1402 replies to this topic
Skrevet 19 November 2006 - 14:26
Hei 
Sliter med den nye opdaten jeg også, men har litt annerledes problem enn alle andre.
Det kommer opp steam updating hver gang jeg åpner steam... Men hver bidige gang så stopper den på 75%! :S
får altså ikke kommet inn i steam engang, noen som har hrt om noen med samme problem evnt vet om det er noen reg verdier ect som kan endres slik at den ikke automatisk oppdaterer seg?
takker for hjelp
Sliter med den nye opdaten jeg også, men har litt annerledes problem enn alle andre.
Det kommer opp steam updating hver gang jeg åpner steam... Men hver bidige gang så stopper den på 75%! :S
får altså ikke kommet inn i steam engang, noen som har hrt om noen med samme problem evnt vet om det er noen reg verdier ect som kan endres slik at den ikke automatisk oppdaterer seg?
takker for hjelp
Skrevet 19 November 2006 - 15:26
ClientRegistry.blob har en tendens til å lage den type problemer. Den ligger i Steam-mappa og kan slettes uten at dette skaper trøbbel.

Smoking kills, and if you're killed, you've lost a very important part of your life.
“You miss 100% of the shots you don't take.”
-Wayne Gretzky
Skrevet 19 November 2006 - 20:07
Driver å rote litt med mani admin plugin nå i forbinnelse med LANet... Når jeg aktiverte war mode og trykker på knappen som er binda til "admin" osv får jeg til slutt opp dette:
Hva er "ed.cfg"? Har lett rundt over alt, men finner ikke filen, og ingenting skjer når jeg trykker på den. Hva er det den egentlig skal gjøre?
Under compoen, er det ok å ha mani, vanlig server med vanlig rcongreier eller vanlig server med war script?
SPOILER:
Hva er "ed.cfg"? Har lett rundt over alt, men finner ikke filen, og ingenting skjer når jeg trykker på den. Hva er det den egentlig skal gjøre?
Under compoen, er det ok å ha mani, vanlig server med vanlig rcongreier eller vanlig server med war script?
MVH
Hawk
Hawk
coole_ole_14, on 17 Dec 2006, 14:59, said:
jeg skal rape om damer å fest å øl å finsker å brus å taco å vin å alt som er gådt kanskje kanskje noe litt trist viss jeg blir knust å lignende!!!!!!!
SPOILER: Juledugnad
SPOILER: Userbars
Skrevet 20 November 2006 - 21:00
herregud..er du tilbakestående? det står på siden, les og forstå..eller prøv iallfall^^
dette er vel et forum for hf.no og bf.no ...lurer du på noe om cg, kan du vel plage de på forumet der med unødige spm?
ktnxbye
dette er vel et forum for hf.no og bf.no ...lurer du på noe om cg, kan du vel plage de på forumet der med unødige spm?
ktnxbye
Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
www.hellfragger.no/servers | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Hellfragger Liga forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Allmaps-tråden | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Fragmovie-guiden | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Liga
www.hellfragger.no/servers | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Hellfragger Liga forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Allmaps-tråden | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Fragmovie-guiden | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Liga
Skrevet 20 November 2006 - 22:43
Når jeg skal logge inn på servern får jeg bare "bad RCON password" og det på tross av at jeg gjentatte ganger nå har sjekket og dobbeltsjekket passordet.
Hva i helvete gjør jeg feil? Og ja, jeg er så n00b som det overhodet er mulig å bli på servere så teskje-metoden plis
Skrevet 20 November 2006 - 23:08
inne på steam.... først går du på settings og så på log in as a different user så når det innloggings greiene kommer opp igjen så står det nedi høyre hjørne at du kan lage nye account..
edit: jeg er ikke god til å forklare
edit: jeg er ikke god til å forklare
Stian Monsen kl. 04:48, 18. januar
va faen me en fyr som stjal alt i hadde
Skrevet 21 November 2006 - 14:00
arilhr skrev 21 Nov 2006, 10:14:
kan bruke samme mail adresse ja og du trenger ikke å installere det pånytt
Skrevet 21 November 2006 - 15:58
hello.
vi i elements har nå fått server.. men vi har ikke cfg enda, kan jeg være så snill å få en cfg av en av dere? også kunne dere forklart hvor jeg legger de in og hvordan jeg bruker de
vi i elements har nå fått server.. men vi har ikke cfg enda, kan jeg være så snill å få en cfg av en av dere? også kunne dere forklart hvor jeg legger de in og hvordan jeg bruker de
Skrevet 22 November 2006 - 22:08
blf skrev 22 Nov 2006, 17:40:
men etter det jeg har hørt så er game-hosting.com litt bedre enn gameservers servere..
Skrevet 23 November 2006 - 02:43
Hmm.. hver gang jeg starter CSS joiner en server, mister jeg connection etter 1min eller 2. begynner å bli lei av å gå inn på en tom server før jeg joiner den serveren jeg skal spille på.
any ideas?
any ideas?
Skrevet 23 November 2006 - 12:02
Runar skrev 22 Nov 2006, 21:51:
Sende mail til dem?
MVH
Hawk
Hawk
jeg skal rape om damer å fest å øl å finsker å brus å taco å vin å alt som er gådt kanskje kanskje noe litt trist viss jeg blir knust å lignende!!!!!!!
Skrevet 23 November 2006 - 16:32
Skrevet 23 November 2006 - 19:06
fryseboks skrev 23 Nov 2006, 16:32:
Den ja, men den finnes vel ikke til css? har hørt om folk som har hatt det, men mulig det er oppskrytt.(PS: trenger fortsatt hjelp til hvordan man setter opp Gungame og deathmatch på egen dedicated server
Skrevet 24 November 2006 - 10:50
Har du fikset problemet?
Du kan laste ned programmet "hlsw! der kan du administrere og unbanne steamider vis du har rcon, ip og passord.
MVH Aril
hater internett
Skrevet 24 November 2006 - 12:47
(-1) skrev 24 Nov 2006, 10:44:
Nope, du får ikke slette... Primaklasse av posting!!!
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Spoiler
Spoiler
Skrevet 24 November 2006 - 13:30
arilhr skrev 24 Nov 2006, 10:50:
Har du fikset problemet?
Du kan laste ned programmet "hlsw! der kan du administrere og unbanne steamider vis du har rcon, ip og passord.
MVH Aril
Skrevet 24 November 2006 - 21:05
Jackal.no skrev 23 Nov 2006, 02:43:
slett clientyblobs et eller anna?
Skrevet 25 November 2006 - 11:37
Slett klienten bob!
Eller: Clientregistry.blob
Men trenger litt hjelp...
Prøvde å spille litt på dust only i går,men når jeg jevnlig får en ping på 1499 så blir det litt kjipt. Jeg ble selvfølgelig autokicka, jeg joina igjen, kunne spille i et par minutter før det samme skjer igjen.
På office serveren får jeg slike ping hopp en gang i blant, men pingen legger seg på det normale etter et par sek.
Men på GunGameserveren får jeg ikke ping hopp i det heletatt. Choken har vært oppe et par ganger, men pingen holder seg nede.
Så da er spørsmålet: Hva pokker kan være galt?
Eller: Clientregistry.blob
Men trenger litt hjelp...
Prøvde å spille litt på dust only i går,men når jeg jevnlig får en ping på 1499 så blir det litt kjipt. Jeg ble selvfølgelig autokicka, jeg joina igjen, kunne spille i et par minutter før det samme skjer igjen.
På office serveren får jeg slike ping hopp en gang i blant, men pingen legger seg på det normale etter et par sek.
Men på GunGameserveren får jeg ikke ping hopp i det heletatt. Choken har vært oppe et par ganger, men pingen holder seg nede.
Så da er spørsmålet: Hva pokker kan være galt?
MVH
Hawk
Hawk
Skrevet 25 November 2006 - 12:15
Dette kan jo ha noe med at serverne sitter på forskjellige linjer.. Så da kan du få god ping til noen, mens andre får du ikke god ping på..
Hvilke servere som sitter hvor, det vet jeg nok ikke.. Men du kan jo liste opp hvilke servere som er bra og hvilke som gir trøbbel (test alle), så ser vi om vi finner et mønster..
Hvilke servere som sitter hvor, det vet jeg nok ikke.. Men du kan jo liste opp hvilke servere som er bra og hvilke som gir trøbbel (test alle), så ser vi om vi finner et mønster..
Forum:
Annet:
Regler for:
Forum:
Annet:
Regler for:
Spoiler
Spoiler
Skrevet 25 November 2006 - 12:17
Skal sjekke litt senere jeg. Først trodde jeg det var på grunn av jeg sitter på trådløst nettverk, men når det varierer så mye så kan ikke alt skyldes på det.
MVH
Hawk
Hawk
Skrevet 25 November 2006 - 21:23
En annen i klanen må logge seg inn med rcon-passordet, og liste ID´er som ligger i banlisten. Har bare gjort dette en gang, men tror du kan både bruke "rcon_listid" og "rcon_listip". Siden det sannsynligvis bare er du som ligger med ban i den listen som kommer opp, kan vedkommende enten skrive rcon_removeid "ID`en som viser" eller rcon_removeip "IP´en som viser" - alt etter som hvilken han brukte for å få opp listen. Uten "" selvsagt
Tviler game-hosting gidder å hjelpe, da dette er rcon kommandoer folk nesten må kunne selv.
Skrevet 25 November 2006 - 23:56
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg

Opp