Gå til innhold

Hjelp til youtube app

6 replies to this topic

Mole

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 183 Innlegg:
Noen som veit om det går an å bruke funksjonen spill av alle inne på spilleliste på youtube appen på min Nokia tlf? Får jeg bare valgt spilleliste, men på pc`n kommer funksjonen spill av alle. Mulig litt klønete formulert... Hadde vært greit å kunne spille av alle låtene uten å måtte trykke på play etter hver sang.

Vafflus_Slappis

Kongen!!!

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 829 Innlegg:
nvm

- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson

Mole

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 183 Innlegg:
Telefonen det er snakk om er en Nokia 5800 med symbian os

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10 965 Innlegg:
Dette er en app Youtube selv har laget. Svaret er så enkelt som "finnes det ingen funksjonalitet for dette, så finnes det ikke".

Du kan prøve å besøke youtube i nettleseren på din mobil og sjekke om det er mulig der. Dersom dette ikke er tilfellet er alternativet å lage din egen app. Lær deg Java og go right ahead. Tar nok noen år, men dette er da siste utvei :)
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

jondudd

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 70 Innlegg:
Jeg tror han kommer lenger med C++ da :)
Have a cup of Java! Enjoy Spring!

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10 965 Innlegg:
Det er skrevet i C++, men i følge Wikipedia kan man lage apps i Java også.

Men jeg tenkte egentlig på Android, det er Java-basert.
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

jondudd

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 70 Innlegg:
Det visste jeg ikke. Er uansett ikke mye vits i å satse på den plattformen og JavaME er vel i prinsippet dødt :p
Have a cup of Java! Enjoy Spring!

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere