Gå til innhold

Office only

26851 replies to this topic

ninjabloo

Provokatør og kjekkas

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 292 Innlegg:
KÆM BRYR SÆ CSGO 4 LYFE
Postet bilde

Multicyber

SinnaMulti

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 054 Innlegg:
Jeg mener det ville blitt kjedelig og unaturlig å spille uten FF på servern. Folk må bare bruke hodet og radaren, så er det jo ikke noe problem :) FF IS HERE TO STAY ! :3

torres

hte

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 962 Innlegg:
Spørsmålet er jo: Hva er kjedeligst - Bli tka av idioter om det ikke er admins på serveren, eller at du ikke har realismen av at teammates ikke kan gjøre skade på deg? Svaret bør jo være åpenbart.
¯\(^_-)/¯  <-- MÆ PÅ LADDERN xD(╯‵Д′)╯彡┻━┻ <--- MOTSTANDER xD

cloze

cloze

• Battlefield.no Veteran
  • Pip
  • 74 Innlegg:
Det som er bra med TK er at du kan skylde på det når du har dårlig stats. Jeg er for FF!

home

Sjefstulling

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 700 Innlegg:
Office serveren er x år gammel. Husker ikke hvor mange nå. Men tror ikke veien å gå
er å fikse noe som fungerer så bra som den. Skal ikke fikse det som virker.

Uten FF, så ser jeg ikke meningen med å spille skytespill. Spiller aldri på servere med FF off.
Og ja, jeg er flink å skade andre, og har langt ifra verdens beste aim, men fortsatt. Det er FF
som gjør det spennende.

Og hvorfor i alle dager snakker vi faktisk om office only i denne tråden. Det må jo være fryktelig
lenge siden sist :D
--------------------------------------------------
I am Home. Always
-------------------------------------------

Lore

dobbel pluss ugod tankekriminalitet

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 253 Innlegg:
Jeg kan godt forstå den holdningen Home.
Battlefields Office Only har iallefall eksistert siden ca januar 2005, siden jeg begynte å spille der omtrent da.
Ja det er helt utrolig at man kan spille så lenge, på samme kart attpåtil, og suge så inn i granskauen hardt både skillmessig og på det sosiale.
Sikkert veldig få som husker det lenger, men det var en periode inni der hvor den ikke funket i det hele tatt. "Dere" byttet server(altså ip adresse) uten å annonsere det noe særlig på serveren, og siden bare en liten del av spillerne faktisk kjente til forumet hvor dette ble informert om så mistet man så godt som hele spillermassen.

Der var for få igjen til at folk gadd å spille der, og de få som hang på forumet stakk over på catchgamer sin server. Med tiden så gikk brukermassen opp igjen, men det var i stor grad ikke de samme folkene, og langt fra like mange. Ikke det at det egentlig betyr noe i dag, da de spillerne vi mistet uansett ikke ville ha spilt lenger i dag fordi de fleste blir lei eller forandrer seg. Dere har jo byttet server etter den hendelsen og, men pga bedre annonsering på server om hva som kom til å skje var det langt mer vellykket. Historiens moral er vel både at det kan være kostbart å forandre på det som virker, men at selv etter en totalutslettelse så fikset faktisk dette seg selv med tiden.

Der ligger vel en viss ironi i at "noen" brukte veldig mye tid på å vandre hallene på den nye tomme officeserveren i håp om å få inn noen spillere, og brukte sin tid på CG til forsøke å overtale spillere til å bli med over på en server med FF på ;)
Forsøk aldri å gjøre noe med et problem før det er blitt så stort at det ikke nytter å gjøre noe med det, og da er det like greit å la være.

home

Sjefstulling

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 700 Innlegg:
Husker godt flyttinga. Var serverdrifter da. Uff. Da trodde jeg at hellfragger bare kunne legge ned.
Vet godt hvem som pumpet liv i den igjen også, og det var garantert kjedelig til tider.

Noen av dere er jo innom i ny og ne enda :)

Men jeg ser poenget ditt, og tror ikke vi hadde drept OO med å skru på FF. Men jeg personlig er
ikke for det, og forstår fortsatt ikke hvordan det kan være bedre. Irriterende med idiotene som er
innom avogtil, men stort sett går det greit der inne.
I am Home. Always

Tørkerull

Menig

• Serveradmin
  • Pip
  • 85 Innlegg:
FF er jo hele office :D kaster en granat opp trappa og ja løper du etter da tar du skade, men ingen "bryr seg" om det så lenge man sier sorry.. Mye værre med dem som TD TK med vije ,ja men det er ikke mange av dem
Klart noen er det jo, men for meg føles det at det er 2-3 stk om gangen. Fjerner man de da er OO en knall server :)
Jeg kan iallefall tilbringe ett par timer der hver dag uten og gå lei :D

OptimusCrime

Its's a war out here!

