Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
9RRRRr

Bylan 2008 - Damnation

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7216&g2_serialNumber=1 Bylan 2008 - Damnation

Bylan i Bergen er i gang for fullt kjør og jeg fikk en liten prat med damnation for å se hvordan de har det.

CSS_2.thumbnail.jpgCSS(Hellfragger.no): Damnation deltar i høstferien på bylan i Bergen. Jeg fikk tak i SprtX i et lite intervju.

Hellfragger: Hei SprtX! Veldig fint om du introduserer deg selv og dine lagspillere.

SprtX: Dette er vel første lanet for damnation og det har vært ganske positivt hittil. Vi kom til bylan i går og kom oss gjennom gruppespillet uten noen store problemer. Deretter har vi allerede spilt 2 kamper i winnerbrackets, og også slått de ifra oss. Nå venter vi på kampen som skjer i 6 tiden mot enten sanci.net eller credit, utifra resultatet deres. De holder på å spille akkurat nå. Damnation består da av 5 spillere, 4 av de nær bosatt i Bergen, mens Graneruden vår bor litt lengre unna. Vi har Frgr, som er en positiv ung kar som er pålitelig og er fokuset ingame. Han holder moralen oppe i laget og vi er kjempefornøyd med han. Frgr har spilt mye sammen med TeXreX, de deltok bylan i fjor, og TeXreX, som er en kjernekar, som er moralsk støtte på lan, og aim som det holder. Jeg ble med dem i den tidligere Hellfragger-lineupen som stilte på tex.dk, og bestemte meg for å bli med dem videre utover. Vi var da på utkikk etter 2 spillere som vi fant i Evolution og GRibbo, begge de 2 kom fra fastswitch.no hvor de har spilt i flere år, og heldigvis for oss tok vi kontakt med dem, startet og spille med dem, og etter det så har det blitt til damnation. Evolution er ingame calleren vår og kommer med lure og kjappe calls når det trenges. Han sørger for at vi skjerper oss til enhver tid, og er en flink spiller selv ved siden av at han klarer å analysere motstanderens spill. Til slutt har vi Gribbo som er helt syk i hodet til uansett hva han gjør in game og en fantastisk kar i virkeligheten også.

HF: Deres vurdering av LANet så langt?

SprtX: Lanet hittil har vært helt ok. Det var en utsettelse på 2 timer, og vi måtte spille hele gruppespillet ferdig fra 12 og utover, så det endte med at vi vi spilte siste gruppespillskampen vår kl. 4 på natta. I dag startet vi klokka 11, så mye søvn ble det dessverre ikke for de som liker å sove. Men det er bra med info av crewet her, og de er hjelpsomme!

HF: Hvordan er tankene deres om en topp 5 plassering?

SprtX: Jeg vil iallefall si at nå som dtekt er slått ned i lowerbracket, at vi kan finne en sterk motstander i takeoff som slo dem ned i lowerbrackets. Men dtekt kan alltid være vanskelig å møte, for jeg tror de kommer seg gjennom lower brackets uten noen problem. Min topp 5 liste må vel være uten bestemt rekkefølge: zqfN, takeoff, dtekt, aftertouch og damnation.

HF: Damnation er jo et relativt nytt lag, hva har dere gjort for å komme til bylan så forberedt som mulig?

SprtX: Vi har faktisk ikke trent så mye, siden det har vært skolestart, og jeg går på universitet og har nylig flyttet, vi hadde litt dataproblemer hos frgr, også er jo folk på jobb. Så hadde vi en bootcamp i nærheten av Bergen uten Frgr men pga. nettproblemer fikk ikke vi spilt en ordentlig treningskamp uten problemer, så det var en bortkastet helg. Men jeg føler at vi har skjerpet oss en god del i det siste, motivasjonen for hfligaen har sørget for at vi har skjerpet oss noen ekstra tag når det gjelder pracc. Og jeg føler at laget rett og slett kommer veldig godt overens, som sørger for at folk er i godt humør til enhver tid, for jeg føler det er vitkig at folk kan komme overens utenfor Source også.

HF: Tusen takk for at du tok deg tid til spørsmålene mine. Siste ordet går til deg!

SprtX: Vil gjerne gi shoutouts til selve damnation, mine lagkamerater, og si jeg er glad i dem. Så er det vel hellfragger crewet rett og slett for bruk av vt og warserver, og en glimrende liga de organiserer, og til bylan crewet som har gjort en glimrende jobb med å sette opp bylan.

Jeg vil takke SprtX for et flott intervju med gode svar og ønske hele damnation lykke til videre i turneringen!

ja nå har det seg sånn at jeg skrev nyheten i går når brackets netopp hadde starta så blei den ikke publisert før nå, men ja fint intervju med fine svar fra SprtX. og ja seff er jeg flink.!

Damnation har spillt forbannet bra på bylan. Grattis! tex<3

Damnation spilte veldig bra, og vant ByLan fortjent Grattis!

Og Aril, skjedde med dere da? 0-3 i overtime... And say hello to my knife once again! |==|=====> biggrin.png

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...