Luremus 7 Report post Posted September 20, 2008 Kom tilfeldig over denne geniale komiserien i våres og den ble umiddelbart min nye favorittserie! 3 sesonger er sendt(hos FX) og den fjerde begynte nå på Torsdag(2 episoder). Ep.2 er helt hysterisk, en av de beste i serien. Sesong 3 promo Sesong 4 promo Four egocentric friends who run a neighborhood Irish pub in Philadelphia try to find their way through the adult world of work and relationships. Unfortunately, their warped views and precarious judgments often lead them to trouble, creating a myriad of uncomfortable situations that usually only get worse before they get better. Kortversjon: It's "Seinfeld" on crack. http://www.imdb.com/title/tt0472954/ Denne serien er lite kjent her og det virker ikke som de vil at vi i europa/region 2 skal se den. Har bare funnet region 1(US) dvdutgaver på nett: http://www.play.com/DVD/Region_1/4-/338613...-2/Product.html Så jeg anbefaler denne på det varmeste. Inneholder de 3 første sesongene og finnes hos din nærmeste torrentside. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted September 20, 2008 Hmm. skal sjekkes ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted September 20, 2008 Typisk. Akkurat når jeg har postet tråden oppdager jeg en ny forumdel: "TV serier". Kan mod. flytte denne tråden dit? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Silverstone 0 Report post Posted September 21, 2008 Jepp, we've been shunned til vår egen del av forumet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted September 21, 2008 mitt forslag! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted September 21, 2008 Denne serien er bare helt rå. Om du har tv3 eller Viasat 4 (husker ikke hvilken) så går det på tv hver fredag elns Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted August 23, 2009 Under en måned igjen til sesong 5 nå. Den starter 17 september. BTW: Typisk. Akkurat når jeg har postet tråden oppdager jeg en ny forumdel: "TV serier".Kan mod. flytte denne tråden dit? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted August 23, 2009 Hmm. skal sjekkes ut yeah! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted August 24, 2009 Klart jeg kan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted August 30, 2009 Sett gjennom de fire sesongene nu Gleder meg til sesong 5! Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted October 3, 2009 lett råeste serien ever! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted October 4, 2009 Alltid morsomt med Sunny ja ' /> Godt med litt humor på fredagene også, og for de som liker "30 Rock" blir det jo dobbel morro! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fenzan 0 Report post Posted October 29, 2009 Sesong 5 har jo vært helt rå så langt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted November 7, 2009 For de som har sett gårsdagens episode(nr.8). Dicktowel.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moop 0 Report post Posted November 8, 2009 Sett 3 sesonger etter at jeg så denne tråden. Tidenes sitcom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted January 6, 2010 xmas specialn de hadde var den beste xmas specialn ever. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted January 6, 2010 Kom over denne serien på en random kanal her om dagen og syntes det var morsomt og underholdene. Helt klart en serie jeg skal se mer av i fremtiden Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted September 17, 2010 It's Always Sunny in Philadelphia s.6.e.01 er ute. Elsker denne serien! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted September 17, 2010 Ty for heads-up! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted September 17, 2011 Gjengen er tilbake i storform! Spesielt FatMac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 17, 2011 haha digga episoden! godt å ha de tilbake Quote Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted September 18, 2011 xmas specialn de hadde var den beste xmas specialn ever. Bedre enn Høy på pæra (Keeping up appearances) sin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blizzard 0 Report post Posted September 27, 2011 Virker som at de forsetter å dra vitsene sine laaangt i denne sesongen også Kommet to episoder av siste sesong nu. Franks pretty woman og en tur til the jersey shore:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
molidir 0 Report post Posted October 1, 2011 så siste nå, franks little beuties.. skal sies at gutta kan dra det langt, mens en enda ler så en griner. evig glad de fortsatte og håper de går videre. lett ekstrem komedie med perfekte karakterer Quote Share this post Link to post Share on other sites