Gå til innhold

Vi gamere får skylden får mye rart..

13 replies to this topic

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15 235 Innlegg:
Som kjent blir vi både voldsavhengig, dør av hjertesvikt og vil sannsynligvis begynne med skolemassakre på et eller annet tidspunkt. Men det er altså ikke før vi har fått et forferdelig kvinnesyn!

http://www.aftenpost...lk-6959460.html

:lol:
Posted Image

Sussidal

► press play on tape

• Rådsmedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9 000 Innlegg:
:lol: Online gaming - creating the perfect monster!

Ikke glem at vi praktisk talt er ansvarlige for at al-Qaida eksisterer... :p

ninjabloo

Provokatør og kjekkas

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 292 Innlegg:
Internett er ansvarlig for mitt forferdelige menneskesyn.
Postet bilde

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 469 Innlegg:
its all going to HELL !!

En positiv ting der er at "Med denne kunnskapen innabords, er det bare å håpe at folk slutter å snakke om vold og avhengighet hver gang dataspill nevnes". De fleste undersøkelsene som ble gjort i USA om spill vold var uansett betalt for av kristen fundamentalistiske foreldregrupper, og de hadde en egen agenda som var litt annerledes myntet enn en uavhengig forskning. Det er like mye, om ikke mer, som tilsier at dataspill er bra for deg og at det har mange positive effekter for samfunnet.

Nå har ikke jeg spilt så mye fotball og sånt igjennom livet, men jeg vil tippe at gutte-fotballen har en god del "styggere" ord en jente-fotballen, og at det er en vanlig kultur der gutter slenger utav seg ganske stygge ord i blant. Jeg kan vel egentlig bare spekulere i at gutter mulig er mer konkurranse innstilt en jenter og at det har med hormoner å gjøre. Når man spiller mange av de spillene som er på markedet, er spillene lagt opp slik at det trigger konkurranse nerven og gutter lever seg inn i det når man taper, og de blir fly forbanna?
Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 297 Innlegg:
Faan lurer på hvor Hitler tok alle ideene siden fra, kan umulig være skytespill :D
Roser er døde, verden er stor
Jeg har en hagle og vet hvor du bor

Reppelars waits for nobody

Smacktard

• Medlem
  • PipPip
  • 257 Innlegg:
Aha, nå skjønner jeg hvorfor... :p
Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen.
*,--._
Enemy tree spotted!

Lore

dobbel pluss ugod tankekriminalitet

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 252 Innlegg:
Etter å ha lest linken i førstepost kan jeg ikke annet enn å bekrefte det som står der. Det er ikke måte på hvor mange ganger jeg har blitt såret av folks skjødesløse "lorehore" kommentarer. Forstår de ikke hvordan deres kobling mellom mitt nick og å selge kroppen sin oppleves for en stakkar ? Det er derfor jeg står fram her, som ett offer for den fryktelige machokulturen på hellfraggers servere hvor hore stadig brukes som skjellsord. Hellfragger bør snarest arrangere holdningskurs for sine spillere hvor det forklares med barnetvspråk hva som er slemt å gjøre mot andre mennesker, og selvfølgelig sørge for en nøyaktig 50/50 fordeling av kjønnene på serverne.
Forsøk aldri å gjøre noe med et problem før det er blitt så stort at det ikke nytter å gjøre noe med det, og da er det like greit å la være.

ninjabloo

Provokatør og kjekkas

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 292 Innlegg:
Spesielt enig i den 50/50-fordelingen. Alt annet vil være diskriminerende.
Postet bilde

Trippel_H

Sersjant

• Serveradmin
  • PipPip
  • 319 Innlegg:

Vis innleggcri74 skrev 07 August 2012 - 15:19:

Nå har ikke jeg spilt så mye fotball og sånt igjennom livet, men jeg vil tippe at gutte-fotballen har en god del "styggere" ord en jente-fotballen, og at det er en vanlig kultur der gutter slenger utav seg ganske stygge ord i blant. Jeg kan vel egentlig bare spekulere i at gutter mulig er mer konkurranse innstilt en jenter og at det har med hormoner å gjøre. Når man spiller mange av de spillene som er på markedet, er spillene lagt opp slik at det trigger konkurranse nerven og gutter lever seg inn i det når man taper, og de blir fly forbanna?

åneeeei. De jentene kan det med å skrike upassende gloser. Kanskje guttene starter i en litt tidligere alder, men når man vokser litt opp vil jeg si at jentefotball ofte er mer "bitch/hat-oppgjør" enn guttefotballen, og dermed masse dårlig ordbruk.
00:25 - Monken: faen
00:25 - Monken: har ikke røyk eller cola
00:25 - Monken: eller snus!!
00:25 - Monken: nei vent
00:25 - Monken: har litt cola og noen snus igjen
00:25 - Monken: og finner sikkert røyk et sted
00:25 - Monken: :P

Gal Sektleder

Håpløs

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 004 Innlegg:
Så det er DERFOR jeg har den brennende lysten til å smekke kvinner med flat hånd, lenke dem på kjøkkenet og rope "CAMP HER DIN HORE!" hver gang jeg ser hukjønn. Alt falt på plass nå!
Support bacteria - they're the only culture some people have

To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!

IQTus said:

virker som om alle vil gratulere henne i alle kanaler!

Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http://rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 469 Innlegg:
Jasså... er det slik du spiller The Sims?
Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

CampyCamper

Bang Bang Skeet Skeet Ni**a

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 359 Innlegg:

Vis innleggninjabloo skrev 07 August 2012 - 13:00:

Internett er ansvarlig for mitt forferdelige menneskesyn.

this
Postet bilde

Spoiler

Pazuzu

Mumletroll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11 174 Innlegg:
Ser ut til at Aftenposten har en heftig bug akkurat nå. Sjekket ut kommentarfeltet og fant stort sett bare fornuftige innspill som påpekte at mens artikkelen støttet seg på forskning hva sammenheng med vold angikk, så benyttet den kun anekdotiske beviser for påstanden om misogyni.

åpenbart noe alvorlig galt med kodingen på nettsiden, med andre ord.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What we and Activision learned from MW2
about:me

Zaxo, on 27 September 2012 - 20:57, said:

Jeg skal se ferdig åndenes makt

SerpenS

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 282 Innlegg:

Vis innleggPazuzu skrev 08 August 2012 - 13:04:

Ser ut til at Aftenposten har en heftig bug akkurat nå. Sjekket ut kommentarfeltet og fant stort sett bare fornuftige innspill som påpekte at mens artikkelen støttet seg på forskning hva sammenheng med vold angikk, så benyttet den kun anekdotiske beviser for påstanden om misogyni.

åpenbart noe alvorlig galt med kodingen på nettsiden, med andre ord.
skolen har sommerferie og elevene annet å gjøre enn å surfe på nettet.

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere