Gå til innhold

Starcraft II

3659 replies to this topic

snillgegekeke

gokær

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 003 Innlegg:

Vis innleggAvean skrev 03 April 2012 - 11:08:

Du kødder nå sant ? I PvZ matchup så vinner zerg ekstremt mye med muta transitions. Protoss vinner når vi slår mot dere med 9 min timings hvor vi angriper før dere kan harasse med muta. Hvis dere ser protoss går phoenix så kan dere bare skifte . Phoenixer med phoenix upgrade koster skjorta og er en dyr og treg upgrade. Den burde være tilgjengelig på cybernetics core og ikke fleet beacon som koster 300/200. Jeg ser knapt pro protoss spillere bruke upgraden pga hvor dyr den er, men at den funker bra mot muta er nå det minste jeg forventer .......

Zerg har seriøst ingenting å klage på !
Postet bilde

torres

hte

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 962 Innlegg:

Vis innleggtrckdck skrev 03 April 2012 - 19:29:

Jeez, retter meg selv til 4 (6?) Hellions, da visse personer i denne delen av forumet er særdeles dumme.

neimen så sinna, grr > :(!!!! Da tillater jeg meg selv å bli sinna selv.

Om du skriver noe tilbakestående, ala "ALT DU TRENGER ER GOD SPINE PLACEMENT OG QUEENS", hvordan i helvete skal man kunne vite at du mente "med god spine placement og queens kan du holde av 4-6 hellions som er akkurat det folk lager i standard play"? Du kan ikke si at spine/queen-løsningen er effektiv i enhver situasjon (en million hellions) når det faktisk ikke er sant. Når du i tillegg blir skikkelig sint og sur når noen forteller deg at nei, du kan ikke bare lage queens og ha god spine placement fordi du da blir fucked up av reactor hellion. As a matter of fact, du kan bli fucked up av marauder/hellion timings ( som det finnes mange forskjellige variasjoner av). Det du basically sier her er "du kan holde av the bare fucking minimum av hellions med god spine-placement og queens". Du kan ikke engang unnskylde deg ved at du satt ting på spissen - det du skrev er bare dumt hele veien igjennom.

tl;dr: Ikke skriv noe dumt, for så å bli sint når noen sier at det du skriver er dumt.

sussi: Hatch first er det eneste som er bra mot terran, men det betyr ikke at early/mid-game blir noe lett :p
¯\(^_-)/¯  <-- MÆ PÅ LADDERN xD(╯‵Д′)╯彡┻━┻ <--- MOTSTANDER xD

Avean

Ninja

• Klanmedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16 052 Innlegg:

Vis innleggsnillgegekeke skrev 03 April 2012 - 20:22:

Vis innleggAvean skrev 03 April 2012 - 11:08:

Du kødder nå sant ? I PvZ matchup så vinner zerg ekstremt mye med muta transitions. Protoss vinner når vi slår mot dere med 9 min timings hvor vi angriper før dere kan harasse med muta. Hvis dere ser protoss går phoenix så kan dere bare skifte . Phoenixer med phoenix upgrade koster skjorta og er en dyr og treg upgrade. Den burde være tilgjengelig på cybernetics core og ikke fleet beacon som koster 300/200. Jeg ser knapt pro protoss spillere bruke upgraden pga hvor dyr den er, men at den funker bra mot muta er nå det minste jeg forventer .......

Zerg har seriøst ingenting å klage på !
Postet bilde

Og det der skal argumentere for hvem ? :p Zerg vinner mest iblant ifølge grafen der men varierer måned til måned noe som tyder på at det er stort sprang mellom winratioene til folk noe som er en selvfølge.

torres

hte

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 962 Innlegg:
Grafen viser jo basically at pr atm roflstomper protoss zerg.

snillgegekeke

gokær

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 003 Innlegg:
" tyder på at det er stort sprang mellom winratioene til folk noe som er en selvfølge"

Nei, det viser at SC2 er et drittspill hvor de beste kan tape mot hvem som helst. Er ikke noe vits å diskutere balanse en gang. Neste mnd roflstomper zerg protoss og artosis hyper opp en ny spiller som tidenes beste.

drozo

Brigader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 191 Innlegg:
TERRAN IMBA
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?

trckdck

gatherstar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 339 Innlegg:

Vis innleggtorres skrev 03 April 2012 - 22:26:

Vis innleggtrckdck skrev 03 April 2012 - 19:29:

Jeez, retter meg selv til 4 (6?) Hellions, da visse personer i denne delen av forumet er særdeles dumme.

neimen så sinna, grr > :(!!!! Da tillater jeg meg selv å bli sinna selv.

