Enradoo 186 Report post Posted September 11, 2014 Skjøt opp til storvilt tirsdagen så venter bare til den 25. nå! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted September 12, 2014 Jeg lagde nettsider for NM Jaktfelt 2015 i sommer. Ikke at jeg egentlig aner hva det er for noe. Artig prosjekt læll! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted September 12, 2014 Var å bada i stad og kom over denne på grunna..fikk henta den opp. Midten av september og du var ute og bada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 12, 2014 Bader året rundt med en kompis Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted September 15, 2014 Var 4 dager på jakttur i Finnmark. Veldig fint. Greit med ryper - fine turer og mye aktivitet som jeg hadde godt av. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted September 3, 2015 Ny tur til Finmark snart - skal bli nice. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 8, 2016 Noen som skal jakte i høst? Har lyst til å prøve meg på rådyr i år, pleier alltid kun å gå for skogsfugl. Moro å prøve noe nytt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted September 14, 2016 det ble skogsfugljakt i Telemark i år. fint - men jammen så mye vanskeligere enn rypejakt. Hadde glemt hvordan det var etter flere år med rypejakt. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 14, 2016 Hvor i Telemark? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sludder 2 Report post Posted September 16, 2016 Var nylig i Texas klarte og fikse 4 fine store villsvin, brukte en veldig hissig AR15 (meget urustet med utstyr) med noen merkelige "swine bullets." Gikk og en veldig god del vaskebjørner som da ble skinnet. Fikk også en Black Buck med bue og et par bobcats. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SerpenS 46 Report post Posted September 18, 2016 On 14.09.2016 at 10:29 PM, Daniel- said: Hvor i Telemark? Et terreng ved Borsæ og et på sørsiden av Totak. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites