Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Steiner

CoIS VS BSE Onsdag 1 oktober 21:00

Recommended Posts

Takk for kampen, det var utrolig morro!

Gazala var utrolig morro, vi fikk jo noen fine dogfights, sjef! Har enda ikke helt forstått hvordan vraket ditt kappet av hodet mitt uten å skade flyet, men battlefield har mange uløste mysterier! :(

I kampen mot Kano hadde me vel berre ein "leigesoldat".

(Slush har vel også ei fortid i CoIS)

Både Slash og Bayer (som var med mot K.no ) har en fortid i CoIS ja. Men de representerer andre lag i denne turneringen. Iaf på papiret :(

Jeg syns det er greit sånn her i starten slik at vi kommer i gang skikkelig (kjipt om lag må avgi w.o lissom), men til et sluttspill syns jeg ikke lag skal benytte seg av leiesoldater.

Min mening, bare min, men kanskje noen deler den med meg..

Egentlig enig, men det har blitt praksis siden mange har hatt problemer med å få 10 spillere. Når det kommer til finalespillet så ser jeg ikke bort fra at klaner rekrutterer 1-2 spillere fra klaner som ikke kom videre for å greie å stille lag og kanskje få til en prac før kampene. Når det gjelder kampen igår spilte begge lag med to leiesoldater som spiller for andre klaner(NPS|tryll og NPS|slash vs dsr´sjef og NPS|kakeninja). Spangle spilte også for cois, men han representerer ikke noen annen klan i denne cupen så det vil jeg ihvertfall si er greit.

btw. Shoutcast ligger her http://cnu.dieplz.net/bf.no-stream/sr_prog...01_21_12_27.mp3

Nå hadde jo både CoIS og BsE gode leiesoldater denne gangen :( Fortsatt 70% gamle slitene CoIS'ere :( med mest TK!

Anmoder alle om å TK'e Tryll under oppvarming smile.png

Beklager at jeg ble så hissig, men det er et eller annet som tilter med teamkilling overall. Mye mer moro å oppsøke motstanderlaget og kille dem. WV hadde mange fine stunder (min vurdering) når en eller annen teamkilla meg i oppvarmingen og fikk høre reaksjonen. Stort sett sto jeg utenfor og så på at de andre gikk amok.

Hehe satt bare å telte sekunder før noen fikk høre det ' />

Var vel ca dette som skjedde igår:

*noen teamkiller Tryll*

*Tryll gir beskjed om at han ikke vil bli teamkillet*

*En coiser sier at sånn er cois*

*Slash forteller at man bør roe seg for tryll kan bli sur*

*noen teamkiller Tryll*

*Tryll gir beskjed om at han ikke vil bli teamkillet*

*Slash forteller at man bør roe seg for tryll kan bli sur*

*noen teamkiller Tryll*

*Tryll ber folk gi faen med den teamkillingen*

*Slash forteller at nå bør vi roe oss ned for tryll er sur og kan snart bli forbanna*

*noen teamkiller Tryll'

*Tryll slipper løs endel av raseriet på tiny som har -30 og som nettop teamkillet tryll*

Koselig kveld på vt og vedlig gøy å spille kamp igjen p

Nå hadde jo både CoIS og BsE gode leiesoldater denne gangen :( Fortsatt 70% gamle slitene CoIS'ere :( med mest TK!

Anmoder alle om å TK'e Tryll under oppvarming ' />

Beklager at jeg ble så hissig, men det er et eller annet som tilter med teamkilling overall. Mye mer moro å oppsøke motstanderlaget og kille dem. WV hadde mange fine stunder (min vurdering) når en eller annen teamkilla meg i oppvarmingen og fikk høre reaksjonen. Stort sett sto jeg utenfor og så på at de andre gikk amok.

Ikke noe å beklage det ! Men som Slash sier så sliter CoIS'ere litt med å forstå dette p

Må spille seriøst i starten av hver kamp, sånn som jeg gjorde :(

Utenom når delcasa eide deg med AT og fikk latterkick i 2 min. Latteren til delcasa er helt sinsykt smittsom .

Takk for kampen, det var utrolig morro!

Gazala var utrolig morro, vi fikk jo noen fine dogfights, sjef! Har enda ikke helt forstått hvordan vraket ditt kappet av hodet mitt uten å skade flyet, men battlefield har mange uløste mysterier! :(

takk selv!. :( nei det der var merkelig, lo nå godt jeg da. biggrin.png

Sitat Delcasa : "Det ser ut som CoIS har øvd på ett eller annet på Gazala" :(

Delcasa var en veldig kritisk kommentator imo. Og mr muffin burde ha husket fra vår egen kamp på gazala at allied runden tydeligvis er lettere enn axis på gazala :(

frekkeste er når Delcasa kommenterer et fly som bomber på et eller annet flagg (og bommer), "vil tippe det er sjef"

tull og tøys!

Ville tippet det samme. Var bra når jeg kom i jeep og møtte en sherman som jeg prøvde å svinge unna. Traff en kant og endte med å hoppe og lande oppå tanksen. "Nå har breivold greid å kræsje jeepen oppå sin egen tanks. Jeg må ta en prat med Breivold. Oj denne gangen var det utroligvis ikke Breivold" eller noe sånt ' />

Edit: "Nå krangler slash og sjef voldsomt i chatten her" p

ja du ville vel det slash, men fy faen så deilig det var å bombe deg!

edit: hah ja det hører vel med, du slang frekke kommentarer om kræsjen som forøvrig var trylls feil imo!

Ja Eivind er flink til å sette meg på plass :( Du får spørre om hjelp fra simen for du klarer det tydeligvis ikke! *kosepå*

Ja, men det er likevel lurt å gå på noen som er mindre og svakere enn deg. Så du har allerede tabbet deg ut :(

sa jeg ikke hvordan jeg domminerte da.

quoter halvor fra forumet!

" Er ikke så nøye så lenge man dominerer!

Jeg dominerte stukataxien, lett!"

var vel kort og greit det jeg drev med der!

Anmoder alle om å TK'e Tryll under oppvarming ' />

Ikke noe å beklage det ! Men som Slash sier så sliter CoIS'ere litt med å forstå dette p

TK er bra pracc og oppvarming, untatt når an heter Pluto og varmer opp med expacks.