Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
a-Z-z

Kjærlighet? WTF?

Recommended Posts

Når du sitter med ei jente på byen og snakker f.eks er det veldig lett å se hvilke signaler hun gir. Om hun sitter med beina krysset mot deg eller fra deg, om hun sitter up tight eller avslappet osv. Mange enkle reads som kan gjøre at du slipper å bruke tid på tull :lol:

Einstein!

Jeg snakker ikke om tegn sånn at du skal få pult.

Snakker om forhold etc.

og jeg omtaler alltid jenter som kjerringen utenom når de er tilstede.

så jeg "R3sp3kt3r3r" jenter i det offentlige.

Det som er viktigst i dagens samfunn. Påta seg det forventa bildet i det offentlige og være ekte på privaten. Og det må man helst holde så skjult som overhodet mulig så ikke folk rundt får ødelagt sitt bilde av verden. Ganske deprimerende når man tenker på det

Om jeg skal gi noen tips, loveguru som jeg jo er, så ville det vært å virke litt mystisk/laidback - men prøve å føre en god dialog med et glimt i øyet.

Det er hårfine balanseganger her, som feks å ikke virke stein når man tror man er laidback. Ei heller er det smart å overdrive den mystiske/hard2get teknikken slik at man fremstår som en blanding av James Bond og Ricky Martin.

Teken er vel kort og greit å ikke virke desperat (som 98% av guttene hun sikker møter virker), samt at man er cooooool og oppegående.

Faktisk så viser en undersøkelse at personlig hygiene er viktig for kvinnfolk, så prøv å treff skåla for en gangs skyld Odd.

Noe av det viktigste er vel (homseprat incoming) å kunne kommunisere godt med jenta, på et nivå som ligger litt over "venneprat". FOR pågående = du fremstår som en desperat brunstig elgokse på steroider (som meg).

Og FOR forsiktig= du fremstår i beste tilfelle som en litt evneveik venn. (som deg).

edit: disse dyrebare tipsene gjelder selvfølgelig når det gjelder jenter som er relativ normale, både utseendesmessig og atferdsmessig.

Mvh

André, sexspaltist i Bergens Tidende.

edit2: Ang ben-kryssingen, om dama ikke krysser benene i det hele tatt - men heller kjøre en åpen variant, type føde-stilling slik at du kan se nugattistjerna gaper - så kan du mer eller mindre dra frem pungen right away. At ingen nevnte dette skuffer meg. 9 av 10 jeg møter kjører denne stilen.

Når du sitter med ei jente på byen og snakker f.eks er det veldig lett å se hvilke signaler hun gir. Om hun sitter med beina krysset mot deg eller fra deg, om hun sitter up tight eller avslappet osv. Mange enkle reads som kan gjøre at du slipper å bruke tid på tull :lol:

Einstein!

Jeg snakker ikke om tegn sånn at du skal få pult.

Snakker om forhold etc.

og jeg omtaler alltid jenter som kjerringen utenom når de er tilstede.

så jeg "R3sp3kt3r3r" jenter i det offentlige.

Haha ok da..

Talgmar har jo et par fine tips. Du må jo se hvor du trenger tips og da, om du har som vane at de damene du begynner å gå ut med blir betatt så trenger du jo ikke forandre noe. Å be henne på date osv bør jo ikke være nødvendig når begge er studenter, det er enkelt og greit lettere å treffe henne "tilfeldig" på byen, avtale å vorshe sammen eller noe i den duren. Da slipper du at hun kan få kalde føtter av en date situasjon. Så er det bare å drikke 5 halvlitere mindre en vanlig og prøve å unngå slosskamper.. Og helst unngå at det blir one night stand. Tror veldig mange gutter og jenter har litt motforestillinger mot å bli sammen med en person som har one night stands.

Forøvrig vil jeg ikke anbefale å kalle ei pen jente Tarm i all seriøsitet, noe jeg klarte akkurat nu. Kudos til meg selv for den.

Talgmar:

Tror eg har klart å legge fra meg de evneveike faktene som du refererer til, det som er litt "leit" i mitt tilfelle er at de som fisker som bare juling de har den "flørte/laidback/mystic" greien uten å tenke seg om, mens jeg kan konseptet men må huske på å spille sånn hele tiden ellers så er det rett tilbake til rølpesnakket om kjønnsvortene og de blodige byllene på forrige helgs fitte.

Kjerringer som utfører den teknikker du snakker om kan spise menn levende, vi har en sånn høne i kollokviegruppen. Jeg er helt sikker på at før eller senere kommer hun til å bli voldtatt av alle guttene i forelesningsalen samtidig for hun er JÆVLIG flørtete uten å gi for mye av seg selv (noe hun derimot gjør på fylla) samtidig som hun vet akkurat hvordan hun skal bevege seg osv (blant annet stå jæææævlig tett oppi folk hun snakker med)

Føre samtaler mener jeg at jeg har meget roen på, men emnene som taes opp er jo som oftest helt bak mål på fylla.

og du har jo meg på analbok.com så du vet jeg er digg.

Fisken:

Yes Fisken, er nok 100% uaktuelt med forhold etter one night stand, aner ikke hvorfor men har vel noe med respekt ovenfor jenten å gjøre.

Føler det er litt sånn den sterke mannen med fiskestangen som står og leker , Mens den forsvarsløse jenten går rett på kroken.

Blir for dumt og det bygger et forhold på feil verdier (Mener jeg)

Blir litt nekt å møte henne på byn, er kjemien god så må jeg også stå å skrape av fittesnerk fra kuken på badet hennes dagen etterpå.

Er faktisk litt skremmende, tror jeg begynner å bli litt voksen eller noe sånn.

Når jeg tenker på hun så tenker jeg på smilet, pågangsmotet hennes (mtp studier), øynene og latteren. Til vanlig så kan en kjerring godt ha glassøye for min del bare kroppen og ansiktet ser bra ut.

Desverre snakker hun østlansk, avslutter alle setninger med "ass" og heier på et lag som har 30 ledige seter per supporter :lol:

Gullkorn: haha

Det er hårfine balanseganger her, som feks å ikke virke stein når man tror man er laidback.
Så er det bare å drikke 5 halvlitere mindre en vanlig og prøve å unngå slosskamper..

Da får du gjøre som meg om du sliter med å holde deg på byn :lol: Var helt sikker på at jeg hadde hiv etter ayia napa så hadde eg ikkje kondom og sa eg bare ville sove og dama var jo betatt. Det ble jo fort kjedelig da jakten var over, men kunne blitt bra om det var ei jeg var skikkelig betatt av.

Var forresten negativ :phew:

Ang det å bli voksen føler jeg at jeg også nærmer meg. Var helt sikker på at jeg måtte legge studier i utlandet på is neste år pga jeg falt helt for hu jeg holder på med nå. Så for meg å flytte inn med henne osv. Problemet er at når jeg vet at hu vil ha meg, og hu begynner å snakke som om jeg er typen tar jeg 2 skritt bakover for hvert skritt hu tar frem, til det til slutt ender med ingenting.

Kompiser sier det er noe galt, og det er det vel, men nekter for at jeg er den eneste som har hatt det sånn siden jeg var 15. F.eks om jeg er litt på g med ei som er opptatt blir jeg jo nærmest besatt. Men hadde hu da dumpa typen og komt løpende hadde jeg nok lagt meg ned og lekt død. Samme er at de samme kompisene sier jeg aldri har vært forelska. Men når jeg dater føler jeg jo meg avogtil som jente 13 som venter utålmodig på svar på siste sms.. Hmm hjelper ikke at jeg har begynt å se Dexter og kjenner meg igjen :rolleyes::lol:

Men du får ha lykke til.. Jeg har ei som jeg har litt samme greia til som deg, så må bare ta nok doble steg tilbake i nåværendes situasjon og håpe de ikke har mye felles venner..

De fleste kan vel kjenne seg igjen i Dexter på et eller annet punkt. Vi er alle syke, i den forstand at ingen er "normal".

Det ordner seg nok en gang. :lol:

Sannhet er sannhet. Kvinnfolk er generelt sett overfladiske vesener som bryr seg om pent lite enn seg selv. Ikke alle, men latterlig stort flertall.

Feminisme i dag er en forpult vits

Vil ikke si at jenter ikke bryr seg om noen andre enn seg selv. Men en ting er faen meg sikkert, og det er at de ikke bryr seg en døyt om oss gutter

EDIT: Ignorer meg, jeg er bare sur fordi jeg ikke får meg noe

Jøss...? :rolleyes: Hva slags erfaringer er det folk her inne har hatt da? :rolleyes:

Jenter (og kvinner) er helt annerledes enn oss gutter. De vil føle seg spesielle! Unike! Og til gangs glade for hvor de er og med hvem. Om du som gutt ikke klarer å "levere" ovenfor henne - som også gjør at du får vanvittig mye igjen - så bør du lese en bok eller to.

Az, når du snakker med henne så vet du egentlig godt hvor du har henne. Det første tegnet som jeg kaller en uheldig faktor er pinlig stillhet. Om den oppstår så gjelder det å være varsom, for det kan bety to ting;

- Hun er usikker på seg selv, noe som smitter over på deg om du vil eller ikke.

- Du gjør henne usikker ved å ikke være klar i talen eller være tydelig på hvor du står.

Den første hindringen du må komme forbi er jo denne "men hvis hun ikke vil da?"-barrieren. Den er ikke verdt en dritt. Det beste og det enkleste er å fortelle henne hva du føler og hvorfor du føler det sånn. Etter det, om hun bakker ut, så har du et veldig greit svar; Sats på en annen hest.

Om hun viser deg forståelse men at det stopper der, så betyr ikke det at muligheten ikke er tilstede, men hun er ikke der du er.

Skulle det ende med at hun svarer deg på interessen, så er jo saken grei.

Om responsen ikke passer inn der i det heletatt, trenger hun tid - og det er du veldig tjent med å gi henne uansett hvor hardt det er, for du vil jo gjerne vite, ikke sant...? :lol:

Hun trenger nødvendigvis ikke tid til å fordøye det du sa - det kan være andre ting som styrer henne til den konklusjonen - men poenget er klart - la henne få den tiden hun trenger om så skulle skje, sant? :lol:

Også en sluttnote til alle som mener jenter er... Ja, det ene og det andre: Ta en titt i speilet. Med den holdningen du viser der, hvem er du? :rolleyes:

tenk om DelCasa var like god på css som han var på damer?!??!?!?!

Odd, gjør som talg sa. Det er gull om anvendt riktig. Bare å peise på med cocky hvis dama er fin og har bra selvtillit, men du må selvfølgelig være det på en morrosam måte!

Good luck <3

Tror veldig mange gutter og jenter har litt motforestillinger mot å bli sammen med en person som har one night stands.

Da sliter de fleste i dagens samfunn. Skal lete lenge og vel for å finne slike skinnhellige :lol:

tenk om DelCasa var like god på css som han var på damer?!??!?!?!
:lol:
han er jo det.
:lol:
Ey, Del Casa - det finnes kun en cassanova her og det er meg!
:rolleyes:

Utbasunere følelser for tidlig er -garantert- et -eq move. Kanskje trådens dårligste tips. Spenning og dynamikk i en tidlig fase av et forhold vil alltid bestå av katt og mus lek. Der den ene jakter på den andre. Dette skifter frem og tilbake, en trekker seg litt tilbake, kommer litt frempå osv. Hele spenningen hos de fleste, ligger i dette ved å ikke vite helt vite hvor en har den andre parten. Ja og kan ta alt fra dager og sikkert timer hos noen:S til måneder.

Det som skjer ved å si hva en føler for tidlig når enda en av partene kanskje befinner seg i lek fasen er at du fjerner all spenning. Da kan du miste sjangsen til å få personen forelska i deg. F.eks i begynnelsen om det ikke er hollywood match så vil en tvile om personen er rette. Så blir en kjent og følelser blir forsterka av spenningen. Når en vet hvor en har den andre personen kan en begynne å snakke om følelser, men først da og aldri før.

Å åpne opp med å fortella at en er sykt interessert, eller å bare hive ut alle følelsene i en ball, og håpe hun tar imot er regelrett idiotisk.

Mange her inne ern ok uenig, men jeg baserer det på sånn jeg opplever alle jeg kjenner som ikke har vært i kontinuerlige forhold siden 7 klasse. ENkelte må bare være i et forhold, og kaster du ut en forlovelsering på dansegulvet kan du vær sikker på noen plukker den opp. Alle setter forskjellige krav til forhold, men de som setter pris på singellivet vil ikke knytte seg før det er helt riktig. Før det er singel bedre.

/masse piss :lol:

Må si at jeg nettopp har vært i samme situasjon. Har hatt en periode hvor jeg har playet rundt og gjort det meste for å få meg noe. Har såret veldig mange, og det har jeg faktisk dårlig samvittighet for enda - selv om det er et par måneder siden jeg flyttet til Bergen og la det livet bak meg.

Kjenner meg igjen i det du skriver, aZ. Mange av jentene jeg har såret har jeg faktisk likt og brydd meg om, men lillehjernen har i perioder skygget for all logisk tenking. Når jeg kom til Bergen møtte jeg en utrolig herlig jente, og selv om jeg ikke gjorde det helt etter boka så fikk jeg henne til slutt.

Jeg er forbanna smooth når det kommer til å sjarmere en dame til sengs, men ikke når det kommer til å ta det et nivå lenger. Allikevel så gikk det greit og vi ble sammen for en måned siden :lol:

Merket det at omstillingen fra singel-livet til å være i forhold var stor. Det har gått en periode hvor jeg har måtte drikke mindre når jeg skal ut på byen for å ikke glemme all fornuft og følelser. Det er vel kanskje det som er best med dette - og kjenne at jeg faktisk har følelser. Noen nevnte Dexter i denne tråden, og har følt meg som han i et år. Ganske jævlig følelse.

Jeg kan bekrefte det Fisken skriver, da jeg har failed på alle punkter :lol: Har du vært singel i lange tider så er det lett å gå i hastefellen når du treffer noen og forsnakke seg.

edit;

kan forøvrig ta imot tips, visst det finnes, etter å ha rotet seg opp i den situasjonen.

"Hastefellen" og "forsnakke seg"...? :rolleyes:

Det er jo derfor jeg sier at om du sier ting som de er, så blir det

a) ingen forsnakkelse

:lol: lettere å formidle budskapet fordi du er klar over hva du skal frem til

Jenter setter pris på direkte- og ærlighet. Er du tydelig, så er det mye enklere for henne. Det jeg snakker om å å unngå å gjøre hverandre usikre for det skal så vanvittig lite til før det skjer iom at vi ikke snakker samme språk i det heletatt.

Om du får henne eller ikke er en vilje- og følelsessak, så det er egentlig uintressant - det er hvordan du gjør det jeg fokuserer på - akkurat som trådstarter spør om. :lol:

Den første hindringen du må komme forbi er jo denne "men hvis hun ikke vil da?"-barrieren. Den er ikke verdt en dritt. Det beste og det enkleste er å fortelle henne hva du føler og hvorfor du føler det sånn.

Men om hun ikke er interessert så kommer hun til å si til venninnene sine: "Vet du hva han sa til meg i går eller!? Han sa blablabla jeg har så sterke følelser for deg blablabla jeg vil være sammen med deg blablabla lol!" "Sa han virkelig det til deg!? Trodde han virkelig at han hadde sjans på deg!? lol!"

Også må du leve med den muligheten at hu dama og venninene hennes prater bak din rygg om hvor teit du er som trodde du hadde sjans på henne,

og du blir påmint om det hver gang du går forbi dem.

MEN! Med slik holdning kaprer du selvfølgelig ingen :lol:

Vet ikke hvilken planet delcasa finner disse damene på, men jeg har lyst å reise dit. For all del, når ting begynner å utvikle seg seriøst kan du gjerne fortelle hva du føler for jenta, men om noe av det første hun hører er "jeg er forelska i deg" så ender du opp med å drikke deg full på whisky ensom før du lager en sutretråd på battlefield.no...

Har jeg hørt i alle fall :lol:

Den første hindringen du må komme forbi er jo denne "men hvis hun ikke vil da?"-barrieren. Den er ikke verdt en dritt. Det beste og det enkleste er å fortelle henne hva du føler og hvorfor du føler det sånn.

Men om hun ikke er interessert så kommer hun til å si til venninnene sine: "Vet du hva han sa til meg i går eller!? Han sa blablabla jeg har så sterke følelser for deg blablabla jeg vil være sammen med deg blablabla lol!" "Sa han virkelig det til deg!? Trodde han virkelig at han hadde sjans på deg!? lol!"

Også må du leve med den muligheten at hu dama og venninene hennes prater bak din rygg om hvor teit du er som trodde du hadde sjans på henne,

og du blir påmint om det hver gang du går forbi dem.

MEN! Med slik holdning kaprer du selvfølgelig ingen :rolleyes:

La meg spørre deg om noe. Tror du ikke allerede de snakker om noe i den retningen?

Kan ei jente på dette forumet vennligst engasjere seg her - gutta er jo helt på tur... :rolleyes:

Vet ikke hvilken planet delcasa finner disse damene på, men jeg har lyst å reise dit. For all del, når ting begynner å utvikle seg seriøst kan du gjerne fortelle hva du føler for jenta, men om noe av det første hun hører er "jeg er forelska i deg" så ender du opp med å drikke deg full på whisky ensom før du lager en sutretråd på battlefield.no...

Har jeg hørt i alle fall :lol:

Altså. Dette er misforstått. Om hun og du har møtes flere ganger og dere har det bra når dere treffes, så er det herifra jeg snakker om - du skal selfølgelig ikke løpe rett bort å si "HERREGUD!!! Din himmel er herved min vinge! Vil du leve under den, baiby!! For jeg ELSKER deg!!", sant? Bruk hue! Det er ikke forbudt! tongue.png

Jeg har opplevd flere ganger at to som viser interesse for hverandre ikke klarer å plukke det opp fordi de begge er uklare - i 3 av 4 tilfeller så har det ikke blitt til noe mer. På den siste, så klarte de å komme forbi dette med uklarhet - etter at det hadde hengt sammen i flere uker - og da ble roser til henne og "HE SHOOTS'N'HE SCOOOOOORES!" for ham.

Jaja, jeg sier ikke at dere leser feil - det kan vel være at jeg er litt uklar...? :lol: