Ja, siden pc,n min er 3 år gammel er det på tide med et nytt skjermkort. men jeg har ikke snøring på åssen.
jeg vil ha et skjermkort som kjører cod4 på max, men det jeg ikke vet er hvilket og vil det fungere med et så bra skjermkort på min gammle pc eller må jeg sette inn flere deler som f.eks mer ram eller ny CPU ?
Kan skrive hva som er i maskineriet mitt
- Intel pentium 4,(3,60GHz)
- 1,00 GB ram
Vis noen ikke helt skjønnte det så bare spør!
7 replies to this topic
Skrevet 05 April 2008 - 17:37
Tør vedde på at det er AGP skjermkort du har.
Et Radeon HD 3850 er noe av det råeste du kan få til AGP.
Dessverre henger ikke resten av maskina di med for å klare COD4 på maks. Både CPU og Ram vil være store flaskehalser.
Det beste vil være å investere i nytt utstyr for å klare maks.
Men med dette skjermkortet, og 1 GB ram til, vil du klare det på Medium i 1280x1024 tror jeg. Problemet er å mate nok informasjon til skjermkortet.
Når det gjelder minnet, er det like greit å kjøpe alt nytt. (Hvis du ikke vet akkurat hvilke minnebrikker du har.)
Ram er veldig billig for tiden, så det er ikke noe tvil om hva som lønner seg.
Kan anbefale disse.
CPU får du ikke til å gjøre noe med uten å gå over til 2 kjerne. Da må du og ha nytt hovedkort. Fordelen der, er at du da kan kjøpe enda råere minne.
Et Radeon HD 3850 er noe av det råeste du kan få til AGP.
Dessverre henger ikke resten av maskina di med for å klare COD4 på maks. Både CPU og Ram vil være store flaskehalser.
Det beste vil være å investere i nytt utstyr for å klare maks.
Men med dette skjermkortet, og 1 GB ram til, vil du klare det på Medium i 1280x1024 tror jeg. Problemet er å mate nok informasjon til skjermkortet.
Når det gjelder minnet, er det like greit å kjøpe alt nytt. (Hvis du ikke vet akkurat hvilke minnebrikker du har.)
Ram er veldig billig for tiden, så det er ikke noe tvil om hva som lønner seg.
Kan anbefale disse.
CPU får du ikke til å gjøre noe med uten å gå over til 2 kjerne. Da må du og ha nytt hovedkort. Fordelen der, er at du da kan kjøpe enda råere minne.
"Du må ikke vaske bila pappa, da bli den bare skitat igjen."
Mina Sofie. 3 år.
Mina Sofie. 3 år.
Skrevet 05 April 2008 - 18:12
Ja, da har jeg skjønt det sånn at jeg må skifte flere komponenter da
Da gjør jeg om spørsmålet mitt til, åssen komponenter må jeg skifte for å kjøre COD4 på max uten NOE lag!
Jeg får snart 10k som jeg egentli skulle bruke på et par Cerwin Wega høytallere men kan dritte i dem vis det er mulig å få kjørt COD4 på max til den prisen
Vis dere lurer på noe skal jeg svare med en gang, og jeg lasta ned det programmet som bourbon viste meg.
Da gjør jeg om spørsmålet mitt til, åssen komponenter må jeg skifte for å kjøre COD4 på max uten NOE lag!
Jeg får snart 10k som jeg egentli skulle bruke på et par Cerwin Wega høytallere men kan dritte i dem vis det er mulig å få kjørt COD4 på max til den prisen
Vis dere lurer på noe skal jeg svare med en gang, og jeg lasta ned det programmet som bourbon viste meg.
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg

Opp