Nei, når som helst også nå...
1402 replies to this topic
Skrevet 09 January 2013 - 18:19
Heisan har hatt en bug nå på css en god stund som jeg har gitt blanke i, men nå er jeg lei og vil ha det bort.
Hver gang jeg starter css og skal inn på en server med kart f.eks cs_office så blinker gulvet som om det skulle vært ett lys som gikk av og på i en ganske så stor fart dette skjer også på de_dust2 med alle trekassene som står rundt på mappet.
Dette fjerner seg selv etter en stund men er fette irriterende på office når hele gulvet blinker og man skal prøve å være super best. Men det går jo ikke med blinkinga ;(
EDIT: dette ble fikset etter å ha, "verify integrity of gam cache"
Hver gang jeg starter css og skal inn på en server med kart f.eks cs_office så blinker gulvet som om det skulle vært ett lys som gikk av og på i en ganske så stor fart dette skjer også på de_dust2 med alle trekassene som står rundt på mappet.
Dette fjerner seg selv etter en stund men er fette irriterende på office når hele gulvet blinker og man skal prøve å være super best. Men det går jo ikke med blinkinga ;(
EDIT: dette ble fikset etter å ha, "verify integrity of gam cache"
Skrevet 09 January 2013 - 19:30
Skjermkortdriver woho
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg

Opp