Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
DrunkenGecko

Brukerbidrag: Avean tar en titt på Call of Duty 5 beta!

Recommended Posts

Om det er noen andre som sliter med å skaffe seg key, så kan jeg muligens donere min. Får vondt i kroppen av de elendige lydene...

Det jeg syns er så artig er at alt dere tror vil bli fiksa, ikke vil det. Greit nok, dette er en public beta og release om knappe 2 uker. Om ikke alle disse feilene er fikset i en annen versjon, og dere spiller en gammel, vil jeg tro release vil lide sterkt. For de klarer aldri verden fikse dem på så kort tid.

For dere som opplever problemer med og starte cod5, dersom du har vista og får beskjeden: Bal bla bla har sluttet og virke så fant jeg en post på et forum

G å på sound settings og juster ned lydkvaliteten din til 22khz og mindre bits, dette hjalp for meg.

Lyden blir dårlig men håper det er beta error

Feil på aimen min ? Jasså, care to put some weight behind those words ? tongue.png

Har hatt runder hvor jeg har tatt ut ganske mange med tanken, på det meste 28 mener jeg. Men alle måtte jeg treffe dønn på . Traff jeg 1mm ved siden av så var det bom for det er ikke noe splashdamage som jeg ser.

Men det er som flere påpeker også sikkert av en meget god grunn, hadde det vært splashdamage ville tanks vært totalt dominerende noe den ikke er. Da jeg spilte igår på battlefield.no så gikk folk utav tanksen tilslutt for de drepte raskere med våpen !

Men dette er sånt som absolutt kan tweakes tenker jeg til lanseringen. Betaen er jo bare et lite innblikk i hele spillet.

Må være en bug da. Tar folk med splashdmg selv om de er 3-4 meter unna der jeg skyter.

*Non-hc*

Hvis du setter opp en egen server vil du se at du kan editere en masse innstillinger blant annet hvor mye damage man skal tåle. Du kan feks sette på at kun headshot er kill osv. Derfor varierer det mye fra server til server hvor mye som skal til.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...