Gå til innhold

Ny Film?

28 replies to this topic

-[Srgt.Blund]-Of-Nor

Pwner

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:
For tiden er det lite nytt på movie fronten her på forumet :huh:

har lyst til å utvikle redigerings ferdighetene mine så derfor lurer jeg på om du har noen kule frags lagret på pc'en som du er interresert i å dele med andre?

Kan bli en jævli kul film hvis alle bidrar.. :iiiiik:

Mvh -[Srgt.Blund]-Of-Nor

Bang

GenuinBeaVer

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:
yeah, vi deler en 4GB frapsfil over msn
Posted Image

faldmo

[INSERT FUNNY HERE]

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 072 Innlegg:
Jeg har en 36gig stor fil med en publicrunde, you want?
Team Foreign

-[Srgt.Blund]-Of-Nor

Pwner

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:
Faen..hvordan skal jeg få fått tak i filene uten at det tar alt for lang tid :iiiiik:
Noen som har tips?

Kurre

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 573 Innlegg:
CLICKY

Happiness is submission to Godzilla

-[Srgt.Blund]-Of-Nor

Pwner

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:
Koster det ikke penger?

Redhead

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 744 Innlegg:
Nei, posten har funnet ut at de vil konkurrere med e-post, og har derfor begynt å gi folk penger for å sende ting i posten. De har laget et unikt system som gjør at når du sender noe vil kontonummeret ditt bli funnet. Ca. 6,73 kr (avhengig av kursen på Indiske Rupi) vil automatisk bli satt inn på kontoen din

Vis innleggLandstryker skrev 15 May 2008, 13:07:

FPS på consoll er som å sykle i fylla, uten dekk.

-[Srgt.Blund]-Of-Nor

Pwner

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:
Det var noe nytt :iiiiik: Brukte du lang tid på å finne opp den spøken da?

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10 988 Innlegg:
Problemet med et sånt prosjekt er at hvis du har tatt opp en del spilling med fraps kommer det fort på 20GB++. Derfor må man ha en eller annen smart måte for å flytte data mellom seg. Jeg og en kamerat lager CSS fragfilm (han filmer, jeg redigerer) og vi har brukt hans 360GB eksterne hardisk. Den står nede hos meg og når han har frapset mer han vll ha med i filmen tar jeg med hardisken opp til han, laster over nytt og tar den med hjem igjen.

Jeg tror dette er den enkleste løsningen på dette problemet. Tenkte en gang på å brenne det på DVDplater, men 50GB blir ganske mange dvdplater.

|EDIT| HAHA Redhead :blush:
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

ztaale

Chinese bear cataclysm

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 375 Innlegg:

Vis innleggActive skrev 6 Aug 2007, 11:51:

Problemet med et sånt prosjekt er at hvis du har tatt opp en del spilling med fraps kommer det fort på 20GB++. Derfor må man ha en eller annen smart måte for å flytte data mellom seg. Jeg og en kamerat lager CSS fragfilm (han filmer, jeg redigerer) og vi har brukt hans 360GB eksterne hardisk. Den står nede hos meg og når han har frapset mer han vll ha med i filmen tar jeg med hardisken opp til han, laster over nytt og tar den med hjem igjen.

Jeg tror dette er den enkleste løsningen på dette problemet. Tenkte en gang på å brenne det på DVDplater, men 50GB blir ganske mange dvdplater.

|EDIT| HAHA Redhead :blush:

Ehh, du kødder nå sant? du ER klar over at css har ett glimmrende first person demo system? :blush:
"APC TROFFEN EN GANG!!!"
"Kull d e itj nødvendi å si....."
"APC UTE!!!!"
"Jadda..greit.."
"EN BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"Slutt å skrik kull"

PuNky

Panda power

• Battlefield.no Veteran
  • 13 217 Innlegg:
lol @ active og hans lure venn :blush:
NY COD4 FRAGMOVIE - Time To Get Down
http://www.battlefie...howtopic=102073
(01.01.09)

Posted Image

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 988 Innlegg:
Joda, men siden det bare skal være 1. persons fragfilm er det like greit at han frapser. Min data frapser i 13 fps og det er horiblet å se på enten det er i demo eller ikke :blush:
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

Bang

GenuinBeaVer

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:
lol, kvaliteten blir gaaaanske annerledes hvis du reccer ingame eller bruker fraps, men OJSANN! der kom off-topictåget
Posted Image

Ullteppe

Jeg er ikke min feil!

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 801 Innlegg:
Kan man sample fra demoer i cs/s?
Nikon D200 | Sony HVR-A1

Sorro

Oxonian

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 018 Innlegg:
Om du mener sånn shitload, så ja :blush: Man recorder demo, så ser med den etterpå og skriver "Startmovie" i konsoll, og du får .tga filer som du behandler med Vdub eller Videomach

PuNky

Panda power

• Battlefield.no Veteran
  • 13 217 Innlegg:
dårlig oppdratt spambot :blush:
NY COD4 FRAGMOVIE - Time To Get Down
http://www.battlefie...howtopic=102073
(01.01.09)

Posted Image

beep

Oberst

• Markedsføring
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 185 Innlegg:

Vis innleggSorro skrev 6 Aug 2007, 21:44:

Om du mener sånn shitload, så ja :blush: Man recorder demo, så ser med den etterpå og skriver "Startmovie" i konsoll, og du får .tga filer som du behandler med Vdub eller Videomach
w00t?
Jeg får .dem filer som jeg bare frapser over igjen jeg :S

Ullteppe

Jeg er ikke min feil!

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 801 Innlegg:

Vis innleggSorro skrev 6 Aug 2007, 21:44:

Det er heftig kung-fu. Kan man velge om man vil eksportere til .tga eller .tiff eller annet bildeformat, eller må det være .tga?
Nikon D200 | Sony HVR-A1

Bang

GenuinBeaVer

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 150 Innlegg:
det må være .tga

men runar, dette her er noe du gjør etter å ha recca en demo liksom ^^

dirle har til og med skrevet en guide om hvordan på css-forumet. den er konge, bortsett fra at du burde rendre til .avi uten å compresse med divx eller noe annet for best kvalitet (så lenge du ikke har liten harddisk)
Posted Image

-[Srgt.Blund]-Of-Nor

Pwner

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:
Ey peeps...lager en cs:s film i stede :blush: Send .dem filene til meg over msn: even_155@hotmail.com

Ullteppe

Jeg er ikke min feil!

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 801 Innlegg:

Vis innleggBang skrev 7 Aug 2007, 17:48:

det må være .tga

men runar, dette her er noe du gjør etter å ha recca en demo liksom ^^

dirle har til og med skrevet en guide om hvordan på css-forumet. den er konge, bortsett fra at du burde rendre til .avi uten å compresse med divx eller noe annet for best kvalitet (så lenge du ikke har liten harddisk)

Vel, man burde egentlig rendre til .mp4 hvis man har muligheten, tar ikke i nærheten så mye plass som ukomprimert .avi, samt krever mindre ressurser ved playback.
Nikon D200 | Sony HVR-A1

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 988 Innlegg:
Hvis dere lurer på noe er det jo bare å lese guiden

Hvordan lage film av demo av dirle :blush:

-[Srgt.Blund]-Of-Nor

Pwner

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:
Har du noen film prosjekter på gang du'a Ulteppe?

Slider

Hekta på bandy

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 481 Innlegg:
Ullteppe driver med en film som skal være klar til TheExperience07 hvis jeg ikke tar helt feil :blush:
Postet bilde

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 988 Innlegg:
Skulle vel lage en film sammen med CaptivA fra GfC finalen mellom em0pub og Te4m. Men CaptivA er så opptatt med Rocco at jeg tror ikke det blir noen film

Ullteppe

Jeg er ikke min feil!

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 801 Innlegg:

Vis innleggSlider skrev 8 Aug 2007, 01:08:

Ullteppe driver med en film som skal være klar til TheExperience07 hvis jeg ikke tar helt feil

Er ikke sikkert den blir ferdig til Experience, men jeg prøver ja :blush: Driver å tenker på om jeg skal prøve å gjøre ferdig filmen på møkkpc-en min eller om jeg skal kjøpe ny så jeg kan levere i 720p. Frister over gjennomsnittlig og kjøpe ny pc, nåværende krasjer jevnlig når jeg jobber :blush: Trenger mer harddiskplass og.

Active: Sjekk tråden om den filmen, avblåst for lenge siden.
Nikon D200 | Sony HVR-A1

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 988 Innlegg:
Det var det jeg mente jeg også. Sitter i samme selskap som deg :blush: Datan min har problemer med å quick rendre i Vegas hvis jeg har lagt til flere filmklipp som går + en del effekter. Har veldig lyst til å kjøpe meg ny data og mer plass, 150GB er jo ikke en dritt

ztaale

Chinese bear cataclysm

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 375 Innlegg:

Vis innleggUllteppe skrev 8 Aug 2007, 08:55:

Vis innleggSlider skrev 8 Aug 2007, 01:08:

Ullteppe driver med en film som skal være klar til TheExperience07 hvis jeg ikke tar helt feil

Er ikke sikkert den blir ferdig til Experience, men jeg prøver ja :blush: Driver å tenker på om jeg skal prøve å gjøre ferdig filmen på møkkpc-en min eller om jeg skal kjøpe ny så jeg kan levere i 720p. Frister over gjennomsnittlig og kjøpe ny pc, nåværende krasjer jevnlig når jeg jobber :blush: Trenger mer harddiskplass og.

Active: Sjekk tråden om den filmen, avblåst for lenge siden.

Det bør være GfC the movie du snakker om :blush:
"APC TROFFEN EN GANG!!!"
"Kull d e itj nødvendi å si....."
"APC UTE!!!!"
"Jadda..greit.."
"EN BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
"Slutt å skrik kull"

Ullteppe

Jeg er ikke min feil!

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 801 Innlegg:

Vis innleggStåle`ninja skrev 8 Aug 2007, 14:45:

Det bør være GfC the movie du snakker om :blush:

Neinei, her snakker vi om sammendrag av Norgesmesterskapet i kjøleskapkasting. GfC the movie, wtf snakker du om da? :blush:

()
Nikon D200 | Sony HVR-A1

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere