Gå til innhold

Opplevelse

72 replies to this topic

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8 881 Innlegg:
Hva er det største du har opplevd i DC? eller det gøyeste tiden?
hva var din beste klan?
greieste klan?

No som BF2 snart kommer, må vi mimre litt tilbake på de gode tidene vi har hatt :blush:

Kan oppsummere min "karriere"

dette syke eventyret startet i DC 0.7:

TLL

Var med Silent en dag, og vi var på nettkafe og skulle sjekke msn, trykket desverre på feil i con og kom inn på dc, vi startet opp ett lite game, da var det gjort...... dagen etter på bestillte jeg PC og internett, jeg ante seff ikke at det var fullt av klaner osv osv, men på skolen var det to venner av meg "Link" og "macgyver" de fortalte at de spillte dette spillet og at de spillte i klan, jeg tenkte at jeg kunne prøve dette klan greiene, og ente opp som [TLL-t]ÅDD :blush:. Fikk ganske sjokk når jeg så Clanbase hvor stort det var osv, uansett TLL var en vanvittig digg klan, hadde 5 RL venner av meg der og en del greie trøndere samt en kåt CL ( glemte jeg mulle ?), etter en stund ble jeg "oppgradert" til COCL, og vi gikk faktisk høyere oppover i CB, meg og link satt og ladgde taktikker i friminuttene på skolen ( som seff søg), etter små krangler osv som seff ble startet av meg valgte jeg å slutte i TLL sammen med Link,Richard og silent

vi endte opp i:
BsE

:lovecrazed: :lovecrazed: :lovecrazed: :bunny:

Verdens teiteste CL, som alle i DC miljøet hater (Toxic)
angrer på at jeg begynnte der, BF folkene var greie da :)

Uansett så begynnte meg og Silent i NID når Toxic var ferdig med å ødelegge...
Det var akkurat i den tiden uw-dark eide DC scenen, men det var masse kødd er så alle fra (ikke tyske land) sluttet, ut av det kom =RX=
Det var stein fett rett og slett, husker når klanen var en time gammel så vant vi 300-100 mot UTGN de nektet å spille siste runde^^
de neste dagene ble vi bare flere og flere, og alle var folk jeg hadde STOR respekt for ingame :)
vi fikk sponsor avtale, og vi hadde en del tv sendte kamper (internett)
vi vant Duck cup
og kom på 3 plass i OC
Det endte opp med at klanen døde litt etter 7-0 tap mot nettopp utgn i finale spillet i OC, tror alle må ta på seg skylden for at RX døde, uansett det var en kjempe fin tid:

Jeg husker RX spesielt for disse:

Bejlund
Chopp
JJ
Scenest
Darkgod aka solar
Jones

men etter 100 linjer off topic må jeg vel gå on topic:

Beste Minne: Når vi spillte mot HFD i sluttspillet og vi lå under med 40 tickets etter el alamein, siste runden på LostV holdt jeg Factory med c4, og vi måtte vinne den runden gjorde vi de hadde vi slått ut HFD!!!,
husker når det var ett par minutter igjen så sa en på vt "a chopper with MANY ppl coming for factory"
da holdt jeg på å drite på meg, jeg var rett og slett redd :bunny:
(men trønder scenest kom til unsettning ^^)

Beste CL: Talgmar

Beste DC spiller: Scenest,dark bejje og invactor

kuleste fyr på fylla: JJ

best stream team: FUBBE OG CUMMIT!!!!!!!!

Er vel ikke mer å si enn at dette er ting som var en opplevelse, derfor kaller jeg tråden opplevelse, spy opp minner dere har fra DC

og en ting til: ett godt minne: i en Inett sendt kamp mot .... var det en kødd som skulle minelegger meg så løpte jeg ut av tanken og knivet han, i det sekund kom det 50 ping pong på irc ^^

vil også legge til at det har vært fint at faktisk jeg som stod bak NationCup, og gjort mye på egenhånd for å få den til, i morra går finalen, var også gøy å spille på TeamNorway

Over og ut >D
Feller en tåre

sorry for skrive feil osv.

scenest

What should I wear to my suicide?

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 907 Innlegg:
Gøyeste tiden: Når TLL var med i en sånn 4vs4 BF sak. Driiiitt moro :)
Største jeg har oppleved innen DC: Når RX slo HFD i open cup :blush:
Greieste klan: hmm.. Alle klanene var greie (untatt uw-d)
Beste klan: RX

Quote said:

STEAM_0:1:4371226 - Luremus, Wallhack og norecoil

Talgmar

Teh creator of Spandex - thoit pants

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16 296 Innlegg:
Så gøy å se dere koste dere i TLL .

Jeg har mange gode minner, men må nok si meg enig med Scenest at den 4vs4 inf BF saken med Meg, Scenest, TheJudge og Ådd var det morsomste.