• Utviklingssjef
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11 048 Innlegg:
Skjønner ikke helt problemet med TD. Det er jo irriterende, men å spille uten det er så sinnsykt kjedelig. Man endrer jo spillestil totalt.

Keep it as it is. Æ e fornøgd, og det er det som er viktig :)
OptimusCrime .net - What the fudge?
<@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
<@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

minus

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:
what OptimusCrime sad

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 7 932 Innlegg:

Vis innleggLore skrev 23 May 2012 - 15:29:

Skrev opprinnelig en lang post her, men så at lengden og bredden kom til å gjøre at poenget gikk tapt i en endeløs diskusjon.

Poeng: Dere har ikke lenger kontrollen på office, shitkidzene ruler kontoret når de vil. Mitt forslag: slå av FF sånn at jeg slipper å frykte eget team(de har tross alt meg på radar og kan finne meg hvor som helst) mer enn motstanderlaget.

Så skal jeg heller klare å leve med all driten i chatten, den er jo ikke like grei å bare slå av. Dessuten trenger man den til underholdning når man er dau ;)

En del har vel merket at vi har en plugin på våre servere som heter "TK manager". Dette er et poengsystem som banner hvis spillere får for mange poeng eller hvis de utfører typ 4 tk's på rad. Vi har nå halvert grensen for å motta ban over tid.

Om man spiller helt vanlig så skal det særdeles mye til for å få ban. Vi håper med dette vi hjelper til med å bedre forholdene på våre servere.

Vi gjør også våre admins mer oppmerksomme på at det har kommet inn klager på TK på office servern og ber de være mer observante.

Minner om at det er mulig å bruke "!needadmin" for å få hjelp. Denne kommandoen sender en beskjed både til vår admin irc-kanal samt alle admins på de andre serverne våre.
Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather

Spoiler

Spoiler

Lore

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 253 Innlegg:
Går bra nå. Opplevde en liten orgie i viljetk en rekke ganger på rad når jeg var innpå før jeg ble veldig frustrert og postet det der, men etter den posten så har serveren vært temmelig fri for slikt når jeg har vært innom. Tilfeldighetenes spill antar jeg.
Fint at dere stiller ned den automatiske grensen :)
Forsøk aldri å gjøre noe med et problem før det er blitt så stort at det ikke nytter å gjøre noe med det, og da er det like greit å la være.

Lore

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 253 Innlegg:
Kjære gud i himmelen, er det mulig å permmute oiltrader folkene ?

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 932 Innlegg:
Beklageligvis ikke. Vi har fått inn noen kommentarer angående de personene, men spillere har til dags dato ikke sendt inn all verden av demoer. Det vi trenger er bevis om vi skal ta affære.

Helt enig i at det er utrooolig irriterende med spillere som ødelegger på en server, så vi blir utrolig glad når vi ser spillere bruke klagemuren og legge ved bevismateriale, for da kan vi luke vekk ugresset :)
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:

Spoiler

Spoiler

Lore

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 253 Innlegg:
Forventet ikke at dere skulle kunne gjøre så mye med de, måtte bare få ut litt barnslig whine som vi cs spillere er så kjente for ;)
Har ikke sett de ikke bryte noen alvorlige regler som man kan få de bannet for(bortsett fra å være mistenkelig synske da), er bare det at de maser så inn i granskauen at det minner sterkt om spamming. Permmute er jo dessverre teknisk umulig, da de bare trenger å rejoine for å bli kvitt muten :unsure:

lurad

Fenrik

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 894 Innlegg:
voice_enable 0 i console så er du kvitt det problemet.

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 406 Innlegg:
Hvis noen rejoiner for å bli kvitt muten og fortsetter med spam der så er det klar ban reason
Roser er døde, verden er stor
Jeg har en hagle og vet hvor du bor

EagleEye91

Døkjøtt

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 810 Innlegg:

Vis innleggKåre Krigsforbryter skrev 20 June 2012 - 20:02:

Hvis noen rejoiner for å bli kvitt muten og fortsetter med spam der så er det klar ban reason

Ja, om noen gjør slikt vet de jo at det ikke er lov men velger selv å gjøre det for å ødelegge for andre. Greit med de som bryr seg litt om hvor de spiller å skjønner at de må oppføre sg -.-
Not all those who wander are lost.

brn

Løytnant

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 1 340 Innlegg:
Lever dåkkar eller ffs? Nostalgi-tid. Tittet nettopp gjennom den elleville officeonfly-filmen eg lagde i herrens år totusenogsju, og eg tenker, "faen, eg ska gruse dåkkar". Flaks for dåkkar at eg har mac no. :tafse:
G|ve Superpower

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • 15 337 Innlegg:
entreri og jeg har akkurat tatt opp spilling igjen, så du kommer innom på riktig tidspunkt hvis du wil ha pwn!
Posted Image

home

Sjefstulling

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 700 Innlegg:
Dere har å si ifra neste gang QeD. Jeg savner å løpe bak deg å se du pepre alt annet enn motstandere :p
Har dessuten 2 uker til med ferie, og ingen planer ^^
I am Home. Always

Ldd1

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 208 Innlegg:
Tar jo heeeelt av med p90 faenskapet

Ceft

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 971 Innlegg:
Like før jeg logget inn på steam nå, men jeg tør ikke :p Da forsvinner sikkert det neste året av livet mitt til Office Only igjen :p Kos dere skjønninger !
hater internett

Durac^

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 031 Innlegg:
Godt nyttår?
Pensjonert pro gamer

humaN

Løytnant

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 354 Innlegg:
Jo, godt nyttår alle Office tøser. :tafse:

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 932 Innlegg:
godt nyttår ja :) På goood overtid

Har vært litt for opptatt med å tørke Sinnamultis blod av bladet etter siste dagers office horing.. :p

Kniven er skarp og blikket krystallklart!
Forum:
Annet:
Regler for:

Spoiler

Spoiler

Multicyber

SinnaMulti

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 054 Innlegg:
Å smella pÅ deg :lol: , kan ikke gjøre annet enn Å la deg ta meg, i frykt for pisken.. Din sadistiske djevel :p

edit: det hørtes virkelig feil ut..

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 932 Innlegg:
Excuses excuses.. Du liker å bli tatt, og det vet du! (om vi nå allikevel skal fortsette på det gale sporet..) ;)
Forum:
Annet:
Regler for:

Spoiler

Spoiler

Dr. Cooper

Fyllemus

• Medlem
  • PipPip
  • 477 Innlegg:
Heij heij.
Noe som skremmer meg er hvor lenge det kan gå mellom hver post her inne, og likevel blir tråden taget som "hot".....
Det finne bare to svare på det:
1. Adminsa har klart å redusere hastigheten på lyset
2. Offis only serveren....

Nb! må komme tilbake på pkt nr2. glemte poenget under skriving av poeng nr 1

Multicyber

SinnaMulti

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 054 Innlegg:
Zaxo, kom inn en gang til, skal jeg stikke en ump i din rump! ;)

andyski

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 527 Innlegg:
hey hey heyyy :D
hi

Multicyber

SinnaMulti

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 054 Innlegg:
Heeey, how you doin? ;)

-SparDame-

Løytnant

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 091 Innlegg:
KOM OG LEK DA GUTTA!!! :D

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 932 Innlegg:
Jeg kom jeg kom! :)

Men pokker, det er uvant når man har spilt GO en god stund..
Forum:
Annet:
Regler for:

Spoiler

Spoiler

home

Sjefstulling

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 700 Innlegg:
Faen. Nå kom jeg ikke på spardame i dag heller.

Edit. Mente til :p
I am Home. Always

drozo

Brigader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 212 Innlegg:
Server full av hackers... selvpining å spille her! Godt adminarbeid dere gjør der. :) Dere er så flinke :)
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 068 Innlegg:
Å ta demo for sÅ Å poste pÅ forumet er teit da :)
Support bacteria - they're the only culture some people have

To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!

IQTus said:

virker som om alle vil gratulere henne i alle kanaler!

Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http&#58;//rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png

drozo

Brigader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 212 Innlegg:

Vis innleggGal Sektleder skrev 02 February 2013 - 03:23:

Å ta demo for sÅ Å poste pÅ forumet er teit da :)

Allerede tatt flere (10-20) demoer, men nÅr jeg SPILLER (nei, jeg kan ikke gÅ i spec, og nei jeg gjør ikke jobben deres ved Å bare sitte i spec om det hadde vært mulig) sÅ blir ikke demoene noe bra. :)
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?

Zaxo

Hovedadmin CSS

• Styremedlem
  • 7 932 Innlegg:
Var innom et par timer i går jeg, var nada hackers da :). (alt som skjedde var at jeg ble eid.. snufs. Merker forskjell når man går tilbake til cs:s fra go).

I morgen er det superbowl gitt, ellers hadde jeg tatt meg en søndagstur innom kontoret

I frykt for å gå altfor off-topic i denne til-enhver-on-topic-tråden; andre som tenker å se superbowl? :)
Forum:
Annet:
Regler for:

Spoiler

Spoiler

-SparDame-

Løytnant

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 1 091 Innlegg:

Vis innlegghome skrev 02 February 2013 - 01:27:

Faen. Nå kom jeg ikke på spardame i dag heller.

Edit. Mente til :p

Hihi, det var vel det du mente ja.... :p

Vis innleggZaxo skrev 01 February 2013 - 23:06:

Jeg kom jeg kom! :)

Men pokker, det er uvant når man har spilt GO en god stund..

Ja, og det var koselig å se deg ingame igjen!!! :)

Ny sjanse i dag gutta, Nå!! Kom så... *Lokkerop* ^^,

home

Sjefstulling

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 4 700 Innlegg:
Superbolle er sikkert morosamt zaxo, men har ikke fått helt gløden for det :)
I am Home. Always

OptimusCrime

Its's a war out here!

• Utviklingssjef
  • 11 048 Innlegg:
Det er bare en gang i året da. Jeg skal glatt sitte oppe og se på det i natt :D
OptimusCrime .net - What the fudge?
<@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
<@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 068 Innlegg:
Det skal nok tittes på her og ja, blir kjempemorsomt med jobb imorra og grøt i hodet :D
Support bacteria - they're the only culture some people have

To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!

IQTus said:

virker som om alle vil gratulere henne i alle kanaler!

Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http&#58;//rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png

Invision

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:
Står til folkens!
Tenkte å komme med et lite forslag. Vi vet alle at kontoret kan være litt ensomt til tider. Folk møter gjerne ikke opp før de ser at noen andre er innpå, så for å dekke dette problemet, tenkte jeg at et par 'botter' kunne ha hjulpet?
Jeg tenker da selvfølgelig uten ranks før alle 'bottene' er blitt erstattet av spillere, men hadde jo vært greit å ha litt 'action' inne på kontoret midt på natten :).

Mariell

Fenrik

• Markedsføring
  • PipPipPip
  • 539 Innlegg:
Nå er vel office den serveren hvor vi har flest spillere på, til alle døgnets tider omtrent. Kan bare snakke for meg selv. Men botter er drittkjedelig å spille mot...
Etter besøk av drozo.

"drozo: Hvordan forklarer man vondt i ballene til morra si? Jeg lot være..."

Invision

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Vis innleggMariell skrev 13 February 2013 - 14:13:

Nå er vel office den serveren hvor vi har flest spillere på, til alle døgnets tider omtrent. Kan bare snakke for meg selv. Men botter er drittkjedelig å spille mot...

Selvsagt er det jo ikke noe gøy med botter, men da er man i hvertfall ikke alene mens man venter på at andre skal joine :).

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 406 Innlegg:
Kunne vært en ide å ha 1 bot som man kan spille mot til spiller nr 2 kommer. Bedre å spille mot 1 bot enn å løpe rundt å knive vinduer :p
Roser er døde, verden er stor
Jeg har en hagle og vet hvor du bor

Invision

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:
Så sant så sant. Tror de fleste her har vært i den situasjonen før :D

Multicyber

SinnaMulti

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 054 Innlegg:
Enig med Kåre og Invasion her! :) Tror det hadde vært ganske greit, og det er ofte folk sjekker serveren midt på natta også :)

Kan jo kjøre slik at det er 4 bots der, om servern er tom, så byttes bots mot spillere automatisk. Serveren er jo allerede innstilt at det må være 4 spillere for at det skal telle på ranken :)

djchange

Pensjonert HF/BF Grafiker, Skribent og Vaktsjef

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 813 Innlegg:
På 4:28 kommer grunne n til at jeg så og si bare spiller på Office i CS:S :wub:

I CS:GO er det mye mørkere, ekkelt grønnskjær i fargene, mindre koselig, splittede smale kontorvinduer og ikke minst... forbanna lavt under taket inne i kontorene - hvorfor så lav takhøyde?

--
Hvorfor snakkes det egentlig om Office i OO-tråden nå?
bah.. forget it..
Twitter: Hellfragger.no - Battlefield.no - Multigamer.no
Steam Community: Hellfragger.no - Battlefield.no - Multigamer.no
ORGINALE Facebook-sider: Hellfragger.no - Battlefield.no - Multigamer.no
Steam for Mac: Last ned klienten her

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere