Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
torres

Beste spillerne på HF's public servere

Recommended Posts

Er dette alt dere har å bidra med?!

Sorro

Enda et talent innen CSS. Starta for kun 1 år siden, men har allerede blitt en av de få spillerne jeg mener har en stor framtid innen CSS. Ikke gjort noe navn av seg enda, men det kommer. Utrolig fin aim, ingameiq er også på plass. Kommer til å bli et stort navn i 2009, men i mellomtiden, merk dere denne karen public. Spiller for det meste på allmaps!

Spilte litt Hellfragger DM i sted. Tok tGRE hele 2 ganger :)

najs torres! visste du likte mæ : D

jaja må vell jo list opp nån heroes

Campy - ekstrem aim og sinnsyk med awpen når han har god dagen.

Torres - han e bare god generelt!

Arkash - syk jump and spray aim : D

Osram - sinnsyk med p90 : p

Entreri - mr.css, god i det meste! virka som en veldig stabil kar

Trackduck - helt crazy når han har dagen ; )

Trackduck - helt crazy når han har dagen ; )

Det er skjeldent, men det skjer faktisk av og til! :lol:

Takk for nominasjon tho :)

Du må forstå at jeg og arkash er kindered souls, derfor spiller vi alltid like bra/dårlig. Wona bare heiv seg med på bølgen!

Lore

Lore... Blir trist av å tenke på at han kanskje ikke kommer til å lese dette, for han har jo da ikke internett. Men han vet at jeg er en stor fan av han, og det skal sies at han en periode var utrolig god til å være såpass useriøs som han var! p90 er vel ikke så mye aim, det er mer guncontrole og ingameiq, og der var Lore helt sinnsyk. Jeg kunne stå på mine mest kyniske spots på office, med awp, deagle og alt av nades og kevlar, men likevel lurte han meg trill rundt og kom bak meg, forran meg.. Vel, hvor han kom var ikke så viktig, for hva skulle jeg gjøre? Lore var innen 10 meter og da var man død.

Men, en dag klarte jeg å overtale han til å bruke ak, awp og m4. Og jeg mener det, han kunne spille seg til over 3kpd LETT om han ville. Å stenge p90Lore inne ble for vanskelig, så han sprang inn i noen kinkige situasjoner med AWP og AK, og da var det kanskje bare bloo / GoldlaX aim som kunne reddet han, men når han var litt kynisk og brukte hodet var han helt håpløs å ha med å gjøre. Tilogmed tGRE ville bli satt i skyggen når Lore gjorde det han kunne best, nemlig AWP/AK i Tspawn.

Utenom dette var han en knallgod forumbruker, og en av de jeg har møtt over forum som faktisk støttet meg i min kanskje barnslige torres vs adminkamper. En god iNet venn dette, håper du kommer tilbake til office!

lugle

fåkk åff!

Arthedain

En spiller som Arthedain hører egentlig ikke hjemme i denne tråden, for han er på lik linje med ceft og durac såpass god at han sikkert får nok skryt som det er, men ingen officeliste er komplett uten han. En ting skal også være sagt: Han er en upåklagelig admin, en av mine favoritter. Gjør ikke en masse tull som irriterer, solid og fin admin. Som spiller er han selvsagt et helvete å ha med å gjøre. Erfaren kar som er lynkjapp med awp'en. Han er i sjiktet jeg liker å kalle Xphnz sjiktet, nemlig rask som faen med awp'en. Forferdelig å være forsein å trekke awp'en mot, da er du garantert død, eneste måten å ta han på er å være uforutsigbar som faen, utenom det blir han nok å ta deg. Brukte å stå i storageroom med div våpen klar for å knuse tullingen som kom inn i siktet mitt. Fungerte dårlig mot arthe. Trykker inn musa 1/10del, men når jeg er kommet sålangt er jeg død. Burde seriøst vurdere aktivt klanspill på et høyere nivå.

(-1)

Utenom å være en levende legende på forum var han en av gjengangerne på office, og farlig sådan. Har du sett fragmoviene hans, vet du at at moser hs med ak og m4. God guncontrole, synd at han aldri ble seriøs innenfor cs, tror vi hadde sett han i med over 2.5 kpd om han hadde spillt aktivt. Savner å se denne karen på serverene (Skal sies at han har vært innom i det siste). Deaglen hans er også god, har endel fine oneshots som spesielt irriterer siden han har en tendens til å være svært defansiv i noen sekunder før han spretter ut og klinker 2-3 hs'er. Skummel mann dette her.

r8n

Allsidig spiller, plager mest med elefantrifla. God erfaring og fin aim. Ikke den raskeste, men det gjør han ikke mindre irriterende. Holder mange gode spots jeg pleier å rushe, og da blir jeg fort r8n mat. En av de bedre awp'erne på serverne

Nå var jeg faen så flink at jeg vil at flere skal skrive her!

(-1)

Utenom å være en levende legende på forum var han en av gjengangerne på office, og farlig sådan. Har du sett fragmoviene hans, vet du at at moser hs med ak og m4. God guncontrole, synd at han aldri ble seriøs innenfor cs, tror vi hadde sett han i med over 2.5 kpd om han hadde spillt aktivt. Savner å se denne karen på serverene (Skal sies at han har vært innom i det siste). Deaglen hans er også god, har endel fine oneshots som spesielt irriterer siden han har en tendens til å være svært defansiv i noen sekunder før han spretter ut og klinker 2-3 hs'er. Skummel mann dette her.

er forøvrig enig med det torres skriver

Predict! Flink fyr! Tok 5stk ei runde igår, og det var vilt! :)

Han der wona har jeg ingenting til overs for, alt han gjør er å blokkere kulene mine når vi er på samme lag... for en fyr...

Ceft

Durac

Bloo

Hrimner

Er vel de, jeg synes at har vært mest stabile med syk aim gjennom tidene på Office hvertfall.

Ellers, setter jeg Nighte på topp på Allmaps, den gangen han spilte aktivt.

Predict! Flink fyr! Tok 5stk ei runde igår, og det var vilt! :)

Han der wona har jeg ingenting til overs for, alt han gjør er å blokkere kulene mine når vi er på samme lag... for en fyr...

gg, mr tk.. neste gang blir det slay! :lol:

slutt å blokker kulene mine sier jeg!

hvis du tok på deg brillene avogtil så kanskje du hadde sett kulebanen bedre..

Til dere som ikke kjenner meg og wona skal dere vite at vi går langt tilbake til BF2 tiden og er så tafsete som man får det, gamere imellom har vi masse respekt for hverandre og alt er bare på kødd selvom det ser stygt ut ab-und-zu. Jeg er glad i wona, og jeg tror han er litt småforelska i meg og.. bare så det er sagt.

maa henga meir paa css forume trur eg:D

faar nevna dei saa har gjort live mitt surt paa OO....

ceft

arthe

bloo

tgr, til tider ein stor nisse...

fritz, naar han har rushe perioda!

Gidd å gi wona noe creds da, som om han trenger det :/

pcen gjekk i lufta for 1,5aar sia trur eg.

lysten til aa spela source aktivt va i grunn litt vekke, saa datan vart aldri fiksa.

saa spela paa bruttern sin pc av og til:)

Bck er min <3

tGRE er office hora ! :)

nåååw, du da :)

et par uker til så får jeg ordentlig dreisen på pistolen min, og da kan jeg drikke te med de store gutta!

Kom igjen folkens, mer skryting av andre!

puNky

p228 føcka's!

Virre

Ingen kan ragequitte helt som han. Et forbilde, et idol, en legende. Han har en upåklagelig smak i kjoler og vi elsker han alle som en. Selv om gjennomsnittlig in-game tid er på 5-10 minutt om gangen, klarer denne pussige karen å frembringe smil, glede og latter overalt hvor han går.

Edit: Han kan faktisk skyte litt også

Edited by BcK

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...