Sign in to follow this  
PotShot::.

Bruktmarked

Recommended Posts

4870 og 3870X2, begge skulle vel fungerer ypperlig til World of Wank*rs, selv om det siste nok er litt i varmeste laget ... tongue.png ( send pm om du er interessert. )

Hey mistenker for at ett par stk her har glemt å betale for sin Hellfragger Musematte. Flesteparten har betalt, men det er noen som ikke har det. Kan de som vet at de er ærlige sjeler og vet at de ikke har betalt ta kontakt med meg ?

Hei,

nå som vi forhåpenligvis nærmer oss årets VLAN..

Er det noen som er interessert i kjøpe Corsair DDR3 RAM PC-16000 moduler (8GB 2GBx4, v1,65 og maks. 2GHz klokke passer bra til Intel i5/i7 etc.)? CAS forsinkelse er på 9-9-9-24.

Denne RAM-en er kjapp!

Grunnen til at jeg bytter ut, er at jeg vil fylle opp alle slotter nå på HK, men jeg kan ikke blande CAS forsinkelser, og dagens type er endret til 9-10-9-27 for tilsvarende produkt hos Corsair.

Jeg har også BIOS oppskriften for å klokke denne RAM-en på en normal maskin til 1866MHz (normalt er vel 1066MHz) på Asus X58 Sabertooth, kjørt den i 1/2 år uten noen problemer. Siden de er ca. 1/2 år gamle, så det er garanti/reklamasjonsrett på de fra butikk/fabrikk (fabrikk har livstidgaranti).

De vurderes iallfall solgt til en billig penge, litt synd å la de ligge og "støve" :)

Edited by -=ODiN=-

Har to stk Corsair DDR2 PC6400 1GB Ram brikker å selge, praktisk talt gi-bort pris da jeg bare vil bli kvitt dem fra hylla :)

5870 kortet mitt fra Asus er fremdeles til salgs, hvis noen trenger.

Det kan være interessant... Hva er prisen?

Jeg lurer på helt nytt kort også, men kan jo kanskje klare å leve med det der en liten stund...

Jeg lurer på helt nytt kort også, men kan jo kanskje klare å leve med det der en liten stund...

Tja, hva synes du det er verd?

Tja, hva synes du det er verd?

Vel, siden et nytt 6870 kort fra Asus ligger på 1350,- på komplett, så er det vel verdt et par hundrelapper og fri tilgang til tappekranen på vinkartongen min på LAN'et. :)

Eller noe sånt...

Hey mistenker for at ett par stk her har glemt å betale for sin Hellfragger Musematte. Flesteparten har betalt, men det er noen som ikke har det. Kan de som vet at de er ærlige sjeler og vet at de ikke har betalt ta kontakt med meg ?

Du kan få penger av meg hvis jeg får den matten som lovet! ;-)

Vel, siden et nytt 6870 kort fra Asus ligger på 1350,- på komplett, så er det vel verdt et par hundrelapper og fri tilgang til tappekranen på vinkartongen min på LAN'et. :)

Eller noe sånt...

Du vet at 5870 er et raskere kort enn 6870, tross navnet? BC2 bench pwn pwn. Men du må gjerne kjøpe et dårligere kort til en høyere pris...

Blir lykkelig om jeg får en 12-1300 for det.

Eller noe sånt...

Du vet at 5870 er et raskere kort enn 6870, tross navnet? BC2 bench pwn pwn. Men du må gjerne kjøpe et dårligere kort til en høyere pris...

Hvis ikke Litago92A tar det så gjør jeg det! smile.png

Eller noe sånt...

Hvis ikke Litago92A tar det så gjør jeg det! ' />

Nope,

Men nå har jeg tror jeg finansene går i orden for en ny rigg, så da går jeg trolig den veien. Potshot kan få det for min del.

Selges:

SATA Kontroller: HighPoint RocketRAID2300 PCI-E 4P - 400Kr

Skjermkort: 4 stk (ukjent spec) kun egnet for servere - 50Kr

Viftekontroller: Monteres i 5,25" slots, plass til 1 disk. 4 vifter + 4 temp sensorer(kun 1 funnet til nå) - 50Kr

USB-kabel: USB ==> MicroUSB (passer mange mobiler blant annet) - 20Kr

Gis Bort

TV-Kort: ukjent produsent/spec har S-Video+composit inn for montering i 3,5" slots

USB bordvifte

40x40 vifte

CPU Vifte: Orginal 775 kjøler

Noen som har lyst på en Canal Digital HD PVR-tuner for kabeltv?

Kjent ræva Canal Digital-kvalitet, garantert satt sammen av barnehender.

Selges for en god flaske vin.

Hvis ikke Litago92A tar det så gjør jeg det! :lol:

:lol: Nope, hadde jeg ikke snøring på.

Men nå har jeg tror jeg finansene går i orden for en ny rigg, så da går jeg trolig den veien. Potshot kan få det for min del.

Ok, solgt til Potta på bakerste rad...

Jeg ønsker meg en Joystick.

Dette av gammle typen med Game Port på (DA-15), USB er ikke av intresse da denne ikke skal brukes på PC.

Slik ser pluggen ut.

da15.jpg

Jeg ønsker meg en Joystick.

Dette av gammle typen med Game Port på (DA-15), USB er ikke av intresse da denne ikke skal brukes på PC.

Slik ser pluggen ut.

da15.jpg

Duger denne??

27337d1164766776-someone-tell-my-wife-gearslutz-not-online-sex-store-dildo-joystick.jpg