Største opplevd i DC. For meg personlig så har det vært det å få spille og ikke minst få til et bra spill sammen med veldig hyggelige gutter. Og ikke minst å være så priveligert å få være CL for TLL i så lang tid.

Morsomste: Alle stundene på vt når TLL var på sitt største, bla a en kamp mot nid ala 16 vs 9..
Allt tullet, latterkrampene til Dommern i sin verste insomnia tid.
Bøllinga og skravlinga til Bibble som fikk flere til å gå i spader.
Og alle x-tll gutter, bla rsp gutta lagde veldig mye positiv og god stemning.

Synes største delen av DC community er en veldig fin gjeng med et hyggelig og godt humør. Klart noen synes jeg er nok litt sære, men grovt sett så har min DC opplevelse vært kjempeposivit. Lite visste jeg den dagen jeg lagde "tulleklanen TLL" at DC kom til å oppta så mye tid for meg og andre folk.

Synes alle klanene virket ålreite, og tøsegutter som Åddegutt og Dommern gjorde mitt DC enda kulere.

Savner alle TLL gutta, ja tilogmed Nuut :blush:

Så sees vi kanskje igjen i BF2 =D
Maxi: Noen liker kuk, og hvis du liker vagina mer så er det fint for deg.

K3rmIT

Skal bringe :tafse: tilbake!!

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 960 Innlegg:
Yiha, en mimretråd...
:blush:

Desert Combat
Må jo skrive litt om hva som gjør dette til det beste online spillet evah.
Jeg "oppdaget" DC på et lan for snart 2 år siden. Dengang het det DesertCombat 0.4 beta. Likte med en gang layouten på brettene og utstyret du hadde til disposisjon. Her var det også store krav til ett samarbeid for å få til noe som ett lag, også på public.

I etterkant har Desert Combat utviklet seg sakte, men jeg mener den dag i dag at DC .7 er den beste versjonen.

Det beste med Desert Combat er miljøet :)
Norge har mange DC klaner som også holder ett jevnt høyt nivå, UTEN å være hovne av den grunnen. Jeg opplever miljøet som vanvittig innstilt på å ha det gøy i første rekke, så spiller man seriøst i annen rekke. Man har en bred kontaktflate i dette miljøet og "alle kjenner alle".

I xo har vi det utrolig moro. Vi har egen DC server og egen ventrilo server. Dette er vårt naturlige samligssted, og her har vi det utrolig kos.

Når det gjelder minne fra kamp så må dette være i PoN Cup I da vi møtte NBA.
Vi hadde vunnet en runde hver på Oil Riggs, og xo hadde vunnet første runde på Bocage Day 2. NBA slo hardt tilbake siste runde og ledet hele veien. Men så klarte vi å krangle oss til 2 flagg og snudde ticket bleed over på NBA. Men den gikk for tregt, til at vi kunne vinne og vi lå ann til en 2-2 uavgjort kamp. Frosken setter seg inn i Hummeren og ratter avgårde i vill fart, kjører slalom mellom egne tankser og ratter over brua til NBA sitt siste flagg. Der klarer jeg å ta flagget, ta ut 2 NBA inf og 1 tanks. Vi vant den runden med 2 tickets.
HYSTERISK.
Jeg tror fler i xo har denne som beste minne, for det var en vanvittig jevn kamp i det store og hele.
http://www.zachrisson.as/froggy02.jpg
*connection reset by beer* *Lost Frog* *sussi sin*

Loxi

Personal philosphy? Clothing optional

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 633 Innlegg:
Har aldri spilt DC i klan.
Men når jeg loka med TLL var det alltid moro :blush:
Savner Geijhr, TalG, Mulle og Dommern!
"If two grown men can't make a pervert happy for a few minutes in order to watch a film about zombies
then maybe we should all move to Iran!"

Mine Bilder -- Asfaltsurfer.com - For alle longboarders!

=|BsE|=Loxi

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
Loxi, meg deg og silent på vt når vi spillte på Jolt Servern :)

Jepp Talgmar TLL er og blir noe spessielt,og jeg skulle gjerne hatt mer tid der, det var jo en livsstil :blush:

Sue

Reinrytter

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 269 Innlegg:
Beste opplevelse i DC: gruseide Aztral som L0rd.waggacugga en av de første gangene jeg spilte DC.

Loxi

Personal philosphy? Clothing optional

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 633 Innlegg:

aZtraL skrev 30 Mar 2005, 10:59:

Loxi, meg deg og silent på vt når vi spillte på Jolt Servern :)

Jepp Talgmar TLL er og blir noe spessielt,og jeg skulle gjerne hatt mer tid der, det var jo en livsstil :blush:

Vis innlegg

Stemmer det :)
Jeg glemte jo skolen en dag pga. den jævla serveren.
"If two grown men can't make a pervert happy for a few minutes in order to watch a film about zombies
then maybe we should all move to Iran!"

Mine Bilder -- Asfaltsurfer.com - For alle longboarders!

=|BsE|=Loxi

dirle

Kaaaaaaaaan'ke

• Yogi
  • 10 008 Innlegg:
mitt beste minne fra DC var når jeg mestret heliet, jeg tror det var i versjon 0.25, altså den gangen chopperpiloter var en elite som alle beundret.

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
Rofl Sue

Jepp Loxi det var tider :blush:

Lt.Knut

BadBrad

• Medlem
  • PipPip
  • 386 Innlegg:
så romantisk :bunny: :love:

Jeg startet min karriere i TLL, Og det viste seg til å bli den beste klanen jeg har spilt i med tanke på miljø osv. ! Talgmar var den som jeg vil si jeg ble mest kjent med under mitt opphold i TLL, og husker han som en hyggelig kar og en veldig bra CL.

Etterhvert så valgte jeg å legge DC på hylla p.g.a maskinvare (AMD 900MHz, GF2,256RAM) Så jeg tok ett alltid så lite farvel med TLL.

Deretter kom BsE, De viste seg også til å være en fin klan, men ikke fin nok :S
Så gikk BsE over til D4A, her var jeg ikke så lenge fordi det kom konflikter etterhvert osv.

Derfor la jeg DC clan spilling litt på hylla til nærmere BF2 realse.

Beste minne: TLL, spesielt miljøet da jeg kom inn ! :blush:

Beste spiller: Meg selv :blush: (selvtillit på top :) )

Håper på en ny framtid i TLL nå som BF2 kommer :)

:sikle:
Powah rangerzzz

Talgmar

• Battlefield.no Veteran
  • 16 296 Innlegg:
:blush:

Har veldig stor tro på at TLL kan få et fint miljø igjen i BF2.

Vi skal oppstå med samme navn, mange av de samme folkene, forhåpentligvis et like godt miljø og en helt ny profil.

=)

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
du gjør alt på talgemåten talg derfor er du den beste CL i verden :blush:

og jeg vet det for jeg har seriøst spilt i alle Norske klaner

Talgmar

• Battlefield.no Veteran
  • 16 296 Innlegg:
hehe.. en kvalifisert klanhopper ja..

minimum 3hopp er grensa...

Husker jeg måtte trøste dommern etter at du gikk .. var harde tider.

Men nei jeg er pålangt nær verdens beste CL- jeg bare fokuserer veldig mye på miljø, og mange liker sikkert det og, på lik måte som mange foretrekker andre kvaliteter.

Men fint å få ros da =) takk Åddepus.

SundanceKid

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:
För att inte glömma
Postet bilde

Geronimo86

Major

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 633 Innlegg:
Ha Ha, tror jeg så den på forumet for lenge siden :mrgreen:

Sunny :blush:

Lt.Knut

BadBrad

• Medlem
  • PipPip
  • 386 Innlegg:
haha ! Veldig bra Sundance :blush:
Powah rangerzzz

SundanceKid

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:
TLL...
Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

JudgeJoe

Sjef

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 210 Innlegg:
herlige bilder og en herlig post odd. Endelig en kvalitetspost her inne :blush:

Jeg skriver min lille historie senere ikveld

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:

SundanceKid skrev 30 Mar 2005, 15:20:

För att inte glömma
Postet bilde

Vis innlegg

ahh husker den der, den var in my face =D

JayJay skrev 30 Mar 2005, 16:45:

herlige bilder og en herlig post odd. Endelig en kvalitetspost her inne :)

Vis innlegg

å faktisk en som mener at jeg ikke bare spammer

Postet bilde
Postet bildeJudge Joe Postet bildePostet bilde

Du er og blir stavanger helten min :blush:

Dextah?

Slacker

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 705 Innlegg:
Kan vel legge inn en liten oppsummering av mine beste minner fra DC og =)

0.2x

Begynnte å spille DC etter at Garbage min gode RL venn fant dette på nettet. Jeg gikk fort lei av å eie på vanilla serverene og begav meg ut på et eventyr jeg sent ville glemme. Dette sjarmerende lille spillet var det som fikk meg til å bli avhengig. Garbage og jeg hadde mange koselige kvelder med de tidligste utgavene av DC, og jeg fant også frem til bf.no på denne tiden.

0.4 eller 0.5

Ble jeg litt gira av alt dette klan snakket, og bestemte meg for å prøve meg med en post for å finne en klan. BsE var den eneste aktive DC klanen på den tiden, men jeg fikk beskjed om at jeg måtte være ekstremt god for å bli med der. Jeg har aldri vært en eliteist, så en romslig og ikke minst koselig klan [/b]IRF[/b] tok meg og Garbage inn under sine vinger. Det var nå de lange nattespillingene begynte og det var en knall gjeng som koste seg og spilte sammen. Vi kom oss opp på ladderen, og plasserte oss helt greit.
Props og shoutouts til: Alpha93, Crazy_Eraser, Killroy, Tom_Slayer, ampe og Paradox Rex.

0.6

Dette var den siste ordentlige DC patchen. 0.7 var bare bugfixes og "optimalisering". Fra her gikk det bare nedover for min del, og DC ble aldri det samme. Korte ord, 0.7, oppbrudd fra IRF og DCF.

=)
Did you know that if is the middle word in life?

mad-eye

Har fått buksevann av Ghad

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 057 Innlegg:
har vel spilt dc siden 0.4 eller 0.5. Spilte kun public, men i fjor sommer fant jeg ut at jeg skulle joine en klan. Det ble NVW. Jeg begynte ikke å spille mye før 0.7 kom ut og det var etter at jeg fant bftracks.net. derfor ble det kun å hore rundt på inf maps med saiga for å få høyest mulig stats. Kom meg brukbart opp på lista og fant ut etter jul i år at jeg ikke orket det mer. Jeg har egentlig aldri vært noe spesielt inne i det store dc miljøet i norge men har liksom holdt meg mer i public miljøet enn klanmiljøet. Kun de siste ukene etter at jeg igjen slutta i klan har jeg virra litt rundt på klanventriloer og prata litt med folk.
Så det som har vært det beste med DC for meg er selve spillingen.

Geronimo86

Major

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 633 Innlegg:
Postet bilde

Det der er så likt mulle at det er ikke til å tro. Herregud så bra :mrgreen:.
Husker jeg smugtitta litt på han (web cam).

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
haha som dradd ut av web cammen

erke

Sersjant

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 364 Innlegg:

Metallica skrev 30 Mar 2005, 17:23:

Postet bilde

Det der er så likt mulle at det er ikke til å tro. Herregud så bra  :mrgreen:.
Husker jeg smugtitta litt på han (web cam).

Vis innlegg

som snytt ut av nesa på mulle den der :blush:

Som så mange andre her hadde jeg en utrolig digg tid i TLL,med masse tøsing på vt,og spesielt sønvåproblemene til dommern og de herlig festene til mulle&co i gjerdrum som ble live streamet på webcammen til mulle :)

Etter en stund i TLL var vi noen som brøyt ut og startet RSP og vi koser oss masse her og,med mange gode kamp minner og masse nissekos :santa:

Gleder meg til BF2 og ser frem til å se TLL og talgeballen på marka igjen...

Mitt beste minne: MÅ være en drita aZtral på stalingrad,med scoren -1 5 17..Og da snakker vi om at han var statshore :)
Desert combat clan`s: TLL,RSP,NID
BF2 clan`s: NID,Catch

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
lmao, husker du mailet meg bildet, du tok screenshot din snik :blush:

erke

Sersjant

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 364 Innlegg:

aZtraL skrev 30 Mar 2005, 19:36:

lmao, husker du mailet meg bildet, du tok screenshot din snik :)

Vis innlegg

Det er klart jeg gjorde,prøver å ta vare på alt godt vet du :blush:

Så husker jeg og Sunny spilte DCX mot boter,rimlig pwnd da :)

Losi-D

Join the dark side, we have smalahove!

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 132 Innlegg:
Gøyeste tiden: Det var vel da eg ble medlemm i TLL. Var forskjellige kompanier og prøver for å komme opp i rank osv :bunny: Talgmar var best som CL!! (PuZ) :blush:
Beste clanen min: Vel, har vert i 3 claner. Alle har vert koz, men synest TLL var skikkelig koz med mangen gode opplevelser siden eg var ganske fersk i DC osv.
Greieste clan: TLL,NID,NA -- Koze-claner alle sammen :santa:
Må si eg er ganske lei DC no.. spiller ikkje mye :) venter på BF2 i spenning.. Men, DC er best alikevel om folk er lei det. (Nest best, etter OFP)

Love you all DC peps :) Snakkes i BF2! Og ikkje engang prøv å bøffe flyna mine :blush:

Losi-D
BF42/DC: TLL, NID, ResurrXion, Northern Alliance, TeamNorway
BF2: CatchGamer, ResurrXion, xGx, aPas, TeamNorway
BF3: BX3(Prime),
Vanity, TeamNorway

Vis innleggLimsted skrev 08 January 2012 - 03:23:

Ble bannet (bf.no @ irc) av Jackal fordi jeg "slappet" Scavenger med en Ørret!

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:

JayJay skrev 30 Mar 2005, 16:45:

herlige bilder og en herlig post odd. Endelig en kvalitetspost her inne :blush:

Vis innlegg

venter enda

Dommern

Kaptein

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 877 Innlegg:
ah kvalitets topic, dejlig. Orker ikke skrive no jeg.. alt har bare (nesten) vært kos :blush: kiss
The loosers will ride again

DaRKGoD

Korporal

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 253 Innlegg:
The Tale of DaRKGoD//Solar

I Desert Combat er jeg en allarounder, med fokus på tanks og infantari.

Enjoy!

For noen år siden var jeg god I FPS-spill og en kløpper i strategispill (^^), og derfor falt BF1942 i smak på sekundet. Jeg var en grei publicspiller, og vant 5 compoer ala 500kr i nærmiljøet.
En dag kom en kamerat og fortalte meg om Desert Combat, hvor det var jetjagere og helikoptere, og jeg ble frelst
Tror jeg startet da 0.3 eller 0.4 var den nyeste versjonen.

GPK

Etter å ha spilt public noen uker/måneder møtte jeg en kar som kallte seg GPK XzeniX. Jeg ble henrykt over kontrollen han hadde på helikopterne, og jeg fikk bli med i clanen hans. Etter noen uker (hvor jeg hverken hadde møtt noen andre fra GPK og langt mindre spillt noen CWs med dem) fikk jeg høre at clanen var blitt oppløst.

=|Bellator sititi Exfernis|= aka Warriors From Hell

Jeg søkte om medlemskap i 1st Airborne (danske), men fikk avslag på grunn av at jeg ikke var 18. Jeg søkte om medlemskap i VETS (svenske) men fikk avslag på grunn av at jeg var for ung og ikke svensk. Jeg søkte til og med i [DC-Force] (nå HFD) men fikk beskjed om at jeg måtte lære meg tysk først ^^
Til slutt søkte jeg i =|BsE|=
=|BsE|=DaRKGoD ble nicket mitt ^^
Under superb ledelse av JudgeJoe og ChopperBaby slo vi oss frem både i skandinavia og Europa, men fikk god spank av [DC-Force] ved to anledninger. Vi lå vel på tredjeplass i CB og rundjulte alle norske undogs. Heh, jeg errindrer faktisk at jeg så ned på claner som NID, TLL og IRF (*me points and laughs at KongBang). Min mening har endret seg etter hvert som tiden har gått, og de har blitt enormt(!) mye bedre.
*Little interresting fact* Under en kamp mot [3Zi] erklærte jeg [3Zi]Negator som min offisielle Nemesis, siden han formelig eide meg med sniper og pistol på Lostvillage.
=|BsE|= gjorde det bra i en cup ved navn über1337 X-mas cup, og fikk sølv.
Omtrent på denne tiden startet jeg å stathore, dvs quitte servere eller skifte nick for å oppnå en høyere plassering på bftracks. Etter en måned kom jeg til å tenke: "Blir jeg noe bedre av å flykte fra utfordringer?" Så sluttet jeg å stathore :blush:
Personer som har en stor stjerne i min bok fra =|BsE|= er JudgeJoe, ChopperBaby, EuroFighter (King of the Skies), Spion og ScAVenGer. (Scav var konge i tanks på den tiden mange av de nåværende stjernene knapt kunne frem og bak på en tanks, så bare hysj )

[3Zi] aka Easy

Det ble noe krangel og en del inaktivitet i =|BsE|=, og jeg bestemte meg for å gå over til en internasjonal clan ved navn [3Zi] på en fredag. Gudenes vilje var at jeg skulle bort i helgen, og da jeg kom tilbake hadde JudgeJoe og ChopperBaby kommet meg i forkjøpet og joinet [3Zi], grunnet at de ville spille på et nivå =|BsE|= ikke var i stand til å komme til (afaik). Det ryktes at =|BsE|= ble en annerledes clan etter dette. Mange forlot clanen, mange nye kom til og noen gamle kom tilbake.
Jeg sluttet også i =|BsE|=, og etter noen uker eller måneder som solo spiller fikk jeg og joine [3Zi]. Jeg kjente en utrolig og morsom svenske der, BejlunD, som aldri har stoppet å overaske og har blitt en god venn :bunny:
[3Zi] var en utrolig morsom clan å spille for og jeg lærte masse og avanserte som en spiller. Rent taktisk tror jeg [3Zi] var overlegene alle jeg har spillt for, med ofte nøye planlagte, innøvde og "tim'a" taktikker. [3Zi] var en gøyal gjeng, men jeg følte meg alltid litt som en outsider og ble egentlig ikke noe serlig kjent med dem, da jeg *bare* var 15 og mens de var 20-37+. Personer jeg husker godt herfra er BejlunD (Verdens beste etter min mening, bare sidestillt av [DC-Force]Frekadelle), necro (en kickass jagerflyver og meget god generellt), og igjen ChopperBaby og JudgeJoe.
Klanlederen DocJones så jeg lite til. De gangene han ikke spillte Sacred (diablo-clone) satt han i Scud og hadde det morsomt med den
I OpenCup i ClanBase slo [3Zi] [DC-Force], hardt. Det var en vill jubel på TeamSpeak, og vi var i lykkerus i lang tid fremover.
Få uker senere gikk flere og flere i [3Zi] inaktive, og til slutt var det bare en 4-5 spillere som fortsatt spillte public. ChopperBaby sluttet med DC til fordel for GroundControll, og JudgeJoe sluttet med data. Begge var uten suksess, og kom tilbake senere. Se *
BejlunD startet i en clan ved navn uW-D@rK, og jeg fulgte etter etter noen uker.