Om du skriver noe tilbakestående, ala "ALT DU TRENGER ER GOD SPINE PLACEMENT OG QUEENS", hvordan i helvete skal man kunne vite at du mente "med god spine placement og queens kan du holde av 4-6 hellions som er akkurat det folk lager i standard play"? Du kan ikke si at spine/queen-løsningen er effektiv i enhver situasjon (en million hellions) når det faktisk ikke er sant. Når du i tillegg blir skikkelig sint og sur når noen forteller deg at nei, du kan ikke bare lage queens og ha god spine placement fordi du da blir fucked up av reactor hellion. As a matter of fact, du kan bli fucked up av marauder/hellion timings ( som det finnes mange forskjellige variasjoner av). Det du basically sier her er "du kan holde av the bare fucking minimum av hellions med god spine-placement og queens". Du kan ikke engang unnskylde deg ved at du satt ting på spissen - det du skrev er bare dumt hele veien igjennom.

tl;dr: Ikke skriv noe dumt, for så å bli sint når noen sier at det du skriver er dumt.

sussi: Hatch first er det eneste som er bra mot terran, men det betyr ikke at early/mid-game blir noe lett :p
SATAN DU ER Så DUM JEG HAR JO RETT FOR HELVEDE
Posted Image

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9 000 Innlegg:

Vis innleggtorres skrev 03 April 2012 - 22:26:

Godt mulig, problemet er vel at jeg ikke har spilt det noe særlig, sånn sett er det "eneste" jeg vet om builden at hatch skal ned først... deretter er det å nynne for seg selv... med 14-14 så har jeg i hvert fall en nogenlunde fast plan som varer helt frem til exp på 20, og den inkluderer ekstra queen, tumor for å connected main/nat, spine, samt speed godt på vei... på mitt nivå tror jeg du kan komme unna med ganske mye rart hvis du kan ta motstander på mechanics, det har liksom vært planen... men merkelig nok så får man ikke bedre mechanics uten å øve gitt :( Så nå prøver jeg i det minste å ha en nogenlunde stabil build som fundament, men jeg må tydeligvis researche nærmere hvordan spine skal plasseres på det kartet, for ikke pokker om jeg skjønner hvordan jeg skulle hindret det run-by'et han gjorde...

Får kanskje ta en ny time på torres Starcraft-skole og trene på reactored hellions @ Taldarim :)

torres

hte

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 962 Innlegg:
Sussi: Joda, det er mye rart som fungerer på lavere nivå, men 15hatch er og blir best i ZvT :D Torres starcraft-skole er lagt ned fordi det ikke finnes lærere lengre :(

trkdck: For å unngå å instigere en skoleskyte-sak her i norge skal jeg ikke si så mye mer enn at det du skrev var feil, jeg retta på det og du ble kjempesint. Nei du har ikke rett, du kan ikke holde av et stort antall hellions med bare well placed spine og queens (ref en million). Beklager. Innse faktum eller lev i trua, samme for meg.

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Håper trckdck troller. :p

Jeg kan vise deg mine to 15 hatch builds mot terran hvis du er interesert sussidal. :)
http://i43.tinypic.com/fm4c5i.gif

trckdck

gatherstar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 339 Innlegg:
Si meg en ting da... Hva gjør du om det kommer 10(+) hellions? Hvis du ikke har scouta at de kommer, og ikke tilfeldigvis har lagd Roaches, så har du tapt uansett?
Hvorfor skal vi da pirke på Spineløsningen? Og i Sussis tilfelle; Klarer man i det hele tatt å lage noe særlig med Roaches før Terran klarer å presse ut 10 Hellions?
Posted Image

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Hvis det kommer 10(+) hellions så må du ha enten roaches, eller så må du ha en wall med evo og hatchery med spine queen og heftig ling support. Grunnen til at det blir pirket på det du sier om spine løsningen er vel ganske åpenbart? Du får det jo til å virke som at man faktisk kan holde av 10 ++ hellions med bare en spine og en queen, og det er på ingen måte selvsagt for en uerfaren spiller at det ikke er tilfellet. Man klarer å få ut 5-6 roaches innen det kommer uten og ofre for mye eco, + at man kan med det ta en tidlig third.

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Setter alltid pris på innspill Peacebreaker, tenkte du på reps?

Jeg kan jo skyte inn i diskusjonen her at det jeg føler var det største problemet med hellion-tapet (hvis du ser bort fra promillen som neppe hjalp til), så var det at det er så vid åpent på tal'darim, at jeg klarte ikke å forhindre run-by inn i main... hvis jeg hadde hatt spines i begge baser og splittet droner innenfor spine sin range hadde jeg naturlig nok minimert tapet og kanskje klart meg men... på andre kart er det normalt greit å sende drones til main og så blokke ramp med queens, men her ble jeg tatt med buksene nede så det jallet etter...

On a sidenote fikk jeg akkurat boostet confidence litt: klarte endelig 27 og 30 på SC masters etter en _god_ mengde forsøk :p

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 045 Innlegg:
http://us.battle.net...s-4_4_2012#blog :o

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.
Jackal.no | @jackalno | LastFM | Youtube | Flickr

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Tenkte bare hvis det var sånn at du ikke viste hva du skulle gjøre etter 15 hatch så kunne jeg vise deg, reps eller bare ingame eller hva enn du foretrekker. Ting som når du lager drones, pool, gas, queens, creep tumors og spines.

torres

hte

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 962 Innlegg:
Om du vil bli bedre med zerg sussi, ta deg games med peace! Han har ingenting imot å coache / roflstompe noobs over flere games engang :D

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Neida, bare når jeg trenger selvtillitsboost. trololo

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Tviler på at Peace får noen boost av å roflstompe noen på mitt nivå :p

Jeg vet vel egentlig at nøkkelen til å forbedre meg ligger først og fremst i mechanics og det grunnleggende... men jeg har alltid vært en utålmodig jævel, "jeg har jo tross alt sett timesvis med GSL - I should be pr0...." :lol:

Tar meg en tur på ladder jeg, bronzies beware...

trckdck

gatherstar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 339 Innlegg:

Vis innleggNhcPeacebreaker skrev 04 April 2012 - 16:46:

Hvis det kommer 10(+) hellions så må du ha enten roaches, eller så må du ha en wall med evo og hatchery med spine queen og heftig ling support. Grunnen til at det blir pirket på det du sier om spine løsningen er vel ganske åpenbart? Du får det jo til å virke som at man faktisk kan holde av 10 ++ hellions med bare en spine og en queen, og det er på ingen måte selvsagt for en uerfaren spiller at det ikke er tilfellet. Man klarer å få ut 5-6 roaches innen det kommer uten og ofre for mye eco, + at man kan med det ta en tidlig third.
1) Wall-off sa han i første post at det var umulig på dette mappet.
2) Trodde ikke man rakk å få ut nok Roaches i tide (og derfor anså jeg Spine/Queen som enest løsning), men tydligvis kjenner jeg ikke Zerg godt nok, så honest mistake fra min side. :)

La oss legge diskusjonen døddddddd

Edit: Jeg tapte btw.
Posted Image

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Sussidal: Heh, er nok desverre slik at det tar tid og trening i første omgang ja . ^^

Trckdck: Den er grei. ^^

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Er det noen som har et godt tips til hvordan å få jobbet inn en rytme med å sjekke supply/cash og minimap HELE tiden? Har dere noen form for triggers eller sitter timingen bare i kroppen? Er så jævlig lei av å bli supply blocked som en annen nabb... skulle tro man hadde lært by now :-/

FredsmeglarN

Peace Sells...But Who's Buying?

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 4 830 Innlegg:
Prøv Day9 Daily 360

Avean

Ninja

• Klanmedlem
  • 16 052 Innlegg:

Vis innleggSussidal skrev 05 April 2012 - 11:06:

Er det noen som har et godt tips til hvordan å få jobbet inn en rytme med å sjekke supply/cash og minimap HELE tiden? Har dere noen form for triggers eller sitter timingen bare i kroppen? Er så jævlig lei av å bli supply blocked som en annen nabb... skulle tro man hadde lært by now :-/

Ved å spille mye. Hvis du sliter med supply block så bare venn deg til å bygge supply når du har ledig tid mellom scouting og produksjon. Du kan aldri bygge for mange hvis ikke fienden går for noe timing greier. Hvis du sitter og ser på supply telleren så vil det ikke funke, det må komme naturlig. Hodet ditt må være fokusert på hva fienden gjør og countre.

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Er det nå jeg skal nevne at sist jeg så på streamen din Avean så ble du supply blocked 3 ganger mot en terran uten at du var under press? :p

Selv Snute blir supply blocked nå og da, å fullstendig eliminere at det skjer klarer jeg neppe, kan vel huske 1 lang kamp hvor jeg ikke ble blocked en eneste gang, men det jeg primært vil få inn er en rytme på sjekk av supply, cash og minimap... Fredsmeglarn sitt tips ser bra ut, selvfølgelig er det en Day9 daily for dette :)

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Det jeg gjør er at jeg bruker opp all larvaen fra en inject og så den første larvaen som pooper fra hatchen automatisk blir overlord, gjøre du det etter hver inject blir du aldri supply blocka. Dette er metoden spillere som ret bruker for eksempel, og hans makro er rimelig solid. ^^

Makro runden min er basert rundt injects, alt times opp bra rundt de: Inject, make units, spre creep, overlord(1 for hver inject for det meste). Det jeg prøver er å se på minimap hver gang jeg makroer, så mens jeg trykker 4sd for å lage drones for eksempel så glimter jeg ned på minimapet, samt så prøver jeg å gjøre det meste av unit movement på minimapet.

Det å bruke penger bør skje automatisk så lenge du injecter bra og konstant produserer units. En tommelfingerregel er at 2 saturerte baser kan supporte produksjon fra 3 hatches. Snute er heller ingen spiller å se på for å studere ting som makro, mechanicsene til snute er solid, han er lynkjapp og relativt presis, men makroen hans er rotete og glipper rimelig ofte når ting blir hektiske. Spillere som Drg, Idra og Ret er spillere jeg liker å se på for slike ting.

Avean

Ninja

• Klanmedlem
  • 16 052 Innlegg:

Vis innleggSussidal skrev 05 April 2012 - 11:49:

Er det nå jeg skal nevne at sist jeg så på streamen din Avean så ble du supply blocked 3 ganger mot en terran uten at du var under press? :p

Selv Snute blir supply blocked nå og da, å fullstendig eliminere at det skjer klarer jeg neppe, kan vel huske 1 lang kamp hvor jeg ikke ble blocked en eneste gang, men det jeg primært vil få inn er en rytme på sjekk av supply, cash og minimap... Fredsmeglarn sitt tips ser bra ut, selvfølgelig er det en Day9 daily for dette :)

Derfor jeg nevner det for jeg har fikset det nå. Hender av og til at jeg fortsatt blir det men det kan skyldes flere ting. Ofte når jeg streamer så er jeg veldig stressa pga folk ser på og stiller mange spørsmål. Halverer også fpsen min så når jeg streamer så er det ikke samme Avean som ellers :p

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Skjønner det, måtte bare poke deg litt med den :p Var en morsom kamp for øvrig, terranen harasset deg med siege fra low ground på siden av mainen din, lagde mye kvalm for deg men du jobbet deg systematisk ut av knipa og tok han til slutt ;)

Har sett daily #360 nå, forsåvidt fin den, selv om det uunngåelige "svaret" på problemet er hva jeg mistenkte hele veien: practice practice practice... Dog: i stedet for å bruke ladder som trening tror jeg noen runder mot maskinen er bedre, så blir det lettere å fokusere på de faktisk oppgavene fremfor å bekymre seg for hva FI driver på med ^^

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Agh... Snute er så treig med hive-tech som vanlig... han hadde Turuk hengt opp på knaggen og klar til plukking, så skusler han det bort med å prøve å være smart med roaches :-/

stappa

The Bondage Fairy

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 882 Innlegg:
ingen som ser på IPL4 her eller? liksom ikke en eneste kommentar :p
[dsr.profeten] - [too dirty]

View Posttaken, on 26 May 2008, 20:15, said:

for ordens skyld, har ikke noe problemer med å få meg fitte uten discolys..

«Når man sitter og promper kan luft kile seg inn i skjeden. Denne luften skal også ut. Det er ufarlig, men jeg forstår at det føles litt ubehagelig.»

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Ser på litt av og på, men har ikke fått med meg mye. Siste mellom stephano og nestea skuffet litt, game 2 var bra, men de andre gamesa var bare nestea som tok det veldig tidlig.

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Men hvorfor må hd caste stephano mot mma, håper virklelig de blir kvitt ham til neste sesong. :/

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Fulgte Steph sine kamper, men etter at han røk ut gikk jeg på ladder selv og led samme skjebne... AGH så jævlig lei jeg er av alle all-in-buildene... skjønner jo hvorfor folk bruker dem: i det siste har jeg tapt konsekvent mot alt av den sorten :dry:

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
De bruker dem fordi de funker ^^, bare pass på at når du har øko fra en base mer enn motstanderen din så produserer du bare units. Var slik jeg knuste all cheeze opp til diamond fordi den kommer så sent.

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Godt tips, noe må jeg gjøre i hvert fall... har heller ikke stått i mot 2-base timing push fra toss på lenge heller, irriterende som pokker :-(

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Mot toss ville jeg anbefalt å se på drg sin zvp, jeg har kopiert han og har ikke tapt en eneste zvp etter det med mindre det er meg som fucker opp. :p

s3.majorleaguegaming.com/files/WinterArena.zip

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Titter litt nå, men med mindre jeg gjør en build som er helt på jordet er det -alltid- jeg som fucker opp, så det har egentlig lite å si hva en gosu koreaner med 400 i APM gjør :p

Interessant å merke seg hvor "menneskelige" de gode spillerne ser ut når man ser rep'et fra deres øyne, f.eks. hvor mye mana det er på queens, enda alle noobs på alle fora ranter om at "man må ikke bomme på en eneste inject" osv osv :) Skal se gjennom repsene fra i går nå, men jeg vet allerede hvor problemet ligger, og det er i når jeg produserer units og hvor mye - det er fortsatt det vanskeligste aspektet av zerg imho...

Så forresten akkurat et rep av Stephano fra ladder hvor han gjør noe jeg aldri har sett før: han tar alle drones i den ene basen sin og bygger 28 spores, deretter morpher han broodloords og cancel på spores og sender droner tilbake til å mine, dermed har han 228/200 i supply - herlig frekk manøver :D

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Haha, heldigvis trenger du ikke å ha 400 apm for å gjøre builden hans da. :p

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
http://eu.battle.net...11_04_2012#blog

Ny developer update om heart of the swarm.

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Takk gud... kjente jeg nesten gruet meg til hots med så mange endringer som det så ut til å kunne bli :p

drozo

Brigader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 191 Innlegg:
ZERG OP
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
Liker at toss får en flyende collosus jeg.

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Enda godt de skippet den nedgravde perimeter-dingsen til terran, hvis den var noe som helst i nærheten av det han "custom hots" fyren lagde de hadde terrans around the world forever måtte holde kjeft om imba'ness ;)

FredsmeglarN

Peace Sells...But Who's Buying?

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPip
  • 4 830 Innlegg:
Liker at de vurderer å gi toss recall på nexus, så om deathballen mot all formodning ikke skulle være sterk nok, eller om man engager dårlig, så kan man bare recalle og starte halvveis, som om det ikke gikk raskt nok å remaxe som toss fra før :) :) :)

Avean

Ninja

• Klanmedlem
  • 16 052 Innlegg:

Vis innleggFredsmeglarN skrev 11 April 2012 - 21:11:

Liker at de vurderer å gi toss recall på nexus, så om deathballen mot all formodning ikke skulle være sterk nok, eller om man engager dårlig, så kan man bare recalle og starte halvveis, som om det ikke gikk raskt nok å remaxe som toss fra før :) :) :)

Postet bilde

Protoss trenger litt buff for dem er sist på ubalanse stigen ihvertfall. Både zerg og terran har nok av ubalanserte ting å ta av. (ref: MC og White-Ra)

snillgegekeke

gokær

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 003 Innlegg:
White-ra faktisk

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 045 Innlegg:
Postet bilde

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.
Jackal.no | @jackalno | LastFM | Youtube | Flickr

NhcPeacebreaker

Sersjant

• Medlem
  • PipPip
  • 470 Innlegg:
lol

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 9 000 Innlegg:
Hahahaha

stappa

The Bondage Fairy

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 882 Innlegg:
:lol:
[dsr.profeten] - [too dirty]

View Posttaken, on 26 May 2008, 20:15, said:

for ordens skyld, har ikke noe problemer med å få meg fitte uten discolys..

«Når man sitter og promper kan luft kile seg inn i skjeden. Denne luften skal også ut. Det er ufarlig, men jeg forstår at det føles litt ubehagelig.»

SerpenS

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 282 Innlegg:
hehe - den burde jeg fått.

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere