Gå til innhold

Hjelpetråd

1402 replies to this topic

PrinsesseMariell

Jeg er kanskje ikke så pen, men herregud så kul jeg er

• Medlem
  • Pip
  • 98 Innlegg:
Prøver å åpne steam, da kommer dette; " Fatal Error: Failed to load platform modules... også starter ikke steam opp -.-

Forslag?
"qed; Alltid bare sett på officegjengen som en intern gjeng med raringer, som spiller et rart lite map som jeg aldri har greid å finne veien rundt på"

zpam

RiksPotet

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 970 Innlegg:
https://support.steampowered.com/kb_article...=8142-EYLV-8657

Hold down the Ctrl and Alt keys on the keyboard.
Briefly press Delete and then release the other keys.
Click the Task Manager button.
Select the Processes tab.
Right-click and select End Process for any instances of Steam.exe which are listed.
Start Steam
zpam //Tafsbar sunnmøring
BC2 Shotgun Appreciation Club | BF3 AK47 Owners Club |VLAN Frog Lovin Criminal

int3nse

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 8 Innlegg:
Har Hellfragger/Multigamer egen ventrilo? Hvor pleier folk å henge når de spiller? :)

Singo_snus

Headshot-magnet

• Medlem
  • PipPip
  • 153 Innlegg:

Vis innleggint3nse skrev 28 Jun 2010, 23:58:

Har Hellfragger/Multigamer egen ventrilo? Hvor pleier folk å henge når de spiller?

Her finner du alt du trenger å vite for å bruke HF sin Mumble-server!

CS:S: Singo, CANT SEE SHIT CAPTAIN (HLStatsX, Steamprofil)
Postet bilde

Singopwn <3

Dr. Cooper

Fyllemus

• Medlem
  • PipPip
  • 477 Innlegg:
!"#¤%&/(&%¤# steam
Får opp "cannot contact steam network, please try again later"

Ventet lenge nok nå. Har slettet blobfaenskapet , restartet satans maskinen but helvetenada.

Så var det noen som skrev dette jævelskapet:

"C:\Program Files\Steam\steam.exe" -clearbeta

Og det skulle vist løse !"#¤%&/&%¤#probleme Problemet er, hva "#¤%&/ gjør jeg med den teksten der??? Kopierer det ut på ett ark stapper den ett vist sted??

Please hjelp noen. Nå rabler det vilt her :)

Edit: Slettet Steam.exe og la inn ny.

Dette innlegget har blitt redigert av regga: 25 August 2010 - 20:00

CivilisatioN_

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:
Heisann! I går tok jeg en søt liten sak kalt systemgjennoppretting fordi pc'en min var kinda fuck'd up. Jeg fant ut at en systemgjennoppretting rettet de feilene jeg skulle ha rettet, men det ble straks andre problemer og slite med.
Jeg har hatt dette problemet før med i en alder av 14 så er det ganske åpenbart og skylde på alzheimeren. Men tilbake til poenget, jeg trykker ivrig og glad på Counter-Strike: Source, (Gjør klar til og kjøre Counter-Strike: Source). Jeg blir grønn rundt steambildet (In-Game standard), jeg skjekker prosessene om hl2.exe går, det gjør den i ca 5-10 sekunder. Ingen CS:S kommer fram til meg.
Problemer prøvd: Reinnstalert CS:S, Sletta Clientregistry.blob, Restartet PC, Innstalert nye skjermdrivere, prøvd "800x600" som launch settings, prøvd "-fullscreen" som launch settings, defragmentert CS:S og validert steam filer.. smile.gif
Begynner og bli mektig irritert.
JO NÆRMERE NULL, JO TRANGERE HULL!

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:

Vis innleggHenningCSS skrev 2 Jan 2011, 12:10:

Heisann! I går tok jeg en søt liten sak kalt systemgjennoppretting fordi pc'en min var kinda fuck'd up. Jeg fant ut at en systemgjennoppretting rettet de feilene jeg skulle ha rettet, men det ble straks andre problemer og slite med.
Jeg har hatt dette problemet før med i en alder av 14 så er det ganske åpenbart og skylde på alzheimeren. Men tilbake til poenget, jeg trykker ivrig og glad på Counter-Strike: Source, (Gjør klar til og kjøre Counter-Strike: Source). Jeg blir grønn rundt steambildet (In-Game standard), jeg skjekker prosessene om hl2.exe går, det gjør den i ca 5-10 sekunder. Ingen CS:S kommer fram til meg.
Problemer prøvd: Reinnstalert CS:S, Sletta Clientregistry.blob, Restartet PC, Innstalert nye skjermdrivere, prøvd "800x600" som launch settings, prøvd "-fullscreen" som launch settings, defragmentert CS:S og validert steam filer.. smile.gif
Begynner og bli mektig irritert.

Prøvd Format C:? :)

- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 991 Innlegg:
Det jeg ville satset på og, formatert hele skiten :)
Support bacteria - they're the only culture some people have

To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!

IQTus said:

virker som om alle vil gratulere henne i alle kanaler!

Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http&#58;//rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png

CivilisatioN_

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:
How?

CivilisatioN_

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:
Har egentlig et problem til. Pc'en min har mange problemer...

Plutselig helt random begynner den og registrere samme tastetrykk som ble brukt Tirsdag den 28. desember. Dette er utrolig irriterende. Og jeg må velge mellom disse problemene ( Crazy pc eller ikke-virkende css)
Vært veldig fint og fått fixa dette!

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:
Som sagt burde du formatere pcen din.

Om du ikke kan det selv anbefaler jeg deg til å spørre noen som kan gjøre dette for deg.
Og husk: Ta backup av alt du trenger.

- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson

MystiC

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 261 Innlegg:
Jeg trenger ikke hjelp, men for å slippe å lage en egen tråd, bare lurte jeg på om det kommer rank igjen på office serveren:) ?

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 286 Innlegg:
Ja, det vil komme rank på serverne våre igjen.
Vi har folk som jobber med det.

Problemet ligger i hva jeg har forstått i en plugin som krangler
Roser er døde, verden er stor
Jeg har en hagle og vet hvor du bor

Hippopie

Menig

• Rekrutt
  • Pip
  • 1 Innlegg:
Hei!

Jeg får ikke åpna css med steam. Kommer opp følgende melding. hl2.exe har sluttet å virke. Et problem førte til at progammet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket. Kan noen hjelpe meg please? :)

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 286 Innlegg:
Har du prøvd å reinstalere CSS?

Entreri

Generalløytnant

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16 464 Innlegg:
Prøv også å høyreklikke på spillet i steam og velge "Verify local files" - kan være det er noe trøbbel der, som steam kan fikse for deg :)

drozo

Brigader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 191 Innlegg:
Prøv også å reinstallere/oppdatere skjermkortdriverne om ikke det Entreri sier fungerer.
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 286 Innlegg:
Er det mulig å flytte plasering på Minimap, Chat og kills'ene som kommer oppe i høyre hjørne?

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 583 Innlegg:
Du kan jo prøve denne.

Info: This is an easy tool for modifying your CS:S HUD. It allows changing the position and color of almost any hud element on the screen. This tool is still in development so more possibility's are coming.

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 286 Innlegg:
Takk :duske: skal se på den når jeg kommer hjem i kveld :|

Edit: Det funka ja :| men en sabla jobb siden jeg ikke kjører den "oppløsninga" som han som har laga den så jeg må flytte ting utenfor bildet der så det er ren bingo hehe

Emil Gravdal Steen

Fenrik

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 568 Innlegg:
Css vil ikke åpne etter updaten nå. "Starter counter-strike source" boksen kommer opp og det blir grønt rundt steambildet mitt i 5 sekunder som at jeg er inne på spillet før det blir blått igjen. Spillet åpner seg ikke. Noen som har forslag til løsning?
|THPBC|Ç??ð? PB :  omg stop follow me"!"
|THPBC|Ç??ð? PB :  or i will cheat!

Zerkosh

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 226 Innlegg:
Sliter litt med disconects når jeg joiner server(e). Blir disconected 2 sec etter at jeg joiner server.
"Redownloading all lightmaps" ser ut til å være det som går igjen, noen tanker?

Console

Zerk

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 583 Innlegg:

Vis innleggZerkosh skrev 9 Aug 2011, 20:53:

Sliter litt med disconects når jeg joiner server(e). Blir disconected 2 sec etter at jeg joiner server.
"Redownloading all lightmaps" ser ut til å være det som går igjen, noen tanker?

Console

Prøvd å slette og laste ned spillet på nytt?

Entreri

Generalløytnant

• Rådsmedlem
  • 16 464 Innlegg:
Evt først prøve "Verify integrity of local files" - som du finner ved å høyreklikke på spillet i Steam og velge properties.

OG forresten: HEI Zerkosh!!!!!! Du må hive deg med på All Maps en kveld, mimre litt Italy fra gamle "BF.no Favourites" :blink:

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:
Kjære alle sammen.

Dronningen og Jeg......

Kort sagt, sliter sykt med ekko ingame i css.
Har kjøpt nye deler til pcen inkl lydkort.
Vet ikke om det er noe med innstillingene å gjøre, men om det er noen som kjenner seg igjen å vet hva som må gjøres så skrik ut.
Som sagt, gjdelder kun ingame og ikke ellers.
Lydkortet jeg har er en ASUS Xonar Essence STX.

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 286 Innlegg:
Har du dette uten at du er på mumble?

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:

Vis innleggKåre Krigsforbryter skrev 2 Sep 2011, 22:18:

Har du dette uten at du er på mumble?

Har ikke installert mumble enda Fikkmaskina i går...

Lightning

Battlefield.no Detective Group

• Serverdrifter
  • PipPipPip
  • 611 Innlegg:
Er det ekko både på headset og på høytalere? For en kompis hadde problemer med det og da var det pga det var lydkort i headsettet og på pcen. Dette førte til ekko hos han vertfall men så avinnstallerte han lydkortet så funka det, men det trenger ikke være samme problemet hos deg

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:
Har ikke testet med høytalere enda. Men det som er så merkelig er at lyden er perfekt når jeg ikke spiller... Altså ekkoet har kun vært når jeg har spilt.

Lightning

Battlefield.no Detective Group

• Serverdrifter
  • PipPipPip
  • 611 Innlegg:
Slutt og spill! Problem solved! <3

Matsd0ffer

Menig

• Battlefield.no Veteran
  • Pip
  • 50 Innlegg:
For folk som får opp cstrike/gameinfo.txt is not valid format når man starter CSS. Slett fila, steam/css lager ny av deg selv.

Dette innlegget har blitt redigert av Matsd0ffer: 08 November 2011 - 15:20

Cthulu

King Nothing

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 531 Innlegg:
Hei hei, kjære alle sammen. :)

Har så smått begynt å spille igjen, først og fremst CSS.
Spiller på en laptop, men det skal ikke være noe stress..

Det som irriterer meg grenseløst er at det lagger noe sinnsykt innimellom.
Hele spillet henger seg, mister forbindelse med serveren og så dropper jeg ut.

Noen som har noen forslag?
Spillet kjører fint på PC'en, sitter på LYSE nett(haugalandkraft).

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 769 Innlegg:
Iom at du faktisk mister forbindelsen med serveren, så tenker jeg at du har et nettproblem av noe slag. Lyse er samme nettverksleverandør som sitter på serverne, så teknisk sett skal du ha en super tilkobling (jeg hadde vel 5 i ping hver gang jeg spilte da jeg hadde Lyse selv).

Det burde være noen her inne som har forslag til feilsøking.
Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather

Spoiler

Spoiler

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 286 Innlegg:
Kjører du trådløst?

Cthulu

King Nothing

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 531 Innlegg:

Vis innleggKåre Krigsforbryter skrev 05 March 2012 - 23:07:

Kjører du trådløst?
Jau, men det har aldri vært noe problem tidligere, så skjønner ikke hvorfor det skal være problem her?

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 769 Innlegg:
Har du mulighet til å teste med kabel?
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:

Spoiler

Spoiler

Cthulu

King Nothing

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 531 Innlegg:

Vis innleggZaxo skrev 06 March 2012 - 09:45:

Har du mulighet til å teste med kabel?
Offkørs, skal testes!

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 769 Innlegg:
*venter i spenning på resultate*
Forum:
Annet:
Regler for:

Spoiler

Spoiler

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • 8 999 Innlegg:
Gaming med trådløs er teh madness imho, du vil aldri få samme stabilitet på responstid som med kabel, selv om du sitter oppå wireless-boksen inne i et faraday-bur med sola i ryggen og medvind etc etc...

EagleEye91

Døkjøtt

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 805 Innlegg:
Jeg bruker trådløst gjennom ett USB trådløst kort, samt så bor jeg på landet med en dårlig nettforbindelse gjennom en gammel telefonledning ;) ligger på 30-40 ping uten lagg på HF sine servere :D
Not all those who wander are lost.

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 769 Innlegg:
Tenk hvor bra det hadde blitt med kabel a!.. :p

Menneh, at det er dårlig med trådløst er ikke det samme som at det ikke funker. Dessuten kan man ha variasjoner av andre slag (forskjellige rutere, kort på maskinen m.m). Så tenker Cthulu gjør lurt i å teste litt med kabel :)
Forum:
Annet:
Regler for:

Spoiler

Spoiler

HEGGIS

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 33 Innlegg:
Vil gjerne ha en gui som lagrer antall kills oppe i høyre hjørnet som vanlig kills, bare at den "tar vare på" mine kills. Så om jeg tar 3 mann så står de der på slutten av runden også, helt til ny runde starter? Eller om det finnes en command for dette? Mener jeg hadde en gui som gjorde slik, men vil ikke ha en gui som endrer på noe annet. Hjelp anyone?

Java

Mestertafser

• Serveradmin
  • PipPip
  • 148 Innlegg:
2 Spørsmål:

1. Har dere bruk for noen tomme css servere, ts3 servere, eller minecraft servere? Hostet hos en annen levrandør.. De ligger bare og samler støv, så kan like godt gi dem bort..

2. Har hatt noen rare problemer på hf.no Minigames idag, servern crasher hele tiden, jeg blir også disconnecta hele tiden, selv om den er oppe..
Disconnecting problemet kan jeg nok fikse selv, men ville bare si ifra at MG har et problem med "Nominate", Funker dårlig og gå på neste side/nominere en bane..
Lille Javer'n!

Multicyber

SinnaMulti

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 908 Innlegg:
Spilte nettop css, eller prøvde.. typ 13 ganger i min fryser skjermen totalt og "flimrer" og jeg kan bevege meg, men ser ingenting og hører ingenting. Aldri opplevd dette... prøvde record i console, funka ikke. Funka heller ikke å restarte css? noen tanker på hva det kan være?

Multicyber

SinnaMulti

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 908 Innlegg:
nå var alt fint igjen....

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 968 Innlegg:
Skjermkortdriver?

Sjekket temperaturen på dataen din når du spiller? Skjer det med en gang, eller litt uti spillet? Prøvd å reinstallere spillet? Skjer det i andre spill? Skjer det i andre spill som bruker Steammotoren, type Portal 2, TF2 osv?

Moar info plx.

EDIT: noob

Dette innlegget har blitt redigert av OptimusCrime: 09 January 2013 - 01:23

OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 769 Innlegg:
Han fikk spillet til å fungere.. hva gjør man da?.. Man spiller! Masekopp :p

Sånn ellers opplevde jeg i mine tidlige år at når jeg sugde lut in-game så nektet maskinen meg å fortsette i rene protester mot min horrible aim.. Kan være noe i den gaten der? :p

Fra spøk til revolver, kan være greit å kjøre et testprogram i en times tid som holder koken i gang på maskinen din og logger temp osv.. Som opti sier, kan være noe temperaturproblemer. (noe merkelig isåfall om det fungerte igjen etterpå..)
Forum:
Annet:
Regler for:

Spoiler

Spoiler

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 968 Innlegg:
The hell, tror jeg glemte å oppdatere tråden får jeg postet :p
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

Multicyber

SinnaMulti

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 908 Innlegg:
Det er rart. Det hender seg at hele pc'n min "fryser" til tider, helt random når det skjer. Noen perioder er det lite, andre perioder er det oftere... Jævla plagsomt!! :p Men jeg aner ikke hvorfor... Kan jo ikke være temp, når det skjer i det jeg starter pc'n, og når det funker senere?

Lakrisalen

Løytnant

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 700 Innlegg:
kun når du spiller? sjekket drivere??
Posted Image

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere