Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Steiner

Kamp CoIS vs K.No

Recommended Posts

Jeg spilte jo for CoIS på basse! men skal desverre være sosial i kveld. >_<

ser nå ut som det ordner seg uansett. :(

:-)

Kan stille jeg også.

Tidligere meritter: en-to gullmedaljer public, en gullmedalje i kamp og to bronse i kamp.

Spilletid: 40-50 dager samlet opp på alle nicksa mine over åra.

Klart de må bli kamp ffs :(

Kom på quakenet #cois :(

Det blir kamp!

GG! Morsom kamp!

Vi kommer vi tilbake sterkere når gutta fått litt mer kjøtt på beina og lært forskjellen på AT og Medic :(

Neida, jeg er stolt av fightingspiriten K.no viste g imponert over hvor gode CoIS var!

Lykke til videre!

Dette var jammen moro!

Takk til alle som var med.

Ekstra stor takk til Ribben, som snudde rompa på sin vesle Sherman til meg i starten på Battleaxe. Mitt første og beste kill heile kampen.

Jepp dette var morro :( CoIS imponerte meg også tongue.png Den avanserte taktikken vår fungerte jo glimmrende !

Det må bli ny kamp nå mot BsE på søndag. Takk til reservene som stilte opp. Neste gang må du melde deg på Kleber !

Dette var jammen moro!

Takk til alle som var med.

Ekstra stor takk til Ribben, som snudde rompa på sin vesle Sherman til meg i starten på Battleaxe. Mitt første og beste kill heile kampen.

Ble litt sint der på infsen som ikke ryddet området ja. Men men, jeg er ofte sint ila en kamp tongue.gif

PrettyP, du imponerte meg.. du fikk et par kills. Bra jobba ;-)

P.S Dere vet hvordan man får en Ribz i ubalanse.. masse rot før kamp samt major spam på Irc+msn. hehe.. Back to 2004-dayz.

Yay, Ribbo!

Eg imponerte meg sjølv, faktisk. Hadde aldri trudd at eg skulle få såpass med kills. Trur nesten eg hadde positiv kdr første runden på baxe...

Så ringte mamma (!) rett uti andre runden... då sleit eg meir, men eg fekk no eit kill eller to då òg, enda eg satt i telefonen i 10 minutt :(

Kleber, meld deg på på førehand om du ser du har tid, så får me inn reserve om pingen din syg. Tippar det går bra å få inn reservar i siste augneblink. Slash er jo desperat etter å få spele. Me må berre passe på at han ikkje får komme i nærleiken av nokon på sitt eige lag...

(Vart kampen recorda eller noko slikt? Syns eg såg nokom om det i chatten like før start... Gjorde Tryll nokon heksekunstar i den samanheng?)

Forstyrrelser ja.. i starten av kampen kommer dama hjem fra stallen (nei, vi er ikke bønder som Pluto f.eks) og maser vilt om vask, bul i hodet, elg i skogen, hund som må vaskes etc.. jææææv**** irriterende samtidig som CoIS spammer meg på IRC og det er mas på Ventrilo fra mitt eget lag.

Nytt lydkort som bedøver enhver sans i kroppen med overdådig lyd er vanvittig slitsomt også.

Omg, jeg dør av stress før jeg blir 35.

(fortsatt sliten)

:(

Hehe.. fu! :(

Yay, Ribbo!

Eg imponerte meg sjølv, faktisk. Hadde aldri trudd at eg skulle få såpass med kills. Trur nesten eg hadde positiv kdr første runden på baxe...

Så ringte mamma (!) rett uti andre runden... då sleit eg meir, men eg fekk no eit kill eller to då òg, enda eg satt i telefonen i 10 minutt :(

Kleber, meld deg på på førehand om du ser du har tid, så får me inn reserve om pingen din syg. Tippar det går bra å få inn reservar i siste augneblink. Slash er jo desperat etter å få spele. Me må berre passe på at han ikkje får komme i nærleiken av nokon på sitt eige lag...

(Vart kampen recorda eller noko slikt? Syns eg såg nokom om det i chatten like før start... Gjorde Tryll nokon heksekunstar i den samanheng?)

Jeg har alltid tid.