Guest (-1) Report post Posted August 21, 2008 Murrrrt'n Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted August 21, 2008 Så kos å høre, gratulerer Morten Quote Share this post Link to post Share on other sites
fryseboks 0 Report post Posted August 21, 2008 Gratulerer MOrten!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest (-1) Report post Posted August 21, 2008 tnx Quote Share this post Link to post Share on other sites
fryseboks 0 Report post Posted August 21, 2008 haha, ser vi kan vente oss en kommende t-skjorte designer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emil Gravdal Steen 0 Report post Posted August 21, 2008 Måtte lese det to ganger før jeg skjønte noe jeg. Men grattiz hvertfall. Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted August 22, 2008 tnx :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted August 22, 2008 Gratulerer! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted August 22, 2008 Hs! eh...nei vent, det kan det jo ikke ha vært, eller? Grattis Quote Share this post Link to post Share on other sites
martine! 0 Report post Posted August 22, 2008 grattis, Mårten! ' /> ser vi et kommende CSS-geni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted August 22, 2008 Gratulerer så mye! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest (-1) Report post Posted August 22, 2008 tusen takk Quote Share this post Link to post Share on other sites
doRull 0 Report post Posted August 22, 2008 Gratulerer så mye, Morten! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Superdan 0 Report post Posted August 22, 2008 Gratulerer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted August 22, 2008 Gratulerer at du har klart å skape (-1/2) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DelCasa 10 Report post Posted August 23, 2008 Altså, Aimbot i CSS er en ting, men for så å bruke det på kjerringa....? Det blir for drøyt! ' /> Gratulerer så mye, Morten! 13 år siden jeg opplevde det samme. Vel, 14 faktisk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest (-1) Report post Posted August 23, 2008 Altså, Aimbot i CSS er en ting, men for så å bruke det på kjerringa....? Det blir for drøyt! ' /> Gratulerer så mye, Morten! 13 år siden jeg opplevde det samme. Vel, 14 faktisk. aimbot my ass! takk så mye Quote Share this post Link to post Share on other sites
andyski 3 Report post Posted August 23, 2008 Grattis Pus ' /> Regner med navnet blir Andreas? Synes stian blir litt dårlig tbh...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
yea 0 Report post Posted August 23, 2008 sry, han skal hete Maffe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest (-1) Report post Posted August 23, 2008 Linda og jeg har bestemt oss for ikke å vite hva d blir (samme for meg hva d blir, så lenge det ikke blir en neger) Far beyond pluto Navn: Jentenavn: Luddrun, Knallgunn, Herdis, Vigdis, Hjørdis, Agnes, Guttenavn: Sverke, Jodgeir, Blir ingen av dem, ffs Quote Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted August 23, 2008 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted August 23, 2008 Gutt: Knut Håkon, eller som du velger å kalle han: knaut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted August 23, 2008 Kall ham Arne hvis det blir en gutt og ta ham med på TG Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 23, 2008 En minus jr. Spørs vel om verden er klar for dette ' /> Grattis igjen, mortentøs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Superdan 0 Report post Posted August 24, 2008 Kan jo få inspirasjon fra en plass ikke så langt herfra, Hellesylt (også kalt Synnylven). Der er det tydligvis inn å gi barn og unge namn som ikke passer sammen, som f.eks Per Stein, Atle Per osv. Quote Share this post Link to post Share on other sites