The Tale of DaRKGoD//Solar
I Desert Combat er jeg en allarounder, med fokus på tanks og infantari.
Enjoy!
For noen år siden var jeg god I FPS-spill og en kløpper i strategispill (^^), og derfor falt BF1942 i smak på sekundet. Jeg var en grei publicspiller, og vant 5 compoer ala 500kr i nærmiljøet.
En dag kom en kamerat og fortalte meg om Desert Combat, hvor det var jetjagere og helikoptere, og jeg ble frelst

Tror jeg startet da 0.3 eller 0.4 var den nyeste versjonen.
GPK
Etter å ha spilt public noen uker/måneder møtte jeg en kar som kallte seg GPK XzeniX. Jeg ble henrykt over kontrollen han hadde på helikopterne, og jeg fikk bli med i clanen hans. Etter noen uker (hvor jeg hverken hadde møtt noen andre fra GPK og langt mindre spillt noen CWs med dem) fikk jeg høre at clanen var blitt oppløst.
=|Bellator sititi Exfernis|= aka Warriors From Hell
Jeg søkte om medlemskap i 1st Airborne (danske), men fikk avslag på grunn av at jeg ikke var 18. Jeg søkte om medlemskap i VETS (svenske) men fikk avslag på grunn av at jeg var for ung og ikke svensk. Jeg søkte til og med i [DC-Force] (nå HFD) men fikk beskjed om at jeg måtte lære meg tysk først ^^
Til slutt søkte jeg i =|BsE|=
=|BsE|=DaRKGoD ble nicket mitt ^^
Under superb ledelse av JudgeJoe og ChopperBaby slo vi oss frem både i skandinavia og Europa, men fikk god spank av [DC-Force] ved to anledninger. Vi lå vel på tredjeplass i CB og rundjulte alle norske undogs. Heh, jeg errindrer faktisk at jeg så ned på claner som NID, TLL og IRF (*me points and laughs at KongBang). Min mening har endret seg etter hvert som tiden har gått, og de har blitt enormt(!) mye bedre.
*Little interresting fact* Under en kamp mot [3Zi] erklærte jeg [3Zi]Negator som min offisielle Nemesis, siden han formelig eide meg med sniper og pistol på Lostvillage.
=|BsE|= gjorde det bra i en cup ved navn über1337 X-mas cup, og fikk sølv.
Omtrent på denne tiden startet jeg å stathore, dvs quitte servere eller skifte nick for å oppnå en høyere plassering på bftracks. Etter en måned kom jeg til å tenke: "Blir jeg noe bedre av å flykte fra utfordringer?" Så sluttet jeg å stathore

Personer som har en stor stjerne i min bok fra =|BsE|= er JudgeJoe, ChopperBaby, EuroFighter (King of the Skies), Spion og ScAVenGer. (Scav var konge i tanks på den tiden mange av de nåværende stjernene knapt kunne frem og bak på en tanks, så bare hysj

)
[3Zi] aka Easy
Det ble noe krangel og en del inaktivitet i =|BsE|=, og jeg bestemte meg for å gå over til en internasjonal clan ved navn [3Zi] på en fredag. Gudenes vilje var at jeg skulle bort i helgen, og da jeg kom tilbake hadde JudgeJoe og ChopperBaby kommet meg i forkjøpet og joinet [3Zi], grunnet at de ville spille på et nivå =|BsE|= ikke var i stand til å komme til (afaik). Det ryktes at =|BsE|= ble en annerledes clan etter dette. Mange forlot clanen, mange nye kom til og noen gamle kom tilbake.
Jeg sluttet også i =|BsE|=, og etter noen uker eller måneder som solo spiller fikk jeg og joine [3Zi]. Jeg kjente en utrolig og morsom svenske der, BejlunD, som aldri har stoppet å overaske og har blitt en god venn
[3Zi] var en utrolig morsom clan å spille for og jeg lærte masse og avanserte som en spiller. Rent taktisk tror jeg [3Zi] var overlegene alle jeg har spillt for, med ofte nøye planlagte, innøvde og "tim'a" taktikker. [3Zi] var en gøyal gjeng, men jeg følte meg alltid litt som en outsider og ble egentlig ikke noe serlig kjent med dem, da jeg *bare* var 15 og mens de var 20-37+. Personer jeg husker godt herfra er BejlunD (Verdens beste etter min mening, bare sidestillt av [DC-Force]Frekadelle), necro (en kickass jagerflyver og meget god generellt), og igjen ChopperBaby og JudgeJoe.
Klanlederen DocJones så jeg lite til. De gangene han ikke spillte Sacred (diablo-clone) satt han i Scud og hadde det morsomt med den

I OpenCup i ClanBase slo [3Zi] [DC-Force], hardt. Det var en
vill jubel på TeamSpeak, og vi var i lykkerus i lang tid fremover.
Få uker senere gikk flere og flere i [3Zi] inaktive, og til slutt var det bare en 4-5 spillere som fortsatt spillte public. ChopperBaby sluttet med DC til fordel for GroundControll, og JudgeJoe sluttet med data. Begge var uten suksess, og kom tilbake senere. Se *
BejlunD startet i en clan ved navn uW-D@rK, og jeg fulgte etter etter noen uker.
Ultimative-Warriors
uW-D@rK var en underlig gjeng. De bestod av noen av verdens aller beste spillere, men de hadde absolutt ingen teamplay. Absolutt ingen i det hele tatt.
Når man ble kjent med dem var de en koselig gjeng, men det ble en del konflikter med personer og claner utenfor uW-D@rK.
uW-D@rK hadde ikke en politikk om å ikke "stjele" spillere fra andre claner, og en del spillere kom inn på denne måten.
På grunn av konflikter mellom den tyske kjernen av uW-D@rK og resten av verden forlot jeg, og med meg resten av de ikke tyske spillerene, clanen etter relativt kort tid. Den tyske kjernen er nå kjent som rG.Nova afaik.
=RessurXion=
Etter kort tid fant aZtraL (dere kjenner ham garantert

), jeg og Scenest (kickass allarounder, med spesialisering på *rare* felt) ut at vi ville starte en clan selv. Med oss fikk vi BejlunD, tre fra gamle TTP.uk (trur jag, husker ikke helt), *ChopperBaby og JudgeJoe kom tilbake og en del andre kjernekarer ble også med. Navnet ble RessurXion, aka =RX=. Tanken bak navnet var at vi skulle reise oss på nytt, bort fra claner som uW-D@rK og til "new days of glory" ^^. Jeg kjennte alle i =RX= godt/passelig godt, og det var en kjemegrei og god gruppe
Vår første kamp var an PCW mot de tyske UTGN (da ranka 2 eller 3 på CB), fire runder på Basrahs Edge. Etter tre kraftige seiere gav de opp og ville ikke spille siste runden (de ville ikke spille siste runden etter at vi eide dem neste gang vi møtte dem heller

)
*Byttet nick til Solar
En stor seier for oss var da vi slo HFD (før [DC-Force] :þ) i OpenCup, igjen.
Desverre tapte vi i "Winners Final" og endte opp med Sølv.
Takket være meg gikk jeg, ChopperBaby, SwOop og Neutra over til å spille Anarchy Online isteden for DC, og aktiviteten i =RX= fallt. Jeg hadde ikke lyst til å slutte med Desert Combat, og stoppet defor helt med Anarchy Online.
Desverre kom vi til et sted hvor vi simpelthen ikke hadde nok folk til å spille kamper lenger. I beste fall kunne vi få tak i 8 spillere, noe som var sjeldent.
RessurXion ble oppløst (etter å ha vist seg sterke om jeg må få legge til

) og folk gikk hver til sitt.
Northern Alliance
Dere finner en post her på forumet hvis dere har lyst til å lese det.
Etter min mening var det en stor feil å la NA joine OpenCup i CB. Vi burde heller ha fokusert på målet vårt, å ta HFD ned fra deres nåværende førsteplass i CB.
Mest panikk: Da serveren krasja etter at vi ([3Zi]) formelig knuste [DC-Force] på bocage, og vi måtte ta runden på nytt.
Beste øyeblikk: Å gruse [DC-Force] for andre gang, denne gang med =RX= på Lostvillage (no par), som de har rimelig god peiling på hvordan skal spilles.
Verdens beste i DC: BejlunD/Frekadelle
En av de beste kommentarene (om enn en internt): [3Zi]DocJones: I really need to get out more, I am as white as my Necromancer on Diablo.
En stor hilsen til JudgeJoe, ChopperBaby og BejlunD, som har vært gode kammerater og ledere i alle år

En takk til alle dere andre som jeg har vært i clan med eller har hatt æren av å streife borti også
De eneste som jeg kjennte da jeg startet min clankarriere og som fortsatt spiller er JudgeJoe og CoNdA, så jeg starter å føle meg litt oldschool.
Jeg sitter igjen med mange gode minner, men også en følelse av at det er litt meningsløst i løpe rundt å plaffe ned folk istedenfor å fokusere på ting som uteliv, damer og skole.
*Note to self: Oi, ble langt gitt