jeg svært lite interessert i amerikanske biler eller hvilke forskrudde meninger amerikanere har rundt biler.

Jezza sa det best på slutten av s12e01 (som jeg quota tidligere i tråden)

And next week we have more lorries on infact, 'cause we have been to America to test some musclecars.

So we'll see you then, unless of course you are all watching the sequent hasbeens on the other side.

forskjellen er at jeg er positivt innstilt og tror ting kan bli bedre når de blir litt mer erfarene smile.png

tiff er jo gud, eneste mannen jeg tror kan powerslide alle biler i verden!

Elsker Top-Gear men lenge siden nå. Husker godt amfibiebilene deres og roadtripen i USA.. legendarisk. tongue.png

Fifth Gear kan stikke en girspake godt opp i rektum og gire seg i en hengemyr.... ;)