Ultimative-Warriors

uW-D@rK var en underlig gjeng. De bestod av noen av verdens aller beste spillere, men de hadde absolutt ingen teamplay. Absolutt ingen i det hele tatt.
Når man ble kjent med dem var de en koselig gjeng, men det ble en del konflikter med personer og claner utenfor uW-D@rK.
uW-D@rK hadde ikke en politikk om å ikke "stjele" spillere fra andre claner, og en del spillere kom inn på denne måten.
På grunn av konflikter mellom den tyske kjernen av uW-D@rK og resten av verden forlot jeg, og med meg resten av de ikke tyske spillerene, clanen etter relativt kort tid. Den tyske kjernen er nå kjent som rG.Nova afaik.

=RessurXion=

Etter kort tid fant aZtraL (dere kjenner ham garantert :blush: ), jeg og Scenest (kickass allarounder, med spesialisering på *rare* felt) ut at vi ville starte en clan selv. Med oss fikk vi BejlunD, tre fra gamle TTP.uk (trur jag, husker ikke helt), *ChopperBaby og JudgeJoe kom tilbake og en del andre kjernekarer ble også med. Navnet ble RessurXion, aka =RX=. Tanken bak navnet var at vi skulle reise oss på nytt, bort fra claner som uW-D@rK og til "new days of glory" ^^. Jeg kjennte alle i =RX= godt/passelig godt, og det var en kjemegrei og god gruppe >D
Vår første kamp var an PCW mot de tyske UTGN (da ranka 2 eller 3 på CB), fire runder på Basrahs Edge. Etter tre kraftige seiere gav de opp og ville ikke spille siste runden (de ville ikke spille siste runden etter at vi eide dem neste gang vi møtte dem heller )
*Byttet nick til Solar
En stor seier for oss var da vi slo HFD (før [DC-Force] :þ) i OpenCup, igjen.
Desverre tapte vi i "Winners Final" og endte opp med Sølv.
Takket være meg gikk jeg, ChopperBaby, SwOop og Neutra over til å spille Anarchy Online isteden for DC, og aktiviteten i =RX= fallt. Jeg hadde ikke lyst til å slutte med Desert Combat, og stoppet defor helt med Anarchy Online.
Desverre kom vi til et sted hvor vi simpelthen ikke hadde nok folk til å spille kamper lenger. I beste fall kunne vi få tak i 8 spillere, noe som var sjeldent.
RessurXion ble oppløst (etter å ha vist seg sterke om jeg må få legge til :) ) og folk gikk hver til sitt.

Northern Alliance

Dere finner en post her på forumet hvis dere har lyst til å lese det.
Etter min mening var det en stor feil å la NA joine OpenCup i CB. Vi burde heller ha fokusert på målet vårt, å ta HFD ned fra deres nåværende førsteplass i CB.

Mest panikk: Da serveren krasja etter at vi ([3Zi]) formelig knuste [DC-Force] på bocage, og vi måtte ta runden på nytt.
Beste øyeblikk: Å gruse [DC-Force] for andre gang, denne gang med =RX= på Lostvillage (no par), som de har rimelig god peiling på hvordan skal spilles.
Verdens beste i DC: BejlunD/Frekadelle
En av de beste kommentarene (om enn en internt): [3Zi]DocJones: I really need to get out more, I am as white as my Necromancer on Diablo.

En stor hilsen til JudgeJoe, ChopperBaby og BejlunD, som har vært gode kammerater og ledere i alle år :bunny:
En takk til alle dere andre som jeg har vært i clan med eller har hatt æren av å streife borti også :)

De eneste som jeg kjennte da jeg startet min clankarriere og som fortsatt spiller er JudgeJoe og CoNdA, så jeg starter å føle meg litt oldschool.
Jeg sitter igjen med mange gode minner, men også en følelse av at det er litt meningsløst i løpe rundt å plaffe ned folk istedenfor å fokusere på ting som uteliv, damer og skole.

*Note to self: Oi, ble langt gitt
http://img15.imageshack.us/img15/2730/primelogo.jpg

Losi-D

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 132 Innlegg:
At du gidd Solar Hakke tid til å skrive :blush:
Vanity, TeamNorway

Talgmar

• Battlefield.no Veteran
  • 16 296 Innlegg:

SundanceKid skrev 30 Mar 2005, 16:22:

TLL...
Postet bilde
Talgmar

Postet bilde
Dommern

Postet bilde
Metallica

Postet bilde
Mulle

Postet bilde
Losi-D

Postet bilde
Ådd

Vis innlegg

Hahahahaha..
Det verste er jo at dette likner jo noe så jævlig..

Gjettet riktig på alle før jeg så navnene.. hahah.. Du as Sunny..

Losi-D

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 132 Innlegg:
LOL såg ikkje det før nå.. omg Talg du skal ha bank. han dere ligner ikkje på meg :bunny: :blush: :blush: :)
Ok da, var en liket, han er femi og liker å bruke sminke..

Edit: Jo faktisk, kunne sagt riktig navn på alle uten å se.. :)
Vanity, TeamNorway

Talgmar

• Battlefield.no Veteran
  • 16 296 Innlegg:
hahahahah... Veeet Losi.. du er kliss lik, bare innrømm det.. :blush:

hvem er så denne svenske mannen???
Postet bilde

Losi-D

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 132 Innlegg:
lolol hmmm :blush:
Vanity, TeamNorway

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
korfor er jeg en jævla kokk?
silent er kokk :blush:

erke

Sersjant

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 364 Innlegg:
er vel bare å ta av seg hatten for posten til Solar :)

Mer enn jeg har skrivd på skolen på ett år det der :blush:

Dommern

Kaptein

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 877 Innlegg:
Nydelig folkens. Jeg har som sagt ikke ork til det her NU ! im le tired. :blush:

men sunny får mye tafs på msn, ta det med ro.
The loosers will ride again

Talgmar

• Battlefield.no Veteran
  • 16 296 Innlegg:

aZtraL skrev 31 Mar 2005, 15:14:

korfor er jeg en jævla kokk?
silent er kokk

Vis innlegg

Haha.. eneste bildet jeg har sett av deg så er du en kokk..!! Sikkert samme som sunny har sett.. Uansett kliss lik.. og veldig søt :lol:

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
ahh TLL fylla: Meg,silent,link og macgyver, mått bare prøve kokke drakten til Stefan

Talgmar

• Battlefield.no Veteran
  • 16 296 Innlegg:
Yea blameit on stefan.. stakkars..

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
har ikke jeg alltid gjort det? =D

$ilent

Menig

• Klanmedlem
  • Pip
  • 80 Innlegg:
Hahaha.....ja gi skylden på "Negeren"...:lol:.
Det er faktisk min drakt, bare den måtte prøves på ådd en eller annen TLL fest med Link, MacGyver,[TLL] Ådd og meg :biggrin: og når talmar lagde kappløpsmap der vi brukte jeepen å spinte gummi over hele basrah og hjemmelagde maps [img]http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/smile.png' class='bbc_emoticon' alt='' /> hehe...jaja jeg er vel mest kjent for å være stille, Men man må jo leve opp til navnet sitt Husker også "YATTA"..et ord aztral sa 2 ganger minuttet ... masse minner som dukket opp nå ja, kom til og tenke på at meg og ådd/aztral har spilt i litt mangen klaner nå....nesten alle de som er blitt nevnt faktisk =) jaja...mitt beste minne: Hmm..det må vel være den dagen jeg starta i klan (TLL) (første kamp) og spilte på min nye data og snakket i innebygd mic fra webcam og med ekko fra høytalerene ) men da jeg kom hjem igjen fra jobb og så at de faktisk vant over HFD forstod jeg at =RX= ikke bare var god men Best :lol: synd at det ikke ble holdt liv i den [img]http://www.multigame...tyle_emoticons/default/wink.png' class='bbc_emoticon' alt='' />

Beste klan: =RX=

Beste DC spillere: Scenest,Solar og Bejlund

Jeg liker miljøet best, det er mangen morsomme folk her =) Lattermuskelen har vell vokst en god del siden jeg begynte med DC :biggrin:
Det eneste som var dumt er :Seint oppe spille/vt = Seint på skolen eller fravær

Historien min fra klan til klan og slik er vel akkurat den samme som aztral siden jeg alltid dilter etter ham men men ... håper det blir morro med BF2 og at det blir et godt miljø der og :lol:

tør ikke skrive sorry for skrive feil osv. da får jeg bare igjen fra aZtraL: Ka kan man forvente fra en Pakkis hehe...

Feller en tåre med deg aZtraL :tafse:

aZ

Bergenser!

• Klanmedlem
  • 8 881 Innlegg:
:lol: Svidd Neger :biggrin:

Emi

Dansken

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 995 Innlegg:
Beste klan: KFS

;)
Mr. Danmarks Mester

Geronimo86

Major

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 633 Innlegg:

Eminent skrev 10 Apr 2005, 01:35:

Beste klan: KFS

:boxed:

Vis innlegg

Er det ingen nisser som vil komentere den?

Geronimo86

Major

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 3 633 Innlegg:
Jeg har lenge tenkt at jeg skulle skrive litt her, men det har ikke blitt før nå :w00t:
HF!
Jeg startet nokk min DC karriere sener enn mange av dere andre.
Det var nokk i slutten av 2003 at jeg fikk øynene opp for denne geniale moden, da en kompis anbefalte meg den på et lan. Vi spilte stort sett vanilla, men etter at DC kom var det bare det vi spilte. Dette var nokk en av de første versjonene. Jeg husker imidlertid at jeg ble skuffa med det første.
Men etter hvert syntes vi alle at DC var konge, og vi spilte det hele tiden på lan. Hver gang det kom en oppdatering var vi helt i hundre, og vi fikk bare lastet de ned fra skolens linje. Siden vi bare hadde ISDN hjemme. Husker også vi løp ned på butikker og kiosker for å se om noen PC blad hadde DC oppdateringer, noe de ikke hadde.
Med en gang ADSL kom hit jeg bor var det rett på nett. Å jeg startet min DC karriere online med .6, like etter kom .7 og da satt vi oppe hele natten og ventet på at den skulle komme. Jeg og en del kompiser hadde også en tulleklan som vi kalte trønderbataljonen, men den ble det ikke så mye av.

Ikke lenge etter ville jeg prøve meg i en ordentlig klan, etter at jeg både hadde snakket med IRF og NID (de kan angre seg nå :blush:) endte jeg opp i TLL der jeg ble til klanen gikk i oppløsning. Husker min første kamp, samme dag som jeg joina. Da spilte vi med PON, vi spilte BE og Berlin og vi grusa de ganske hardt :blush:.

Før jeg joina TLL hadde jeg aldri spilt i klan før. Så jeg viste lite hva det innebar. Jeg trodde det var en ?nærdeting? som ikke var så all verden bortsett fra kamper. Men der tokk jeg feil (eller, jeg ble nerd selv). I klanen var det folk i alle aldre og med forskjellig bakgrunn. Men det betydde ingen ting for noen og vi hadde det veldig kos sammen.
Jeg blei overaska over hvor positive folk var og hvor hyggelig vi hadde det sammen. Det var ikke bare under kamper, men stort sett hele døgnet. Jeg ble over 1 år i TLL og jeg hadde en kjempetid der (glemmer aldri de samene vi ringte).
Når jeg starter i TLL var nok dette en noob klan. Tror det var flere som lo av oss :boxed:. Men vi reiste oss hele tiden og ble en rimelig god klan, vi holdt oss iallfall i topp 6 i clan base ladderen. Og vi var heller ikke så mye dårligere enn NID på slutten. Siste kampen vi spilte mot dem så var det mer tilfeldigheter at NID gikk av med seieren.
Men TLL gikk som kjent dukken og spillerne spredde seg utover, noen ga opp DC og noen skiftet klan. Men de mest aktive fra TLL ble på en eller annen måte samlet i na|. Som nå er min klan.
NA er en kjempeklan med hyggelige mennesker og dyktige folk.

Men så til min morsomste opplevelse:
Dette var i .6. Jeg og fetteren min spilte mye public. Å vi hadde ikke peil på serverregler og slikt. Så vi var skikkelig rampete public . På Urban Siege lekte vi oss mye. Og på den tiden gikk det an å kjøre hangarskipet. Å det hadde en tendens til å treffe land. Å der kom jeg med EE9 tanksen min. Jeg kjørte rett ut på dekket og krasja rett i spawn heliet som ramla over bord. Etterpå så rapet jeg helt til de med S.M.A.W fikk tatt meg. Men uansett så syntes jeg at dette var hysterisk morsomt :w00t:. Men vi gjorde også verre ting. En gang tokk vi spawn heliet fra Iraq main og kjørte til hangarskipet for så å ta kontroll over dette og kjøre det utfor kartet. Greit bokk at vi døde selv, men skipet fortsatte et godt stygge ut av området så alle som spawna der døde. Var litt mye ?is no more? ut den runden :w00t:. Men uansett så forkatelig dette var så hadde vi det moro.

Noen personer jeg vil huske ekstra godt:
Dommeren
Scenest (trønder pus)
Django
Kepaza
Losi-D
Og mange andre :w00t: .

Link

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 56 Innlegg:
utrolig bra tråd =)

TigerMan

Korporal

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 179 Innlegg:

Metallica skrev 18 Apr 2005, 19:43:

Husker min første kamp, samme dag som jeg joina. Da spilte vi med PON, vi spilte BE og Berlin og vi grusa de ganske hardt :boxed:.

Vis innlegg

Jeg vil si dere "missbrukte" oss helt ... Er helt :mrgreen: enda jeg :blush:
Postet bilde
PoN - Players of Norway - www.playersofnorway.net

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere