Jump to content

Day Z Norway 4 Server crashen igår.

2 replies to this topic

Kalsongfri

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 2 posts
Jag hoppas att det går bra att skriva på svenska, våra språk skiljer ju sig inte så mycket? :)

Jag och 3 vänner spelade igår, vi åkte från vårt camp till Stary Sobor med vår buss, när vi nästan var hemma igen så crashade servern.

När jag kom in igen, imorse vid 9 tiden tiden så var bussen borta.

Jag vet att det är en del utav spelet att förlora sakerna man kämpat i flera dagar för, vi har förlorat items mot både buggar och andra spelare utan att någonsin ha klagat, men nu känner vi tyvärr att det var serverns underhållare som gjorde att vi förlorade vår buss, därför skriver jag nu och ber om att få en ny buss inspawnad, eller en rollback så att buss och andra item's vi har förlorat sen dess kommer tillbaka.

Vi är säkert inte ensamma om att ha förlorat saker igår.

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15,231 posts
Gi oss tilbake Jemtland, Herjedalen og Båhuslen, og dere får tilbake deres buss!
Posted Image

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2,452 posts
Hei og takk for at du rapporterer, det går helt fint på Svensk også :)

I og med at Day Z er i alpha stadiet, finnes det en hel del bug og feil i spillet. Man må regne med at det blir crash og at uforutsette ting kan skje på serverne.

Admins har dessverre ikke mulighet til å spawne inn items, kjøretøy eller andre ting på serverne. Det er derfor lite vi kan gjøre og vi kan bare beklage at serveren gikk ned akkurat på dette tidspunktet, og at det skapte problemer for dere. Jeg kan bare spekulere i at noen har funnet bussen deres i tidsrommet fra crash til du logget på i dag morges. Ved crash eller restart vil serverne normalt være online i løpet av 5-10 min, men noen ganger kan det være andre problemer (hive som er dayz main server, linje problemer eller andre uforutsette problemer).

Om dette skal føre frem til at dere får nye items og/eller en ny buss, så må dere klage til Dayzmod.com - dette vil være de eneste som kan spawne inn items for dere.

Håper at dette ikke tar motet i fra dere, jeg vet hvor utrolig demotiverende det kan være å miste items og kjøretøy.
Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users