Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
hobbex

Köpa lusekofta?

Recommended Posts

Tjo!

Var in på Carlings i Västerås förra veckan å såg en riktigt fin lusekofta, var sugen att köpa den men priset avskräckte mej lite. 800kr kosta den.

Vet ni om det går att få tag på lusekoftor på nätet? I Sverige är det ganska så kört, hittar inte ett skit när jag söker.

THX

obs: norska supporter luer med norsk flagg eller text "norge", vart kan man köpa sådana? :)

Edited by hobbex

skal du til med å brenne norske flagget nå?

storflag.jpg

Norge, fuck yeah!

for å være litt seriøs så tror jeg at det er vanskelig å finne den slags, flagget vårt er rasistisk, nasjonalistisk og krenkende for våre nye landsmenn skjønner du.

joo.. speciellt kläder med norska flaggan på är svårt att finna. jag behöver bara söka på google på "sverige mössa" och så hittar jag en miljon butiker att beställa snygga mössor med svenskt tryck på, men norge ska fan inte gå att hitta, jag får damp snart. :\

naturkompaniet verkar i alla fall sälja lusekoftor, jag hitta en snygg som Dale of Norway tillverkade, ska se om dom har den på lager, då köper jag denna.

produkt.stort.9069_9072c.jpg

annars så hitta jag DENNA luen, verkar helt ok, men jag hade hellre vela ha en stor fet norsk flagga på mössan.

Lue%20Norge%20Blå%20Beanie%20Stor.jpg

Napapijri har jo flagget vårt på seg. Vanskelig å finne dog. Så har man jo også det der merket som er så poppis hos ny-nazister, husker ikke hva det het.

Vi har et kjedelig flagg uansett :)

http://www.valbrunaitaly.com/M_FLEECE.html

bare noe jeg fant etter en kjapp google

Napapijri er et sært merke. Jææævlig gode klær, men er så mange rettigheter knytta til det merket av en eller anna grunn. Vi tenkte å selge det i en av butikkene her, men å finne grossister som solgte det var faen meg ikke en lett oppgave :)

Vel, slike "mørkeredde" fjols gjør ikke annet enn ugagn uansett, så kan ikke si at slike ting har overrasket meg. Hakekorset var jo et mfint symbol helt til nazistene ødela dens symbolikk, slikt kan man se overalt.

Endring av meningen til ord/symboler har man sett hele tiden gjennom historien. Når homofile kjempet som hardest for rettigheter så adopterte de ordet gay, og refererte seg som gay. Et ord med positive assosiasjoner som gjorde det lettere for det homofile samfunnet å fremme sin sak.

Hadde nok vært til fordel for dem. Hvem ville sloss mot søte fraggler ffs!?

I believe that we should nominate a dead person. I think it's time for a dead president. I can think of no better time. I think it would be quite wonderful to live under a dead president. I think it would be a lot easier for the people of New Orleans if they knew the president was dead. They'd go "what the fuck? I know things are horrible, but we called him...Nobody answered". He's dead for fuck sake. And the one I would like to see, is Ronald Reagan. I think his time has come again. There is no president, in my lifetime, that scared every country on the earth, including the North-Koreans, more than Ronald Reagan. He even scared the fuck out of us! Every day you would wake up and go "what the hell is he going to do today?!" I think it's a good time for someone like that, because the enemy we are fighting are frightening on a level that we cannot imagine. They're completely, completely psychotic. They have no ideology. They don't care who or what they kill. They kill children, they kill babies, they kill women, they don't care. They kill their own. And they don't only want to die, they're happy about dying. That's some fucking enemy! The way you beat an enemy that's that psychotic, and I've learned this from living in New York, is you have to be more psychotic. These fuckers want to die? HAHA, that's not as scary as us, not as scary as us if we had a dead president. We'd go "oh you wanna die to go talk to dead people. Hahaha, we allready do. Hooda-ha! And our president came back and he told us that he saw all the virgins....And they're fat and ugly".

There will be no more beautiful day, than the day that hearse goes down Pennsylvania Avenue. And we send it up the congressional steps and prop it open, and pop him up. Bring William Rehnquist down for good measure! Just to make sure the image sinks in. And we show that on Al-Jazeera and every other network in the world, and I promise you that no-one will fuck with us for quite some time!

Hadde vært evig fett da.

"Nå kommer fragglerne!!! Løp for livet så de ikke putter oss i fragglehulene og dreper oss med deres muntre sang!!!"

De bruker jo Barney-låter som tortur i Guantanamo, så hadde vel funka :)

Fragglane er jo tilbake på NrK no, noko eg likar særs godt.

Hugsar eg hadde kassetten når eg var liten. Eg kan framleis synge med på mange av sangane når dei kjem på TV, og døtrene mine blir like overraska kvar gong smile.png

Likar at dei får oppleve kvalitetsbarnetv slik eg gjorde når eg var liten.

Lusekofte:

Kontakt Se og Hør. Mot eit lite oppslag i bladet, delar dei ut lusekofter til "norgesvenner", og eg reknar med at svenske norgesvennar er like gode som andre i Se og Hør sine auge.

Faktisk fragglerne som gjorde at jeg begynte å høre på The Beach Boys :)

We'll get there fast and then we'll take it slooooow

Down there in Cocomo

Skal vi virkelig snakke antall døde jøder (eller som jeg foretrekker å si: semitter) nå? tongue.png

Det tallet har jo variert fra 2 millioner til 14 millioner (eller noe i den dur).

Helt ærlig så gir jeg beng i antallet, for Holocaust var grusomt ekte