Er EKSTREMT spent, og den 14. kan ikke komme raskt nok for min del...
Lurer på de nye kartene. Dere som har spilt beta, hva synes dere?
Er det i noenlunde samme stil som vi er vandt til fra CS:S, med bedre grafikk så klart,
eller har de prøvd seg på mye nytt?
12 replies to this topic
Skrevet 10 August 2012 - 23:10
Liker veldig variasjonene de har gjort. de_dust1 har jo nå en ekstra liten vei fra undergrunnen så du slipper å bli stuck hvis du har en sniper på deg. cs_italy har også noen flotte endringer. Den undergrunnsveien som går gjennom husene om du holder venstre fra CT spawn, er nå fjernet og erstattet med kortere alternativer. de_dust2, de_aztec og cs_office er forsåvidt det samme gamle. Er forsåvidt også enig med bloo om at det sucks de har fjernet gamleveien på de_nuke.
I tillegg er det jo noen flotte nye kart for gungame/domination (tror jeg det het?), men gleder meg til å se hva communitiet klarer å mekke
Når det kommer til stilen så er det forbedret grafikkmessig. Tar ikke så altfor lang tid å venne seg til kartene og propsene som ligger spredt.
I tillegg er det jo noen flotte nye kart for gungame/domination (tror jeg det het?), men gleder meg til å se hva communitiet klarer å mekke
Når det kommer til stilen så er det forbedret grafikkmessig. Tar ikke så altfor lang tid å venne seg til kartene og propsene som ligger spredt.
Skrevet 10 August 2012 - 23:57
Dust1 med den nye veien under, samt bro over der, var en forbedring. Aztec er noe bedre i T sin favør nå.
Office var det samme, men plassert noen planter der som gjør AWP campinga litt mer utfordrende.
Likte at arkiv rommet rett innenfor main office var blitt pauserom <3
Office var det samme, men plassert noen planter der som gjør AWP campinga litt mer utfordrende.
Likte at arkiv rommet rett innenfor main office var blitt pauserom <3
--------------------------------------------------
I am Home. Always
-------------------------------------------
I am Home. Always
-------------------------------------------
Skrevet 13 August 2012 - 11:07
Kommer selv til og spille mest Zombiemod..
Vet man når imorgen Betaen åpner?
Vet man når imorgen Betaen åpner?
──────▄▄▄▄▄███████████████████▄▄▄▄▄──────
────▄██████████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀██████▀████▄────
──▄██▀████████▄─────────────▀▀████─▀██▄──
─▀██▄▄██████████████████▄▄▄─────────▄██▀─
───▀█████████████████████████▄────▄██▀───
─────▀████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████████▄▄██▀─────
───────▀███▄──────────────▀██████▀───────
─────────▀██████▄─────────▄████▀─────────
────────────▀█████▄▄▄▄▄▄▄███▀────────────
──────────────▀████▀▀▀████▀──────────────
────────────────▀███▄███▀────────────────
───────────────────▀█▀───────────────────
────▄██████████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀██████▀████▄────
──▄██▀████████▄─────────────▀▀████─▀██▄──
─▀██▄▄██████████████████▄▄▄─────────▄██▀─
───▀█████████████████████████▄────▄██▀───
─────▀████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████████▄▄██▀─────
───────▀███▄──────────────▀██████▀───────
─────────▀██████▄─────────▄████▀─────────
────────────▀█████▄▄▄▄▄▄▄███▀────────────
──────────────▀████▀▀▀████▀──────────────
────────────────▀███▄███▀────────────────
───────────────────▀█▀───────────────────
Skrevet 18 August 2012 - 01:42
Likte veldig godt de tingene jeg så. Alle lokasjonene virket mer levende og ekte nå. Er ikke til å stikke under en stol at Office så ut som et totalt urealistisk kontor i Source, i GO gir innredning mye mer mening. GG!
Gleder meg til å spille mer og utforske mer. Hvor mange kart er det egentlig som er shippet?
Gleder meg til å spille mer og utforske mer. Hvor mange kart er det egentlig som er shippet?
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
Skrevet 22 August 2012 - 09:56
Må si jeg liker kartene jeg har spilt så langt veldig godt - mye bedre enn Source-versjonene.
Virker langt mer balanserte, noe resultatlistene også gjenspeiler.
I tillegg har jeg STOR sans for at det byttes side midt i kartet, noe som balanserer eventuelt "gjenstående ubalanse" i kartet.
Merker det er et par ting jeg må få lært meg:
- Lyden er VELDIG bra, men samtidig en del anderledes. Litt uvant enda.
- Skjønner lite av AWP enda, men det kom vel ikke som en overraskelse for de som kjenner spillingen min fra før..
- Merker at spraying med automatvåpen er radikalt endret fra CS:S. Ikke spraying er noe å etterstrebe, men kan være greit å ha noe kontroll i det minste.
Ellers må jeg si at jeg elsker hitbox og nøyaktighet på våpen. Det føles mye mer logisk og forutsigbart enn i CS:S, som allerede var milevis forran mange andre FPS. Tror dette blir kanonbra!
Virker langt mer balanserte, noe resultatlistene også gjenspeiler.
I tillegg har jeg STOR sans for at det byttes side midt i kartet, noe som balanserer eventuelt "gjenstående ubalanse" i kartet.
Merker det er et par ting jeg må få lært meg:
- Lyden er VELDIG bra, men samtidig en del anderledes. Litt uvant enda.
- Skjønner lite av AWP enda, men det kom vel ikke som en overraskelse for de som kjenner spillingen min fra før..
- Merker at spraying med automatvåpen er radikalt endret fra CS:S. Ikke spraying er noe å etterstrebe, men kan være greit å ha noe kontroll i det minste.
Ellers må jeg si at jeg elsker hitbox og nøyaktighet på våpen. Det føles mye mer logisk og forutsigbart enn i CS:S, som allerede var milevis forran mange andre FPS. Tror dette blir kanonbra!
Svar

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg
Svar
Opp
svar
Multisitat