![]() ![]() |
8 Jun 2009, 17:46
|
|
![]() Nom Nom Nomm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Utvikler Joined: 4.07.2005 Member No.: 8.335 |
Altså, jeg skjønner at dere er stolte av å ha et skin som hører til Hellfragger/CSS-forumene, men er det nøvendig å tvinge oss til å bruke det?
For å være helt ærlig fordrar jeg ikke brunt. Mulighet for å sette på skinnet til valgfritt? Sikkert greit om HF-skinnet er standard, eller noe. -------------------- OptimusCrime - lol
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no ![]() Ungdomsskolen - Dypeste innlegget på hele bf.no Hvordan du har drita deg sikkelig ut - Tittelen sier alt |
|
|
|
8 Jun 2009, 18:01
|
|
![]() pudding ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Moderator Joined: 30.06.2005 From: Skyggenes Dal Member No.: 8.173 |
Det er ikke nødvendig å tvinge folk, men i ett forsøk på å gi Hellfragger en tydelig profil så ble det slik. Skal høre med folka om det kan gjøres noe med.
-------------------- "Live for today. Tomorrow may never come!"
![]() Klan:Bellator stiti Exinferis - - - - BsE Ventrilo: vent23.gameservers.com:4211 |
|
|
|
9 Jun 2009, 17:49
|
|
![]() Reality is the thing. ![]() ![]() ![]() Group: Supermedlem Joined: 22.11.2008 From: Danmark Member No.: 25.849 |
Du kan jo velge skin nede i venstre hjørne?
-------------------- ![]() |
|
|
|
9 Jun 2009, 19:56
|
|
![]() Nom Nom Nomm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Utvikler Joined: 4.07.2005 Member No.: 8.335 |
Nei, ikke HF.no forumene. Du har samma skin uansett hva du velger.
|EDIT| Og Henrix, takk. -------------------- OptimusCrime - lol
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no ![]() Ungdomsskolen - Dypeste innlegget på hele bf.no Hvordan du har drita deg sikkelig ut - Tittelen sier alt |
|
|
|
10 Jun 2009, 17:23
|
|
![]() Reality is the thing. ![]() ![]() ![]() Group: Supermedlem Joined: 22.11.2008 From: Danmark Member No.: 25.849 |
Det sant, men betyr skinnet noe egentlig?
|
|
|
11 Jun 2009, 23:41
|
|
![]() Vibrator Repair Man ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Utvikler Joined: 22.09.2003 From: Fjerdingby Member No.: 1.844 |
Ja, skin er viktig. Selv bruker jeg Army 1.0 og stortrives med det. Orker rett og slett ikke være her om jeg bytter til Army 2.0, Navy eller Hellfragger-skin.
-------------------- QUOTE (Gabriel Byrne) I think there's a bit of the devil in everybody. There's a bit of a priest in everybody, too, but I enjoyed playing the devil more. He was more fun. |
|
|
|
12 Jun 2009, 00:00
|
|
![]() Trygd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Supermedlem Joined: 25.10.2005 From: Haugesund Member No.: 11.102 |
Jeg har alltid brukt Army 0.1 . Det er liksom det som er Battlefield.No for meg
-------------------- QUOTE (vendtmotmkka @ 16 Apr 2010, 14:14) Først så blakker islendingene seg totalt, så prøver de og sette fyr på hele øya! Jeg lukter forsikringssvindel! |
|
|
|
12 Jun 2009, 17:08
|
|
Har alltid brukt 2.0 jeg. Stor trives med det
|
|
|
22 Jun 2009, 12:03
|
|
![]() Generalløytnant ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Styremedlem Joined: 15.12.2005 From: Sandefjord Member No.: 12.574 |
Tror dessverre ikke det blir valgmuligheter på forumet vårt, nei. Men det er bare å melde seg frivillig til å lage et HF-skin 2.0
-------------------- Revolutionary But Gangsta
|
|
|
|
22 Jun 2009, 12:14
|
|
![]() Pensjonert HF/BF Grafiker, Serveradmin, Skribent og Vaktsjef ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Battlefield.no Veteran Joined: 5.02.2005 From: Fredrikstad | Bosted: Moss Member No.: 6.212 |
Det hørtes ut som en fin sommerjobb for Design-gruppa
-------------------- bah.. forget it..
Twitter: Hellfragger.no - Battlefield.no - Multigamer.no Steam Community: Hellfragger.no - Battlefield.no - Multigamer.no Steam for Mac: Last ned klienten her |
|
|
|
22 Jun 2009, 12:24
|
|
![]() Generalløytnant ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Styremedlem Joined: 15.12.2005 From: Sandefjord Member No.: 12.574 |
Poenget her, djchange, er at vi ikke prioriterer å bruke interne ressurser til et nytt skin når vi allerede har så mye på gang rundt portalen og trenger de der. Derfor oppfordrer jeg at brukerne selv kan komme med utkast om de ønsker forandring
|
|
|
|
22 Jun 2009, 13:28
|
|
I see. Syntes bare det er så annerledes. Jeg bruker alltid Navy 2.0, enkelt og greit fordi jeg misliker de brune fargene, men på HF.no forumene blir jeg tvunget til å bruke det.
-------------------- OptimusCrime - lol
|
|
|
22 Jun 2009, 14:13
|
|
Fargevalget har med nettsiden vår å gjøre, og det er klart at vi vil vise folk hvilket forum de skriver på. Hvor grensen mellom Hellfragger.no og Battlefield.no er uklar nok fra før i CS:S-miljøet, og jeg vil ikke gjøre den enda mer dus med å ha et bf.no-skin på vår forum-del. Men som jeg sier, det er bare å komme med utkast. Bare se denne nyheten her: Redaksjonen søker grafiker
|
|
|
|
5 Jul 2009, 15:37
|
|
![]() Vergil ![]() ![]() Group: Medlem Joined: 26.11.2007 From: Norway Member No.: 24.198 |
Det sant, men betyr skinnet noe egentlig? Ting som ikke betyr noe for deg, betyr kanskje noe for andre. Du har hørt : Other People ? Jeg er enig, valgfritt skinn -------------------- ![]() Er en stor fan av Devil May Cry serien.. Holder på med DMC 3 SE nå, og SS "Runs" @ DMD ;) DMC3 Vergil VMD Er i gang... ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7 September 2010 - 08:33 |