Skrevet 22 July 2006 - 16:38
Men ikke mistforstå! Bruk min andel skrips likevel
----------------------
-----------------------
------------------------
Skrevet 22 July 2006 - 17:48
Skrevet 23 July 2006 - 19:09

Smoking kills, and if you're killed, you've lost a very important part of your life.
“You miss 100% of the shots you don't take.”
-Wayne Gretzky
Skrevet 26 July 2006 - 14:28
alias "+hopp" "+jump; wait; +duck" alias "-hopp" "-jump; wait; -duck" bind "space" "+hopp"

Smoking kills, and if you're killed, you've lost a very important part of your life.
-Wayne Gretzky
Skrevet 26 July 2006 - 14:41
Skrevet 26 July 2006 - 16:03
eluZion# skrev 26 Jul 2006, 15:41:
bind "SPACE" "+jump; togglecrouch"Nå kan det hende det funker. Brukt for mye anførselstegn der
----------------------
-----------------------
------------------------
Skrevet 27 July 2006 - 12:06
(-1) skrev 18 Jul 2006, 09:38:
hilsen (-1)
Som du spør, skal du få. Hvis du legger merke til har jeg ikke brukt alias for å lage meg noen commands... Dette er forresten en autoexec.cfg fil.
Derimot kan du legge merke til når du bruker denne at den låser hvilke skins som skal brukes på terror og ct - så slipper man forvirringer. Lik er også skrudd av slik at man ikke skyter på døde ting eller blir distrahert fra å skyte på de som faktisk er levende.
--
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence? There's one marked 'Brightness,' but it doesn't work." - Gallagher
"I like long walks, especially when they are taken by people who annoy me." - Noel Coward
"The reason lightning doesn't strike twice in the same place is that the same place isn't there the second time." - Willie Tyler
"Why don't you take a long walk off a short bridge.."
Skrevet 27 July 2006 - 13:01
Fable skrev 27 Jul 2006, 13:06:

-Wayne Gretzky
Skrevet 27 July 2006 - 18:00
Infiltrator skrev 26 Jul 2006, 17:03:
trur ikke det virker siden det står "unknown command togglecrouch i console når jeg hopper
Skrevet 27 July 2006 - 21:02
cl_minmodels 1 cl_ejectbrass 0 cl_forcepreload 1 cl_phys_props_enable 0 cl_phys_props_max 0 cl_ragdoll_physics_enable 0 cl_show_splashes 0 mat_forceaniso 0 mat_antialias 0 mat_bloomscale 0 mat_bumpmap 0 mat_clipz 1 mat_fastnobump 1 mat_fastspecular 1 mat_mipmaptextures 1 mat_hdr_enabled 0 mat_reducefillrate 1 mat_specular 0 mat_trilinear 0 mat_wateroverlaysize 16 mat_vsync 0 mp_decals 50 muzzleflash_light 0 r_avglight 0 r_cheapwaterend 1 r_cheapwaterstart 1 r_decal_cullsize 2 r_decals 0 r_drawdetailprops 0 r_drawflecks 0 r_drawmodeldecals 0 r_dynamic 0 r_eyes 0 r_lightaverage 0 r_lightinterp 0 r_lod 0 r_occlusion 0
Skrevet 27 July 2006 - 21:09
Skrevet 28 July 2006 - 02:25
Frikk skrev 27 Jul 2006, 14:01:
Fable skrev 27 Jul 2006, 13:06:
rates: Jeg får 70+ fps i små ganger, men så langt ned som til 25-30 ute i front yard på office only. Jo lavere fps jo mindre respons får jeg fra musa hvilket fører til at jeg suger. Derfor vil har jeg et kompromiss. Dvs updaterate 50
vsync: Jeg hadde denne på før. Men jeg har tv kabel og de gangene jeg glemmer å skru av Clone View så får jeg vsync fps på max 50. Noe som ikke er ønskelig.
Rate 25000: Ok...
Den configen jeg har lagt ut er testa omhyggelig på mitt system. Jeg tjener ingenting av fps med å sette ned settings enda mer. Skjermkortet mitt takler css uten problemer, men andre ting ved hardware senker hastigheten. Dvs det er hovedsaklig cpu som sliter. Mao. den cfg'en gir meg så mye som mulig grafikk uten å senke fps.
--
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence? There's one marked 'Brightness,' but it doesn't work." - Gallagher
"I like long walks, especially when they are taken by people who annoy me." - Noel Coward
"The reason lightning doesn't strike twice in the same place is that the same place isn't there the second time." - Willie Tyler
"Why don't you take a long walk off a short bridge.."
Skrevet 30 July 2006 - 19:34
Har et lite spørsmål her, er vel kanskje litt avansert og vet heller ikke om det faktisk er mulig å gjennomføre.
Uansett; Finnes det en måte å binde "record" (eks Page up tasten), demofunksjonen, og i så fall slik at det lagres som demo1, 2, 3 osv? Og på samme måte som "record", så vil jeg også ha svar på om det kan gjennomføres med "stop" også?
Siden jeg ikke er verdensmester på config og diverse, kan noen som har kunnskap nok lage dette?
Tenker meg det ikke er bare meg selv som vil ha nytte av dette, siden det tar de ekstra sekundene å taste inn i console kontra en enkelt knapp, som i verste fall kan medføre døden i selv den beste gullerunde.
Takk på forhånd.
Skrevet 30 July 2006 - 19:49
der tror jeg du finner det du er ute etter.
når jeg får opp hovedmaskinen min kan du få demoscriptet mitt, det starter og stopper med en knapp.
Skrevet 30 July 2006 - 20:23
Demoscriptet fra den linken du postet fungerte akkurat slik jeg hadde i tankene, raskt og effektivt.
Tusen takk Dirle, for raskt og fyldig svar!
-----------------
EDIT: Etter å bare ha testet dette ut i "Create server", for deretter senere å spille på #6eren, så oppstod det visse problemer grunnet det scriptet.
Buymenu, som var bundet til "B" forsvant, samme med jointeam og av alle ting knappen "6" i buymenu..
Må nok fjerne demo-delen av autoexecen min, med mindre jeg klarer å fikse på det selv..
Skrevet 02 August 2006 - 20:51
Brann! skrev 30 Jul 2006, 21:23:
EDIT: Etter å bare ha testet dette ut i "Create server", for deretter senere å spille på #6eren, så oppstod det visse problemer grunnet det scriptet.
Buymenu, som var bundet til "B" forsvant, samme med jointeam og av alle ting knappen "6" i buymenu..
Må nok fjerne demo-delen av autoexecen min, med mindre jeg klarer å fikse på det selv..
min erfaring er at det er bare så mye man kan ha i autoexec.cfg før det begynner å tulle seg.
Skrevet 03 August 2006 - 10:10
-I den configen jeg bruker, står lydvolumet til fullt - noe som sprenger en stakkars gråhåret manns trommehinner. Hvilken kommando setter dette?
- Hvilken c_ettellerannet må stå til 1 for at jeg skal se sprays? Som admin er det fordel å kunne se hva kidsa sprayer rundt omkring, og dette forsvant med den nye configen.
- om jeg går inn i options og stiller noe, kommer "couldn't write to config.cfg" og av en eller annen merkelig grunn blir cl_crosshairscalen min satt til default. Er dette rett og slett fordi config.cfg er satt til skrivebeskyttet?
Skrevet 03 August 2006 - 10:21
Entreri skrev 3 Aug 2006, 11:10:
-I den configen jeg bruker, står lydvolumet til fullt - noe som sprenger en stakkars gråhåret manns trommehinner. Hvilken kommando setter dette?
- Hvilken c_ettellerannet må stå til 1 for at jeg skal se sprays? Som admin er det fordel å kunne se hva kidsa sprayer rundt omkring, og dette forsvant med den nye configen.
- om jeg går inn i options og stiller noe, kommer "couldn't write to config.cfg" og av en eller annen merkelig grunn blir cl_crosshairscalen min satt til default. Er dette rett og slett fordi config.cfg er satt til skrivebeskyttet?
1 dette er faktisk så enkelt som volume. Max er volume 1, halveis volume 0.5 osv.
2 cl_logofile brukes til å velge spray hvis det er det du tenker på. I mange fps fikser fjerner de "decals" eller setter max antall på disse(kuler, tagger etc). Hos meg i allefall er 50 grensen for å ikke få se noen tagger. Hvis du tror det er dette som er problemet hos deg, kan du prøve og sette mp_decals til et høyt nivå(100++) og se om det hjelper.
3 dette er fordi i options går det også ann og skifte på crosshairstørrelse, og har du den som small der og applyer, vil alt som står lista opp i options stå der, så derfor er det lurt og lære deg det du trenger med commandoer:) config.cfg er ikke satt til skrivebeskyttet. Anbefaler deg og bruke autoexec.cfg, gjør det selv på alt fra bindings til grafikk da css ikke bruker denne filen selv.
Håper du får det til:)
Skrevet 03 August 2006 - 10:33
Skrevet 03 August 2006 - 10:36
Entreri skrev 3 Aug 2006, 11:33:
Skrevet 03 August 2006 - 15:06
//Regulerer volum med musehjulet så lenge ALT holdes inne. bind "alt" "+alt" alias "+alt" "bind mwheelup volup;bind mwheeldown voldn" alias "-alt" "bind mwheelup invprev;bind mwheeldown +jump" alias "volup" "incrementvar volume 0 1 0.05" alias "voldn" "incrementvar volume 0 1 -0.1"
Edit: Byttet til min hjemmelagde volumjustering.
Dette innlegget har blitt redigert av Frikk: 30 October 2006 - 19:20

-Wayne Gretzky
Skrevet 30 October 2006 - 18:39
Har eit lite problem.. Korleis får du til å bruke ein cfg som ein annen person har lagd istedenfor default_config? Dette er den configen som blant annet z0uless bruker.. Har ikkje peiling på korleis du får til dette..
Takk for all hjelp..
Edit: Har forresten EK - Buyscript, hvis det skulle ha noko betydning..

Skrevet 30 October 2006 - 19:16

-Wayne Gretzky
Skrevet 31 October 2006 - 08:26
exec autoexec.cfg i valve.rc
exec autoexec.cfg nederst i config.cfg - filen du allerede bruker. Den vil da overstyre de tilfellene hvor filen behandler de samme settingene, men du får beholde funksjonaliteten til Elvenkind mtp kjøp etc..
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg

Opp