Gå til innhold

Leie av lite loka

30 replies to this topic

Moneybags

In A State Of Trance

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 363 Innlegg:
Vet noen av dere der man kan leie et lite lokale der du kan ha bootcamp ?
Ca 6 personer, må være : nett der, kjøkken( må jo ha mat) og kanskje en sovesal, ikke nødvendig) og do.
Må være i oslo et sted, ikke priser over 1500 kr per helg.
Takk på forhånd :D

ziroz

Hypocrit

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 449 Innlegg:
1500 for et lokale med køkken og sovesal skal du lete lenge etter vil jeg tro.

Prøv å finn noe i utkanten, prat med skolen din kanskje? Kan jo ha bootcamp hos en av klanmedlemmene.

Ludvig

Elitemusiker

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 014 Innlegg:
Bootcamp??

Fancy ord for dataparty?
Athera

ziroz

Hypocrit

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 449 Innlegg:
Det er et lan hvor bare en klan samles for å øve seg på å bli bedre i spillet de spiller og samt bli litt bedre kjent i rl.

shoegazer

In an Amusement Park on Fire

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 569 Innlegg:
Tror det er lettere å få til avtaler med en nettcafe på slikt egentlig da. Bare ett tips.

lexmyr

(ò(Ò,(ò,Ó),Ó)ó)

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 816 Innlegg:
1500 for en helg med alt det der kan du nok glemme med en gang. Er nok bedre å ta det hjemme hos noen eller avtale med en nettcafé som shoegazer sier her.

Moneybags

In A State Of Trance

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 363 Innlegg:
hvor mye koster det ca for en helg da?

lexmyr

(ò(Ò,(ò,Ó),Ó)ó)

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 816 Innlegg:
For 6 pers med alt det der, tja. Kommer veldig ann på, og jeg er ikke sikker. Men tror du kan regne med en pris på over det dobbelte av det du ønsket..

Pitty^_^_

Gud!

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 785 Innlegg:
beste er nok hjemme hos en av medlemmene, eventuelt ta kontakt med en nettkafè.

CoNker_iT

So easy

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 487 Innlegg:
Eller sitte i parken med fest telt. Det er billigere en 1500,- :rolleyes:
- :)

Zen0x

Freelance Photographer

• Markedsføring
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 425 Innlegg:
Ok tenk litt da... Det trenger ikke og bli så dyrt. Hva om hele kostnaden for lokalet blir 2000kr så deler du jo det på 6 så blir det 333kr per person. Ikke mye det!

333kr lokalet
277kr til mat gå på Kiwi og kjøpr first price produkter så kan dere handle inn MYE MAT viss dere deler på alt liksom :rolleyes: + da har du også rå til litt godis også

Så 500kr for ei koselig tafse helg hadde jeg betalt med en gang ..

View Postredux, on 22 December 2011 - 01:03, said:

irriterer meg at infanterivåpnene ikke har lock-on , er så jevlig hardt å være sniper i dette spillet at man burde få lock på infs.

farao

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 979 Innlegg:
Vil tro det er forskjell på hvor i Oslo. Har dere bil er det jo greiest å kanskje leie litt utenfor bykjernen for å si det slik.

1500 ttoalt, eller per person? Hvis du ser etter 1500 totalt må du nok belage deg på litt leting.
Postet bilde
signaturer

Moneybags

In A State Of Trance

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 363 Innlegg:
noen som vet noen steder der vi iallefall kan ha det? Så kan vi tenkte litt på det med pris osv:)

Pitty^_^_

Gud!

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 785 Innlegg:
skolen deres.

veXed

Go brutal!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 834 Innlegg:
Kanskje litt vanskelig å få tak i ledelsen når det er sommerferie? >_>
..
Lokale idrettshalen kanskje?

Vis innleggIsopor skrev 8 Dec 2008, 19:21:

Funker ikke hvis du ser ut som dr. bf-nerd, liksom.
Ratchet, hvorfor må vi alltid velge mellom den sikre død og den sannsynlige død? - Clank
Trololol'd
Behold.... It'sa meee, Super Mary!

Pitty^_^_

Gud!

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 785 Innlegg:
pleier alltid å være noen som jobber hele tiden på skolen. I alle fall er det folk på kontorene hver dag på skolen min.

Kupo

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 347 Innlegg:

Vis innleggZen0x skrev 12 Jul 2007, 23:31:

Ok tenk litt da... Det trenger ikke og bli så dyrt. Hva om hele kostnaden for lokalet blir 2000kr så deler du jo det på 6 så blir det 333kr per person. Ikke mye det!

333kr lokalet
277kr til mat gå på Kiwi og kjøpr first price produkter så kan dere handle inn MYE MAT viss dere deler på alt liksom :) + da har du også rå til litt godis også

Så 500kr for ei koselig tafse helg hadde jeg betalt med en gang ..

333+277=610kr.... :)

Bliv1n

the world is yours

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 253 Innlegg:
:)
Postet bilde
Clans

Inactive.

redux

(_)(_)===============D

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 681 Innlegg:
tipper zenox er en av de som alltid lurer på hvor pengene har blitt av når de sjekker kontoen
"its good to have land"

Posted Image

Zen0x

Freelance Photographer

• Markedsføring
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 425 Innlegg:

Vis innleggredux skrev 19 Jul 2007, 19:19:

tipper zenox er en av de som alltid lurer på hvor pengene har blitt av når de sjekker kontoen

Faktisk ja! :)

View Postredux, on 22 December 2011 - 01:03, said:

irriterer meg at infanterivåpnene ikke har lock-on , er så jevlig hardt å være sniper i dette spillet at man burde få lock på infs.

Moneybags

In A State Of Trance

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 363 Innlegg:
Men noen vet noen lokaler? Ikke over 4000kr

Slash

aka -11

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 558 Innlegg:
4k tilsammen= nesten umulig :)
4k hver så får du noe bra

SgtStav

Karsk drikker

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 452 Innlegg:
4k nesten = nesten umulig??

ka svarte skal det være suiter og room service på det lanet eller?
Postet bilde

Yes im a joke!

eivindjo

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 82 Innlegg:
Det du spør etter er jo i prinsippet en leilighet med do, senger og bredbånd, midt i Oslo. Skulle du ha leid noe sånt for en måned ville du ha måttet betale 10k pluss minus. Derfor finnes det ikke et marked for å leie ut lokaler på helgebasis, rett og slett fordi det er økonomisk ugunstig.

Som flere har sagt, prøv heller med lokale skoler osv. De fleste skoler blir jo uansett brukt til innlosjering av f.eks idrettsfolk og Norway-cup-unger, så skulle ikke være noe problem å høre om en skole har ledig plass, f.eks et datarom, forutsatt at dere bruker eget utstyr.

Dere kan også undersøke ideen om å avholde bootcampen et stykke unna Oslo, jo lenger bort, jo billigere, (forutsatt at retningen er sånn cirka nord).

Moneybags

In A State Of Trance

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 363 Innlegg:
men altså, hvis du først skulle leid et lokale hadde det jo vært smart med en do så du slipper å holde deg i 3 dager, snakker ikke et kjøkken med alt. Men kanskje med en vask, et lite kjøleskap ellr noe. Så kunne man kanskje tatt med mikro selv, og vi snakker ikke noen senger heller. Men et eget rom å sove i for oss som er VELDIG B mennesker :iiiiik:

HøGi

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 940 Innlegg:
jeg ville dratt til ungdoms klubben i nærheten av deg å spurt om muligheten til å få låne lokalet i en helg for bootcamp eventuelt få dem til å sette opp ett LAN for folk i nærheten.. det jeg har gjort med noen venner. mye morro det. da måtte vi betale 150 kr ca hver for en helg og da var mat inkludert. :iiiiik:

ja.. da får du dass og sted å sove på.

Ghad

Sobbing wreck

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 911 Innlegg:

Vis innleggSlash skrev 28 Jul 2007, 10:14:

4k tilsammen= nesten umulig :iiiiik:
4k hver så får du noe bra

Du er jo sprøyte vill, har du aldri hørt om kortidsleiligheter? Mange steder kan man få en 60 m2 kåk med soverom, kjøkken og stue for en tusing om natta. Den store bøygen her er internett.

elexus

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 843 Innlegg:
Dere kan leie rommet mitt. 55 kvm med 20/10 mbit internett;D Og dass rett av siden. 2 sofaer og 2 senger:D pwnpwn, 2 på golvet men. Sove poser har jeg også!
pris : 2 kasser øl;D og 4 x4 colaer:D

View Postredux, on 19 Jul 2007, 19:19, said:

InZeL

Blæ Blæ, prøve å holde seg saklig -.-

• Medlem
  • PipPip
  • 245 Innlegg:
dere kan leie kjellerboden min/familiens? 5 Kvadratmeter holder vel det? bare droppe pc`n så kan dere ha kose-party i sovepose (husk varme klære, og ørepropp, er i en garasje xD!)

hør med skoler, Ungdomsklubber, eller jobben til faren din vist han driver firma / medeier , så kan dere sikkert låne kontoret i helga(det forutsiger at det f.eks er et stort møterom eller lignende så dere kan lane =P (er iaf slikt på fattern`s gamle jobb)

For 4k, dere kan jo leie et Server-rom eller en Lan kafè(det forutsiger at det er åpent om natten. Utvilsomt :iiiiik: ) og sove hjemme hos deg?
(Så kan moren/faren din ha hendene fulle hele dagen og lage crap-gaming mat som nudler så du føler deg "borte". evt skru på litt høy "Rosa Helikopter " på familie Lyd-anlegget, da føler du deg enda mer borte xD)

elexus

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 843 Innlegg:

Vis innleggRif10 skrev 1 Aug 2007, 23:02:

dere kan leie kjellerboden min/familiens? 5 Kvadratmeter holder vel det? bare droppe pc`n så kan dere ha kose-party i sovepose (husk varme klære, og ørepropp, er i en garasje xD!)

hør med skoler, Ungdomsklubber, eller jobben til faren din vist han driver firma / medeier , så kan dere sikkert låne kontoret i helga(det forutsiger at det f.eks er et stort møterom eller lignende så dere kan lane =P (er iaf slikt på fattern`s gamle jobb)

For 4k, dere kan jo leie et Server-rom eller en Lan kafè(det forutsiger at det er åpent om natten. Utvilsomt :iiiiik: ) og sove hjemme hos deg?
(Så kan moren/faren din ha hendene fulle hele dagen og lage crap-gaming mat som nudler så du føler deg "borte". evt skru på litt høy "Rosa Helikopter " på familie Lyd-anlegget, da føler du deg enda mer borte xD)

eh? "hehe"?

View Postredux, on 19 Jul 2007, 19:19, said:

beep

Oberst

• Markedsføring
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 185 Innlegg:

Vis innleggRif10 skrev 1 Aug 2007, 23:02:

*snip*
Er det vondt å være tilbakestående?
For om du mener det der er morsomt, vel...

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere