Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
PotShot::.

Bruktmarked

Recommended Posts

Får nesten se fremover , prøver å selge komplett så jeg får noe igjen for det. Er jo tilbud nå på 899 for de 2tb diskene liksom , så hva ville du gitt for en brukt i 3mnd ?

Hvis det er en disk som er fult kompatibel med min Synology NAS så er jeg villig til å gi 3200 for alle 5 diskene. Forutsetter at kvittering finnes.

Hva er eksakt modelbetegnelse på diskene?

Du kan eventuelt sjekke kompabiliteten her: http://www.synology.com/support/hd.php?lan...p;product_id=25

Utifra hva jeg kan se, så skal de være kompatible ja. Må nok ha oppdatert programvare / system på nas

en. Kvitering har jeg, de er handlet på norek for 2-3-4 mnd siden, så det er ingen problem.3års garanti.

Modellen er WD20EARS , de med 4kb Sector formatting som blir emulert til 512b. Ja ,.. noob firmware men sån er det. funker knall på ich10r i 4x2tb iallefal. Men er ikke 100% sikker på om jeg

selger de nå. Tar de med på lanet om jeg bestemmer meg for det. Prisen er grei og jeg selger de for det samlet. Men kommer litt ann på om jeg får solgt noe av det andre. Diskene er helst det siste jeg selger :)

Edited by SkogNisse

Har et par kabinetter, et stykk 3D-mercery( vannkjøling) Samt et lite brukt Antec 1200 stående.

Har også en vannkjøing stående som går billig, ikke brukt.

Kan jo ta med Ace Edge-musa jeg kjøpte ny men ikke syntes passet, så kan dere som vil teste om den passer deres labber og evt kjøpe den for en grei penge.

Har tre eller fire slike nye i eske hvis interessen er der:

Hmmm...

Jeg ser en compo mulighet her :)

noe interesse av et 8800gtx hvis jeg tar med? gratis seff, ellers går det i søpla her.

noe interesse av et 8800gtx hvis jeg tar med? gratis seff, ellers går det i søpla her.

ja takk :)

Jeg har vel også et sånt skjermkort å tilby noen. I tillegg har jeg jo helvetesmaskina som selges for en kasse øl eller noe sånt (kan sikkert prutes ned en sixpack eller to) - men den har Nirex dibs på om han fortsatt er interessert: http://www.battlefield.no/forum/index.php?...=108936&hl=

Ikke noen som har et 280GTX standard versjon da ? dvs 602 core eller å det er.. har 2stk nå , vil ha et 3 for 3-sli ;) vet ikke om det har noe for seg vs 2 stk, men har lyst å prøve uansett :)

Kan om mulig bare betale / erverve det på LAN'et da det nærmer seg med stormskritt.

Jeg har vel også et sånt skjermkort å tilby noen. I tillegg har jeg jo helvetesmaskina som selges for en kasse øl eller noe sånt (kan sikkert prutes ned en sixpack eller to) - men den har Nirex dibs på om han fortsatt er interessert: http://www.battlefield.no/forum/index.php?...=108936&hl=

Du får ta den med pazuzu! :)

Tja, en 500lapp, et lite forbehold om det er plass i bilen til kua, men kan sende et til deg hvis ikke. smile.png

Sixpack med øl ? ^^

Hvis diverse nettbutikker gjør jobben sin i løpet av de neste dagene har jeg følgende til salgs:

1 stk. Intel QX9650 (Yorkfield) (Socket: LGA 775) QX9650 Homepage,

1 stk. XFX nForce 790I Ultra SLI INTEL SOCKET 775 DDR3 790i Ultra Homepage

4 stk. Corsair CM3X2G1600C9DHX Corsair Homepage

Selges helst sammlet, men kan sikkert splittes også. Gi bud om du er intressert.

Kom over noe mere "gull" her, dette selges kun komplett:

2 stk. AMD Opteron 280, 2.4GHz, 2way

1 stk. Tyan Thunder K8WE Workstation mainboard med SLI, uten SCSI! Spec Sheet'

4 stk. 1gb "Ett-eller-annet-Samsung-minne" til dette ECC og REG

Såkk

OBS: Gi beskjed på forhånd om du er interesert i noe av dette, har nok drekke å dra på til Lanet så drar med minst mulig :)

Edited by Såkk

Bring It - Kanskje du trenger hk i7 eller noe annet rart?

Har et msi eclipse SLI liggende: http://global.msi.eu/index.php?func=prodde...mp;prod_no=1695

Noen som trenger, billig salg! ( http://prisguide.hardware.no/produkt/100086)

PM meg eller send en e-post for avtale!

Noen som har et PCI express skjermkort som er sånn noenlunde, så ta det med. Mitt suger balle.

Har ikke mye peng, men masse vaselin. Men saklig, alt under 1000,- kan vurderes.

Noen som gir en øl for cod 5 btw? Kan godt ta det med. Har prøvd det en hel gang.

Har også en åpna x360 som ikke er modifisert. Jeg var nysgjerrig. Går for en 500,- lapp.

Seff igjennskrudd. 30gb hdd og 1 kontroll.

Noen som har et PCI express skjermkort som er sånn noenlunde, så ta det med. Mitt suger balle.

Har ikke mye peng, men masse vaselin. Men saklig, alt under 1000,- kan vurderes.

Noen som gir en øl for cod 5 btw? Kan godt ta det med. Har prøvd det en hel gang.

Har også en åpna x360 som ikke er modifisert. Jeg var nysgjerrig. Går for en 500,- lapp.

Seff igjennskrudd. 30gb hdd og 1 kontroll.

Hvordan skjermkort sitter du på nå da? Det kan hende jeg har noe liggende!

Tror det kan bli ett fett hardware bruktmarked bord i et hjørne av lokalet :)

Er det nokon som har med printer på LANet?