Gå til innhold

Office only

26851 replies to this topic

KviteKrist

Hedning og tusenkunstnar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12 390 Innlegg:
HAHA farris med hestelarva?

pampers

it amuses

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 434 Innlegg:
Teksturen kan da godt få en høyere oppløsning.

Frikk

Løytnant

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 687 Innlegg:

pampers skrev 6 Sep 2005, 18:04:

Teksturen kan da godt få en høyere oppløsning.

Vis innlegg

Vel, etiketten du tenker på? Det er ganske vrient å få klare bilder når oppløsningen på etiketten måler noe slikt som 43x43 pixler.
Dette var bare noe rask laget på få minutter for at Pudding ikke skulle forlate kontoret. Men for all del, har andre bedre og penere løsninger er det bare å pumpe de ut på det store Internet :)

Postet bilde
Smoking kills, and if you're killed, you've lost a very important part of your life.

“You miss 100% of the shots you don't take.”

-Wayne Gretzky

Pudding

Sneaky frickin' hamster

• Medlem
  • PipPip
  • 178 Innlegg:
Dobbeltmoral fra Pudding her ser jeg...
Jeg var innom kontoret for å hente noen papirer og hva ser jeg, Pudding som lesker seg med Bonaqua

Svar ventes
[right]Vis innlegg[/right]
[/quote]

Eh, vel altså..jeg hadde noen papirer som måtte ut i en fei, noen gamle fakturaer som lå og ble gule og slikt. Måtte også vaske kaffekoppen da den hadde et snikende grønt teppe. :)

Dessuten hadde jeg termos med pølser og saft på Norgesglass!

Puddis :)
"In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry, and has been widely regarded as a bad idea."

ludde

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:
"Røde øyne. Vått ansikt. Og snufsende nese."

Finner ikke battlefield #7 serveren. Prøvde å legge til ip nr side 1 men det går jo da ikke. får bare opp battlefield #4. WTF.

Help me, help me!!!! :)

Apollo

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 696 Innlegg:
gjeddefett-linken funker ikke :)

Spoiler

Nforgiven

"Office Only"

• Medlem
  • PipPip
  • 197 Innlegg:
hrms, uannsett så er alle invitert til å komme på audition til den nye WWII serien som skal starte innspillingen den 25
Dette blir knall. Audition starter i neste uke, så sjekk din Source om du får være med på morroa nå!!!!

Jeg kan også informere om at deler av innspillingen skal foregå i regi av vårt selskap her (samme selskap som driver kontoret). De skal kjøre to sett ser det ut til og derfor er det nødvendig med mange Statister. Håper alle vil prøve dette, serien går forresten foreløbig under kodenavnet "day of Defeat Source"

Så har du en liten skuespilelr spire inni deg, så meld deg på:)
påmelding foregår igjennom din source en gang i neste uke!!!

GoldlaX

Søtnosen

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 870 Innlegg:

minus skrev 19 Sep 2005, 10:09:

...ettersom Valve har ødelagt ferien min, legger jeg røyk og trekker ut. Nå er det endex kontortjeneste for en stund.

Kontoret PD
Gjeddeseksjonen
Avdeling for ufrivillig vannlating
Avtroppende Vaktmester
(-1) >D

Vis innlegg

uuuu.. knive meg når jeg var AFK.. flink du :)
"Du var ikke så skummel som jeg trodde" -Entreri

<3

GoldlaX

Søtnosen

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 870 Innlegg:

minus skrev 19 Sep 2005, 12:23:

GoldlaX skrev 19 Sep 2005, 12:16:

...ettersom Valve har ødelagt ferien min, legger jeg røyk og trekker ut. Nå er det endex kontortjeneste for en stund.

Vis innlegg

Vis innlegg

afk my ass, du stod å så i kikkertsiktet ditt da jeg kom luskende >D

som våre nye landsmenn sier det "mmm den godt"

Kontoret PD
Gjeddeseksjonen
(-1) >D

Vis innlegg

>D

<3

HøGi

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 940 Innlegg:

minus skrev 19 Sep 2005, 12:23:

GoldlaX skrev 19 Sep 2005, 12:16:

Vis innlegg

afk my ass, du stod å så i kikkertsiktet ditt da jeg kom luskende >D

Vis innlegg

busted! >D

djchange

Pensjonert HF/BF Grafiker, Skribent og Vaktsjef

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 813 Innlegg:

Vis innlegg

Vi som hadde det så gøy i helga :)
Du kommer vel innom litt vel? :>
bah.. forget it..
Twitter: Hellfragger.no - Battlefield.no - Multigamer.no
Steam Community: Hellfragger.no - Battlefield.no - Multigamer.no
ORGINALE Facebook-sider: Hellfragger.no - Battlefield.no - Multigamer.no
Steam for Mac: Last ned klienten her

Apollo

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 696 Innlegg:
Ta det med ro, change. Jeg vil være der :)

Tungen

Skjendet

• Medlem
  • PipPip
  • 401 Innlegg:

minus skrev 20 Sep 2005, 09:27:

da d viste seg at Direktør Gnoble (d skal nevnes at gnoble er en hesteskjender) ikke godkjente min søknad om permisjon, måtte jeg stille på jobb igår også. "FÅKK" Permisjon heter d i Direktørens telefax...

En annen ting. Overmind sliter visstnok med vannlating for tiden...

Og en ting til: Frikk, møt på kontoret, da Tungen har gått bananas med Elgriflen <-  :)  igjen  

Kontoret PD
Gjeddeseksjonen
Avdeling for Mjød
(-1)

Vis innlegg

Det må nevnes at ledelsen godt kan forstås på å ikke slippe sin mest trofaste og overtidsvennlige maur av sted for en hel UKE! Med dine132 timer 09 minutter og 44 sekunder på kontoret siden sist lønningsdag er det klart at du har blitt en kvantitativ ressurs for Det Store Selskap.

Når det gjelde det påståtte vannlatingsproblemet til Overmind, må det sies at dette nok kan være noe sårende for stoltheten hans og bør derfor kun tas oppi plenum under alle sammenkomster... :) ;)

Bananas med elgrifla >D >D Siden jeg ikke for permisjon til å dra ut i skogen for å jakte, velger jeg å ta med meg noe av jakta på jobben... Om dette er støtende på noen er selvfølgelig beklagelig. Synes dessuten ikke at det er noe hyggelig med rypejakt-våpnet til Fru Frikk heller :wave:

Til sist, ønsker meg en slik signatur som minusen har!!!
"knive laxen, drømme drømme" >D
Postet bilde

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:
Hvor sender man inn søknad til kontoret?

Søker stilling som kveldsvakt, hvis stillingen fortsatt er ledig. ( skal få orden i mysteriet på tungen som er løs )
Mens jeg er igang skal jeg også sørge for at alle ansatte skal få tilstrekkelig med arbeidet og må jobbe en del overtid, kanskje vi er heldige og finner resten av addams family også....

Hvis jeg også er så heldig og støtte på en laks skal jeg gladelig spise den også >D

påpeker også dirles kommentar om og få vikarer fra *schnab...div vikarbyråer at jeg vil ikke ha sånne arbeidspartnere, takk for at dere tar hensyn til dette :)
Postet bilde

dirle skrev 31 Jul 2006, 16:53:

det kan være gøy å stikke folk ned med en ukokt bratwürst av og til

<{POST_SNAPBACK}>

Pudding

Sneaky frickin' hamster

• Medlem
  • PipPip
  • 178 Innlegg:
Håper kontrollingeniør-stillingen fortsatt er ledig, herr Direktør. Det merktes meg at betongen i garasjen ikke holdt kravene til ny standard, og ihvertfall ikke etter Håndbok 018. Luft og slump har neppe blitt kontrollert under bygging, og vi kan få et svare strev med Opplysningsvesenets Fond dersom ikke forholdene utbedres umiddelbart. Fratrekk i kontrakten kan koste oss dyrt.

Puddis :)
"In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry, and has been widely regarded as a bad idea."

GoldlaX

Søtnosen

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 870 Innlegg:
Vær klar for å bli knivet i ettermiddag minus! :)

<3

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:

minus skrev 21 Sep 2005, 07:35:

GoldlaX skrev 21 Sep 2005, 07:35:

Vær klar for å bli knivet i ettermiddag minus! >D

Vis innlegg

nei og nei, dette var en fæl måte å begynne dagen på, drapstrussel fra selveste laksen, og d kl 0725. Hva f*** skal jeg gjøre nå da dere? ALARM!

:)

Kontoret PD
Gjeddeseksjonen
Avdeling for Angst
(-1)

Vis innlegg

Slapp av. Fant ut at jeg jobber som vakt på dagtid også, så du skal få slippe og bli plaget av han, skal ordne sånn at laksen blir stekt og spist
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:

minus skrev 21 Sep 2005, 09:24:

Bambi skrev 21 Sep 2005, 10:10:

Slapp av. Fant ut at jeg jobber som vakt på dagtid også, så du skal få slippe og bli plaget av han, skal ordne sånn at laksen blir stekt og spist :)

Vis innlegg

godt å høre >D

...når d gjelder søknad og hvem denne skal sendes til, så er d gnoble@hesteskjendere.se. Det må her nevnes at Direktøren er tilhenger av resolutt A-lederskap og kompromissløs disiplin. Han styrer kontoret med jernhånd! Tilleggsinfo: Gnoble uttaler snø, sny.

Kontoret PD
Gjeddeseksjonen
Avdeling for Lakselus
(-1)

Vis innlegg

starter vakten kl 15.00 og regner med og jobbe til kl 21.00 + + +, får man delt ut våpen på serveren? uansett foretrekker jeg tmp under arbeid smidig og lett

Gnoble styrer kontoret med jernhånd? hvorfor i all verden har de slemme terroristene klart og trenge igjennom da?
...Og hvem er de stakkars gisslene?
Uansett Bambi støter frem horna og skal rydde opp på kontoret >D
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

minus skrev 20 Sep 2005, 13:40:

Tungen skrev 20 Sep 2005, 13:30:

Med dine132 timer 09 minutter og 44 sekunder på kontoret siden sist lønningsdag er det klart at du har blitt en kvantitativ ressurs for Det Store Selskap.

Vis innlegg

å fyyyyy faen, jaja, nå skjønner jeg hvorfor dama er hissig...

Minus:
Du bes herved melde deg til Selskapets psykolog, Dr. Wündt asap. Jeg trodde du hadde fått en forståelse og løsning på problemet ditt, sauer er IKKE damer man kan være ilag med. Partnerskap på tvers av arter er ikke normalt. Det går bare ikke! Men somsagt, jeg overlater deg i Dr.Wündt's trygge hender.

Sitat

starter vakten kl 15.00 og regner med og jobbe til kl 21.00 + + +, får man delt ut våpen på serveren? uansett foretrekker jeg tmp under arbeid smidig og lett tongue.gif

Gnoble styrer kontoret med jernhånd? hvorfor i all verden har de slemme terroristene klart og trenge igjennom da?
...Og hvem er de stakkars gisslene?
Uansett Bambi støter frem horna og skal rydde opp på kontoret

Bambi:
Dette skal egentlig være litt hysj hysj, men terroristene er faktisk ansatte av oss. Vi sverger til darwins teori om survival of the fittest, og det har visst seg å være en utmerket måte å "luke ut" de som ikke klarer seg så godt i vårt kontormiljø. Overlever du et terrorangrep, så klarer du også 16 timer på arkivrommet i et intenst sorteringsarbeid. Gisslene er forresten resultatet av et par mislykkede forsøk å få bryggeriet til å fylle på brusautomatene, folkene som kom for å gjøre det ble umiddelbart tatt til fange...

Sitat

Håper kontrollingeniør-stillingen fortsatt er ledig, herr Direktør. Det merktes meg at betongen i garasjen ikke holdt kravene til ny standard, og ihvertfall ikke etter Håndbok 018. Luft og slump har neppe blitt kontrollert under bygging, og vi kan få et svare strev med Opplysningsvesenets Fond dersom ikke forholdene utbedres umiddelbart. Fratrekk i kontrakten kan koste oss dyrt.

Puddis:
Hmrf. Faktum var at vi egentlig hadde sett at vi unngikk slike ekstrautgifter som "kontroll", "sikkerhet" osv. Jeg vil stille all tvil til dine målinger ang betongvegg, og forøvrig er håndbok 018 utdatert, gjeldene standard er Betong Håndbok 01, utgitt 20/08/05, av vår datterselskap IndustriBok A/S. Når det gjelder Opplysningsvesenets Fond så har jeg snakket med min bror, Styremedlem Andresen, og han kan forsikre meg om at sålenge vi følger standarder gitt i BetongHåndbok 01, har vi ingenting å frykte. Kontroll Ingeniør stillingen er ledig ja, og dersom du kan følge de standarder gitt i BetongHåndbok01, og ledelsens ønsker, får du herved et tilbud om ansettelse.
Posted Image
Ignorance is strength. http://www.studentsfororwell.org/

HøGi

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 940 Innlegg:
huff.. skjønner at folket ikke har fugt.. med.. det er ikke "gisler" det er bare assistenter som har samfunstjeneste.. såkalt lett kriminelle.. men gnoble har nok vært stressa på jobb i det siste så ikke rart han bare fant en unskyldning på tampen..

Kontoret PD
kontroll seksjonen
avdeling for samfunnstjeneste kontroll.
mvh. HøGi

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:
Minus:

Sitat

Du bes herved melde deg til Selskapets psykolog, Dr. Wündt asap. Jeg trodde du hadde fått en forståelse og løsning på problemet ditt, sauer er IKKE damer man kan være ilag med. Partnerskap på tvers av arter er ikke normalt. Det går bare ikke! Men somsagt, jeg overlater deg i Dr.Wündt's trygge hender.

Haha, har vært borti dr. wundt asap før han utretter mirakeler ( btw hvis du ikke vet hvem det er så er det mannen i den hvite frakken på prosjektor rommet )
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:
jeg vil også påpeke at vakthåndbok00456 av askehaug forlaget ikke holder mål.
Jeg vil derfor kreve en ny for og få litt bedre treffsikkerhet samt kvitte oss med udugelig arbeidskraft på en billig måte som ikke arbeidstilsynet for vite om.

Når det gjelder kontroll-ingeniøren så tror jeg han må pusse opp kontoret i sør, det har vært råte der og skal visst lukte kaviar ( tror laks har vært der )
Rosa gardiner hadde også vært fint.

De brusfyllerfolka som er tatt til fange er egentlig spioner fra tyskeschnabelservere, dvs de skal bli henrettet etter en kort stunds fangeskap.

Kontoret PD
Schnabelseksjonen
avd for tyskere
Bambi
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Daddy

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 129 Innlegg:
Haha "I see Burt Reynolds has changed his name to Turd Ferguson..." :)

Postet bilde

"It's a funny hat. It's funny 'cause it's bigger than a regular hat. It's a funny hat."

SNL Celebrity Jeopardy er bare KONGE! >D

Daddy
nestkommandant überM4wh0re
Gisselforhandlingsavdelingen
CT Spawn, bak bilvraket
Postet bilde

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:
Skal ta opp dette med gnoble, virker ikke som han egentlig vet hvem dr. asap egentlig er.

Når det gjelder ho kjønn så kan vel noen ta kjønnsoprasjon så gutta på kontoret får seg noe: et hull er et hull.

Dette er også for og få de tyske schnabelfolka som snart skal henrettes til og føle seg tryggere og slippe og bli penetrert av div ansatte, nevner ikke navn.

Jeg vil også klage på min stilling, jeg flør rundt ute i (sny) uten noen form for beskyttelse eller varmedress husk dådyr kan også fryse!

horna mine begynner og bli slitt fordi, jeg har vært i hard combat i mange mnd nå, så hvis vaktmesteren eller noen har en vinkelsliper vil jeg bli veldig takknemmelig.

Minus ikke være redd for laks, han er harmløs uten vann i nærheten derfor kan vi knive han mens han febrilsk prøver og komme seg opp.

Hørte forresten at vaske/rydde firmaet T.A.rmrens vil påta seg arbeidet med og rydde opp, men dette for gnoble ta seg av. :)

Kontoret PD
Klageseksjonen
avdeling for transer
Bambi
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Nforgiven

"Office Only"

• Medlem
  • PipPip
  • 197 Innlegg:
Jeg er for tia sengeliggende med Halsbetennelse å finner det høyst artigt å se på det som skjer.
Og ikke minst at jeg ikke kan pwne alle sammene fra min sykelige posisjon
min gamle Lada ga seg også her i forrige helg så jeg måtte skaffe ny. Det er nå gjort å det ble en flott lada 3000 fra 1968
Jeg er nok tilbake på arbeid enten Torsdag eller fredag

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:

minus skrev 22 Sep 2005, 12:10:

Bambi skrev 22 Sep 2005, 12:10:

Skal ta opp dette med gnoble, virker ikke som han egentlig vet hvem dr. asap egentlig er.

horna mine begynner og bli slitt fordi, jeg har vært i hard combat i mange mnd nå, så hvis vaktmesteren eller noen har en vinkelsliper vil jeg bli veldig...

Minus ikke være redd for laks, han er harmløs uten vann i nærheten derfor kan vi knive han mens han febrilsk prøver og komme seg opp...

Hørte forresten at vaske/rydde firmaet T.A.rmrens vil påta seg arbeidet med og rydde opp, men dette for gnoble ta seg av.

Vis innlegg

bra ledelsen har ansatt en oppegående mann/kvinne, teh shebambi :lol:

Når d gjelder horna dine bambi, skal du vite, jeg var den hardtarbeidene vaktmesteren på kontoret for en stund tilbake, men gnoble gav meg sparken pga hva de 18 homoseksuelle nepaleserene hadde funnet i garderobeskapet mitt. Vinkelsliperen blir litt vanskelig å få tak i akkurat nå (jeg vet vi hadde en), da vaktmesterstillingen visstnok ikke er besatt igjen. Visste du forresten at vinkelsliper på finsk heter rallaka? (hvor jeg har det fra er en lang festlig historie, som ikke kan fortelles i dette fora).

Jeg leste i Norsk Blad For FiskeSlo, at laxeslo lukter grusomt...

T.A.rmrens, er det de som har glemt den bøtta nede ved containeren i garasjen? Hælvætæ den kan være irriterende...

Kontoret PD
Gjeddeseksjonen
Avdeling for Schtore Kvinner
(-1)

Vis innlegg

Jo de 18 homoseksuelle nepaleserne som du fant i garderobeskapet ditt, minnes og være gnobles værk, enten de var kjærestene hans som ikke fant veien hjem fra byen eller om DU rett og slett bestilte dem

Lakseslo var observert i sørligende kontor.....lukter gammel kaviar og råte.

Det kan nok ikk ha vært T.A.rmrens som har lagt igjen redskap må vel ha vært det forrige vaskeselskapet A.nalen
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Frikk

Løytnant

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 687 Innlegg:
Til minus' innlegg klokken 11:28 vil jeg bare si
Spoiler

Postet bilde
Smoking kills, and if you're killed, you've lost a very important part of your life.

“You miss 100% of the shots you don't take.”

-Wayne Gretzky

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:
sååå det var det jeg trodde. gnoble har seg i arbiedstiden, og DU ( minus ) har fått avskjed? dette burde du ta opp til det tyske schanbelforbundet, så skal vi få en klarhet i dette....

ang. vinkelsliperen så sjekka jeg tidligere idag og jeg fant ut at det muligens ligger en i kontaineren.
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:
Her er prossesen til det tyske schnabelforbundet

Men når hun ber om analkontroll betyr det at du må reise ned til berlin og bli penetrert av en strapon dildo av hu "gamle" dama som sitter i resepsjonen derfra kan du snakke med en som har høyere rank, da kan det godt hende du blir penetrert dypere....osv

etter en lang og smertefull prosses ( dvs når du ikke kan sitte eller drite på 14 dager ) DA er du nådd gjennom og du bli satt inn igjen

Kontoret PD
Schnabelseskjonen
Avdeling for analundersøkelse
Smerte
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:
Minus: ;) :lol:

Jeg har nå fått en klar forståelse av minus' problemfylte verden, innen psykologi faget kalles tilstanden "schizotypal personality disorder" og et av symptomene er en pathologisk, kronisk forvrenging av virkelighetsbildet, et annet symptom er en sterk usikkerhet omkring egen seksuell legning. Nå er har Dr.Wündt bestilt time til EBS, Electrical Brain Stimulation, en teknikk som skal bedre symtpomene med minimalt tap av kognitive evner (noe tap av motorisk presisjon kan forekomme).

Vi støtter deg hele veien minus! Stå på, dette går bra! :wave:
Posted Image

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:

gnoble skrev 22 Sep 2005, 22:38:

Minus:  ;) :lol:

Jeg har nå fått en klar forståelse av minus' problemfylte verden, innen psykologi faget kalles tilstanden  "schizotypal personality disorder" og et av symptomene er en pathologisk, kronisk forvrenging av virkelighetsbildet, et annet symptom er en sterk usikkerhet omkring egen seksuell legning. Nå er har Dr.Wündt bestilt time til EBS, Electrical Brain Stimulation, en teknikk som skal bedre symtpomene med minimalt tap av kognitive evner (noe tap av motorisk presisjon kan forekomme).

Vi støtter deg hele veien minus! Stå på, dette går bra!  :wave:

Vis innlegg

Ikke nevn at det gjør vondt da
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

Bambi skrev 22 Sep 2005, 23:42:

gnoble skrev 22 Sep 2005, 22:38:

Minus:  ;) :lol:

Jeg har nå fått en klar forståelse av minus' problemfylte verden, innen psykologi faget kalles tilstanden  "schizotypal personality disorder" og et av symptomene er en pathologisk, kronisk forvrenging av virkelighetsbildet, et annet symptom er en sterk usikkerhet omkring egen seksuell legning. Nå er har Dr.Wündt bestilt time til EBS, Electrical Brain Stimulation, en teknikk som skal bedre symtpomene med minimalt tap av kognitive evner (noe tap av motorisk presisjon kan forekomme).

Vi støtter deg hele veien minus! Stå på, dette går bra!  :wave:

Vis innlegg

Ikke nevn at det gjør vondt da

Vis innlegg

Dr. Wündt sier pasienten vil få 20mg Vival for å dempe smertene og prosessen varer bare i 20 korte minutter.. Noe smerte kan forekomme da det EBS apparatet faktisk sender 4500 Volt i pulser til deler av hjernen.

Og forresten minus! Du er velkommet tilbake til vår arbeidsplass når du føler deg god nok! Kontoret ditt er klargjordt, vi har tilogmed bestilt 2 kasser cola til deg som du kan kose deg med når du kommer! :lovecrazed:
Posted Image

Tungen

Skjendet

• Medlem
  • PipPip
  • 401 Innlegg:

minus skrev 22 Sep 2005, 23:22:

Bambi skrev 22 Sep 2005, 17:03:

sååå det var det jeg trodde. gnoble har seg i arbiedstiden, og DU ( minus ) har fått avskjed? dette burde du ta opp til det tyske schanbelforbundet, så skal vi få en klarhet i dette....

Vis innlegg

kommer ikke gjennom til d tyske schanbelforbund , eneste jeg hører en eldre dame som gjentar seg selv: analkontroll bitte... fick am ring jaa...

hva i helv***** er dette for noe?

Vis innlegg

må vel være fiSt am ring?!

Angående den saken om elgjegern som forlater åstede etter en stygg teamkill av en arbeids-slave med mer timer enn en gjennomsnittlig polakk på jordbærplukk... Hadde på autojoin på en annen server... må si at jeg humret etter at jeg dro så fort uten å forklare omstendighetene, men føler at overlagt drap ikke KAN bortforklares i arbeidstiden... Dessuten er jeg vant til å jakte på nicket (-1).. Hva kan jeg si...

angående evt tryjjfeil... byen har skylda for 99%, har dårlig karakter i touch i fylla.
Postet bilde

Apollo

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 696 Innlegg:

minus skrev 23 Sep 2005, 08:45:

men kjære deg, kl 04:57 og full, da skal ikke fingrene dine være på tastaturet, de skal være på/i dama du tok med deg hjem ffs! Melding mottatt?  :lovecrazed:

Vis innlegg

:lol:

Ble det ikke noe på deg, Tungen? ;)

Tungen

Skjendet

• Medlem
  • PipPip
  • 401 Innlegg:

ApoLLo skrev 23 Sep 2005, 09:34:

men kjære deg, kl 04:57 og full, da skal ikke fingrene dine være på tastaturet, de skal være på/i dama du tok med deg hjem ffs! Melding mottatt?  :tafse:

Vis innlegg

:lol:

Ble det ikke noe på deg, Tungen? ;)

Vis innlegg

:lovecrazed:
Postet bilde

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

Tungen, autojoin... yeah right, og hva i helve*** gjør du på forumet kl 04:57? Du sier du har vært på fylla, men kjære deg, kl 04:57 og full, da skal ikke fingrene dine være på tastaturet, de skal være på/i dama du tok med deg hjem ffs! Melding mottatt?  ;)

Tungen:

21:00-00:00 ; vorspiel.
00:01-02:30 ; ut på byen, slutt å drikk, sjekk damer
02:31-03:00 ; Velg 1-2 damer og send et par snuskete sjekkelinjer til dem, f.eks "vil du/dere bli med hjem å se frimerkesamlingen min", de fleste faller for denne, ikke sant bambi :lol: ?
03:01-----> ; diverse aktivteter som ikke involverer en datamaskin

Lykke til! :lovecrazed:
Posted Image

Tungen

Skjendet

• Medlem
  • PipPip
  • 401 Innlegg:

gnoble skrev 23 Sep 2005, 11:33:

Tungen, autojoin... yeah right, og hva i helve*** gjør du på forumet kl 04:57? Du sier du har vært på fylla, men kjære deg, kl 04:57 og full, da skal ikke fingrene dine være på tastaturet, de skal være på/i dama du tok med deg hjem ffs! Melding mottatt?  :lovecrazed:

Tungen:

21:00-00:00 ; vorspiel.
00:01-02:30 ; ut på byen, slutt å drikk, sjekk damer
02:31-03:00 ; Velg 1-2 damer og send et par snuskete sjekkelinjer til dem, f.eks "vil du/dere bli med hjem å se frimerkesamlingen min", de fleste faller for denne, ikke sant bambi :lol: ?
03:01-----> ; diverse aktivteter som ikke involverer en datamaskin

Lykke til! :tafse:

Vis innlegg

will do my very best o`store Leder! Er egentlig greit å få byturer inn i en mer organisert form, så tusen takk skal du ha!! ;)
Postet bilde

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

Tungen skrev 23 Sep 2005, 11:36:

will do my very best o`store Leder! Er egentlig greit å få byturer inn i en mer organisert form, så tusen takk skal du ha!!  :lol:

Bare hyggelig :gayfight2:
Posted Image

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

minus skrev 23 Sep 2005, 11:56:

for å snakke om noe annet

min favorittfilm er Back To The Future, kan vi se den på projektorrommet en dag? hadde vært koselig tror jeg...

vi skulle hatt et surroundanlegg, lyden er litt dårlig på projektøren og widescreen skjermen funker aldri.. kan vi se alle back to the future filmene?
Posted Image

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:

Sitat

02:31-03:00 ; Velg 1-2 damer og send et par snuskete sjekkelinjer til dem, f.eks "vil du/dere bli med hjem å se frimerkesamlingen min", de fleste faller for denne, ikke sant bambi  :lovecrazed: ?

Hvis en dame spurte meg om jeg ville bli med og se på frimerker vill jeg freaka ut, da hadde jeg gitt hun nr til dr: wundt asap, SÅ kunne jeg "lekt" litt med hu ;)

Har du noen erfaring med frimerker gnoble? :tafse:

Bare vent jeg har med med håndjern og pisk på kontoret i ettermiddag et hull er et hull :lol:
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:

minus skrev 23 Sep 2005, 11:05:

gnoble skrev 23 Sep 2005, 12:01:

minus skrev 23 Sep 2005, 11:56:

for å snakke om noe annet

min favorittfilm er Back To The Future, kan vi se den på projektorrommet en dag? hadde vært koselig tror jeg...

vi skulle hatt et surroundanlegg, lyden er litt dårlig på projektøren og widescreen skjermen funker aldri.. kan vi se alle back to the future filmene?

Vis innlegg

d var som balla, syntes bare den første er bra, de andre blir litt sånn "overkill"...
noen som har forslag til andre sosiale aktiviteter? nei Bambi...

Vis innlegg

Jeg tenkte vi kunne se en film på prosjektor rommet ja....jeg bestiller pizza og mannemjølk
De tyske schnablefolka kan vi gå løs på 1 etter 1 etter vi har sett battle royale eller en "XXX" film.
Den måten du vil gå løs på de er anonymt
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:

minus skrev 23 Sep 2005, 11:14:

Bambi skrev 23 Sep 2005, 12:08:

De tyske schnablefolka kan vi gå løs på 1 etter 1 etter vi har sett battle royale eller en "XXX" film.

Vis innlegg

xxx-film, da har jeg ett forslag, har ikke sett AssMaster III, hører den skal være mye bedre enn AssMaster II, mulig å oppdrive denne?

Vis innlegg

Jeg vil ha schnablefyren med brillene og den hvite frakken mens vi ser på filmen
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

minus skrev 23 Sep 2005, 12:14:

Vis innlegg

xxx-film, da har jeg ett forslag, har ikke sett AssMaster III, hører den skal være mye bedre enn AssMaster II, mulig å oppdrive denne?

Vis innlegg

Samme konsept som spillet Ass Master? Tror jeg styrer unna.
Posted Image

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:

gnoble skrev 23 Sep 2005, 11:19:

Vis innlegg

Vis innlegg

Vis innlegg

Trodde du likte sånt jeg gnoble? btw er pcene sperra fpr og laste ned porn og grotesk barneporno? :lol:
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

Bambi skrev 23 Sep 2005, 12:23:

gnoble skrev 23 Sep 2005, 11:19:

Vis innlegg

Vis innlegg

Vis innlegg

Trodde du likte sånt jeg gnoble? btw er pcene sperra fpr og laste ned porn og grotesk barneporno? ;)

Vis innlegg

Nei, sånt som å skyte mennesker inn i uskyldige dyrs rass er helt forkastelig, men kan forstå at du har en forkjærlighet for slik skjending. :lol:
Posted Image

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

minus skrev 23 Sep 2005, 12:37:

Bambi skrev 23 Sep 2005, 12:23:

Trodde du likte sånt jeg gnoble? btw er pcene sperra for porr og ***** ...

Vis innlegg

jeg prøvde å gå inn på www.bigBigKahunaTitties.de, en gang Overmind brukte 2.58min fra garasjen til projektorrommet... error 404 kom d på skjermen

Vis innlegg

Pokker, den funker jo ikke... Kanskje pc'en er sperra for porr.. :lol:
Posted Image

Softcorè

advanced muffdiving

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 685 Innlegg:
Vi trenger en dataansvarlig som kan fikse dette problemet....
Jeg kan ikke arbeide som vakt i masse sny uten og få en 5 min tid med femdom!
Postet bilde

<{POST_SNAPBACK}>

gnoble

yo

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 537 Innlegg:

minus skrev 23 Sep 2005, 12:51:

nå vet jeg hvorfor ikke DelCasa var på kontoret igår

http://www.vg.no/pub...bs?artid=291106

Vis innlegg

fint å se forresten at du vasker hendene etter do besøk :lol:
http://www.vg.no/pub...bs?artid=291105
Posted Image

Nforgiven

"Office Only"

• Medlem
  • PipPip
  • 197 Innlegg:
Nåh DelCasa da.. dissapointed... trodde han var bedre terrorist en å bli tatt levende :lol:

DelCasa

Got tigerblood too!

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 943 Innlegg:
Frekt...! Skriver dere om meg også...?! :|

BTW: Jeg lever i beste velgående. Det var en tulling med samme hud (les: skin)
som meg som ble busta på flyplassen. Aner ikke hvem han er eller hvorfor han
gjorde det.

Og, når det gjelder vasking av hendene, så er ikke dette akseptabelt!
Det har nå sittet en jævel på dass på kontoret i flere måneder, og det eneste
han gjør er å flushe toalettet hver gang noen går forbi! Og det finner jeg meg ikke i!

Så, hvem er den som gjør dette? Fagforeningen er innvolvert for å se på mulige
lønnsreduksjoner for den "dritten" som herjer der inne hver kveld. Makan! :|
On Error Goto WTF Nothing here... Move on...

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere