Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
a-Z-z

Kjærlighet? WTF?

Recommended Posts

Kan vel innrømme at jeg har vært forelsket en gang i livet midt, Hun var jo seff den rette!

Møtte hun i September 06 og skilte lag i Februar 07. Hun dumpet meg da jeg "Rotet med en annen jente" i følge hennes venniner mens vi holdt på.Masse styr..

Etter det har jeg tenkt at man ikke kan finne den rette to ganger, derfor har jeg kjørt den gode gamle løypen med masse turer på byn og stikke tungen ned i halsen på folk du har "kjent" i 10 minutter og det som gud forbyr..

Men nå tror jeg faktisk at jeg er sinnsykt betatt av en jente, går ut ifra at jeg har god sjangse på hun. Men nå melder det seg et spørsmål..

Kordan i h*lvete går man fram når det er følelser inne i bildet?? Vi studerer sammen og jeg merker med en gang at jeg føler noe for hun når jeg ikke bare har lyst å pule hun men også snakke med hun, høre hvordan hun har det blablabla.

For dere som er i forhold så tenker dere kanskje at det må være noe i veien med meg, men jeg aner faktisk ikke hvordan jeg skal fram, har jo forstått at istedenfor å si "Sinnsykt fine pupper du har" så sier jeg heller noe bullshit om øynene hennes osv.

Men jeg aner faktisk ikke hvordan jeg skal gå fram, Tingen er jo at vi kun er med hverandre på fakultet. Vi har planlagt mange byturer sammen men det har jo skjært seg for en av oss vær gang.

Så, Skal jeg be hun på date?

Noen som har noen geniale tips her?

En av tingene jeg tenker på er jo om jeg faktisk skal si rett ut at jeg er litt interessert, ber jeg hun på date så sier jeg jo inndirekte det.

tenker at hvis en vennine hadde sagt til meg at hun likte meg da hadde det vært uaktuelt da jeg "liker" litt utfordring og mister smaken med en gang en faller foran deg.

Huff og Huff :(

Takk for hjelp og tips!

Prøv å ta det litt casual, har du flørta med henne enda? Hvis ikke bør du begynne asap. Du kan få med noen andre folk fra fakultet til å gå ut en dag, enten på klubb om kvelden eller en kafe på dagtid. Jeg vet du sier det litt selv, men for all del, ikke si til henne at du liker hun, alt må skje indirekte, alt annet blir som regel fail.

Du skriver som om du skulle vært hetrofil?

Jeg har flust av råd. Først spør du hu om hu er vegetarianer eller om det er mulig å få lurt inn et kjøttstøkke.

Og så når hu har kledd av seg så finner du frem spenolen og runker til du blør.

Du behøver ikke takke meg.

Mvh Meitemar

Bare ta det casual , som nevnt. Og husk at både du og henne er pattedyr. Vi har alle sett naturprogrammene.

Jeg sier som det sto på ei tskjorte fra threadless.com Women are like parking places, they're all whores and liars :(

Ja , du har fattet pointet.

Talg <3

En date er veien å gå! :(

Og jeg har lang erfaring, æ hadde sex i dag.

wahahha

wow

kan jeg få ta på deg, O' mektige internett-gud?

wow

kan jeg få ta på deg, O' mektige internett-gud?

HAhahahahaha, jeg klarer ikke og stoppe og le..... :(

Du skriver som om du skulle vært hetrofil?

Jeg har flust av råd. Først spør du hu om hu er vegetarianer eller om det er mulig å få lurt inn et kjøttstøkke.

Og så når hu har kledd av seg så finner du frem spenolen og runker til du blør.

Du behøver ikke takke meg.

Mvh Meitemar

Ey Andrè, Lenge siden!!

Forventer vel ikke å få hjelp til noe annet på Battlefield.no enn hvordan fikse FPS frame og hvordan 30 åringer kan krangle med 13 åringer.

Men forum har en viss "kjære dagbok" terapi over seg;D

Alle MSN kontaktene mine er slettet, så kan ikke du skrive noe frekt til meg neste gang du ser at jeg er pålogga sånn at jeg får lagt deg til igjen?

Og du vet at jeg er Internetthomofil-for life <3

Og takk for all hjelpen, du lærte meg til og med hva talg var en gang i tiden, nærmer seg sikkert 5år(?) siden nå.

HVA er galt med å si "Sinnsykt fine pupper du har" ?

:(

For det er ikke alle jenter som er tilfreds med det området der. Noen synes de har små andre motsatt. Så det er veldig forskjellig hvordan hver enkelt jente tar det.

Og hvis du skal "selge" deg selv som en framtidig make bør du spille på litt andre verdier enn at av alt du vil kommentere om hennes person så er det brystene som er det beste. Gjelder i visse tilfeller å vise at du tenker litt dypere.

Men når man eg på G da må man minst kommentere utseende 10 ganger for dagen, helst 20 under PMS / Mensen. og ikke 21 ganger, for da maser man.

Forresten, Det er selvfølgelig ikke meningen å belære deg MISTER, da din alder tilsier at du har mye mer erfaring enn meg.

Gir du komplimenter er du en løgner, sier du sannheten er du en kald jævel og sier du ingenting er du ikke villig til komunikasjon :(

It's all a trap in the end

Gå på en bytur når det passer for begge.

det om å "finne den rette" så har både min kaldhjertede og varmhjertede hjerne en ting å si om emnet:

1. det finnes ikke noen rette

2. når du finner noen du er sammen med og har vært sammen med i flere år så har du KANSKJE funne den rette

3. rett før du dør og du ennå er sammen med ei du elsker så vet du at du har funnet den rette.

punkt 2 og 3 var den sistnevnte

Ps: alt dette er mine meninger, hvis du må, ta det med en klype salt

Rettelse: Det finnes ikke noen rette, men mange som kan være den rette :(

Den rette er pussig nok som regel alltid noen som bor innenfor 10 km fra ditt eget hjem. Den rette er aldri en i Hong Kong eller Los Angeles. Men hadde man bodd der så hadde man nok snublet over noen som kan være "den rette" og en person i Norge hadde vært utenkelig. Pussig det der :(

Herregud, hvis noen tror at når en person sier "Jeg har ikke funnet den rette" at de mener at de ikke har funnet den eneste personen i verden som de er ment å være sammen med så tror jeg dere må lære litt om Ironi (som jeg i mitt tilfelle brukte), Ordtak (som mange andre som sier det mener det som) eller rope på mamma og spørre om hun kan løfte dere fra datastolen og bort til vinduet sånn at dere kan se litt på hva den siviliserte verden driver på med.

Så grunnen BcK, min gode mann. Til at alle finner sin rette "innenfor 10km av hjemmet sitt" er at det er et ordtak.

Prøv deg på hun du er keen på nå da, om det slår feil finner du en ny "rette" en dag :(

Herregud, hvis noen tror at når en person sier "Jeg har ikke funnet den rette" at de mener at de ikke har funnet den eneste personen i verden som de er ment å være sammen med så tror jeg dere må lære litt om Ironi (som jeg i mitt tilfelle brukte), Ordtak (som mange andre som sier det mener det som) eller rope på mamma og spørre om hun kan løfte dere fra datastolen og bort til vinduet sånn at dere kan se litt på hva den siviliserte verden driver på med.

Så grunnen BcK, min gode mann. Til at alle finner sin rette "innenfor 10km av hjemmet sitt" er at det er et ordtak.

Først og fremst....Hæ?

Secondly, poenget var at det finnes ikke den rette overhodet, men uendelig mange som man kan dele hele livet sitt med hvis man vil. That's all. Jeg vil ha uttrykket "den rette" vekk, borte, for alltid. Fordi det finnes ikke.

btw, "innenfor 10 km"-greia er ikke et ordtak, men noe jeg husker fra Blossom på TV3 på 90-tallet :(

Dårlig formulering av meg, mente å si at grunnen til at alle finner den rette "innenfor 10 km av huset sitt" er at "å finne den rette" er et ordtak.

vær kostbar ffs. om du blir sånn noenlunde kjent med henne, prøv å være holde henne litt på avstand el.l. begynner du å mase om dates osv, så føler hun sannsynligvis at du blir et 'for lett' bytte. kvinnfolk vil ha utfordringer.

var hvertfall sånn jeg fikk pult den ene gangen!!!!!!!!! :(

Gir du komplimenter er du en løgner, sier du sannheten er du en kald jævel og sier du ingenting er du ikke villig til komunikasjon :(

It's all a trap in the end

Klokeste innlegget i hele tråden spør du meg. (Og nei, det var ikke sarkastisk)

Har da hørt at de har kommet lang vei innen psykologi..Tydeligvis er det viktig å være arrogant. Damer digger selvsikkerhet. Klarer du å vise at du er trygg på deg selv, viser at du har humor osv, ber hun med ut på date.. Altså, enten så er hun ment for deg, eller så er hun ikke. Det er bare en måte å finne ut av det på, sant. Et forhold må jo begynne et sted, men det er viktig å være litt diskrét, og ikke "rushe" tongue.png Er litt vanskelig å komme med råd/tips, for du er deg selv, og det er den du må vise at du er. Liker hun deg ikke for den du er, så er hun vel ikke ment for deg.

Skjønner uansett ikke hva du skal med ei jente når du har oss å tafse på og leke med? :(