Gå til innhold

Hva med å spille litt??

bf.no servere

23 replies to this topic

olyo

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 93 Innlegg:
prøve å få igang litt aktivitet her igjen... drar lasset ei stund og ser om noen faller innom...

hadde jeg bare kommi inn... lost connectoin.. doh...

Dette innlegget har blitt redigert av olyo: 26 July 2012 - 19:20

Postet bilde

Sephnix

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 57 Innlegg:
Jeg har akkuratt starta å spille BF3 også stakk innom mumble og skjekka bf.no serverne flere ganger men virker helt dødt :/ trodde ikke bf3 kunne dø så fort
Postet bilde

Nilzor

Sersjant

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 330 Innlegg:
Det er jo ikke dødt - folk spiller bare på andre servere enn bf.no
Postet bilde
A One that isn't cold, is scarcely a One at all

Col. Jensen

Pensjonist

• Rådsmedlem
  • PipPipPip
  • 1 957 Innlegg:

Vis innleggNilzor skrev 20 August 2012 - 14:28:

Det er jo ikke dødt - folk spiller bare på andre servere enn bf.no

Ja dessverre... :( Skulle ønske noen kunne forklare meg hvorfor.
Har vært litt bedre aktivitet i det siste, da, men laaaangt fra det som er ønskelig.

Kanskje noen har noen idéer om hva som skal til for å trekke spillere til serverne våre?

Col. Jensen
When you get old, NEVER trust a fart!
I did, and I shit my self!

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15 341 Innlegg:
Jeg skal slenge inn en brannfakkel:
  • Lage servere tilpasset random public gamers, fordi pr0gutta uansett aldri blir fornøyde, samt har lojalitet mot serverpark som en gullfisk med atferdsvansker.

Posted Image

Osram

Permbannet fordi jeg var for heit?

• Serveradmin
  • PipPipPipPip
  • 2 123 Innlegg:
Mer kinaputt enn brannfakkel, det der. Jeg er klar for å prøve hva som helst. Spillet er egentlig morsomt, men det er en lidelse å spille runde etter runde på random (Webhallen) server hvor det er lettere å få 7 rette i Lotto enn å treffe på spillere som er interessert i litt samarbeid. Savner gode, gamle dager hvor man kunne logge seg på en Battlefield.no server å treffe et flertall spillere som var interessert i lagspill (tenker nok i hovedsak på 1942 og BF2, da - dette skjedde vel knapt på BF3). Skal slenge ut en kinaputt jeg og: pr0 spillere som flashet e-penis og whinet for alt drepte spillegleden på Battlefield.no sine servere.
Teaser

Spoiler

Sephnix

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 57 Innlegg:
hører nesten alle jeg spilte BC2 med snakke om hvor dårlig BF3 er, uten at jeg skjønner det helt, eneste som ikke er i BF3 er commander og spectator.

Ja skal innrømme at de taper mye på å ikke ha noen spectate mode, for det ødelegger ekstremt mye for konkuranse delen så det er skuffende, commander kan jeg leve uten men jeg savner ingame voip for med den var det lettere å finne randoms som ville kjøre squadplay... MEN
det finnes ingenting som tilsier at noen ikke kan sette opp f.eks. en karkand inf only large conquest spawn only on squad leader server. DER er BF2 for meg og hadde det da vært en bf.no server så har man ikke bruk for ingame voip. så det eneste som mangler er commander, er det virkelig så ille at man boikotter et spill for?

Skuffa over hvor mye grining det er virkelig, er jo det som har tatt knekken på spillet, virker for meg som om det var en random dude som sa "dette liker jeg ikke" så begynte alle å klage fordi han gjorde det. BF har alltid vært hva man la opp til selv, ser ikke noe annerledes i BF3 sånn sett.

nå har jeg bare spilt BF3 i 2-3 dager da leter fortsatt etter en server med TS e.l. men er jo ingen som gidder virker det som.
Postet bilde

Reppelars waits for nobody

Smacktard

• Medlem
  • PipPip
  • 261 Innlegg:
Battlefield 3 er dessverre ikke konstruert for public lagspill. Den diskusjonen har vi hatt flere ganger...

Ellers synes jeg at Webhallen har noen av de beste public-serverne. God ping, aktive admins (bare å rope ut på IRC), stor serverpark, brukbart nivå og ikke minst befolkede servere.

Virker ikke som det er nok aktive BF3-folk på dette forumet til å skape litt blest om serverne. Ingen som gidder å joine en tom server uten grunn.
Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen.
*,--._
Enemy tree spotted!

scenest

What should I wear to my suicide?

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 907 Innlegg:

Vis innleggqed skrev 20 August 2012 - 14:51:

Jeg skal slenge inn en brannfakkel:
Lage servere tilpasset random public gamers, fordi pr0gutta uansett aldri blir fornøyde, samt har lojalitet mot serverpark som en gullfisk med atferdsvansker.
Oss "pr0gutta" var vel noen av de mest aktive på bf.no serverene.
Har selv spilt veldig mye på bf.no serverene igjennom bf1942,bf2 og bf3. Holdte også til på hellfragger når jeg spilte css.

Vis innleggOsram skrev 20 August 2012 - 22:23:

Skal slenge ut en kinaputt jeg og: pr0 spillere som flashet e-penis og whinet for alt drepte spillegleden på Battlefield.no sine servere.

Vi klaget på regler og admins.. noe som er normalt når adminsa er helt fjern og reglene mongo.

Uansett så er jo spillet dødt for klanspilling, så ser for meg at flesteparten av de som topper scoreboardet, cheater. Men igjen.. who cares

Quote said:

STEAM_0:1:4371226 - Luremus, Wallhack og norecoil

qed

pensjonert sjæf

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15 341 Innlegg:
Snakker om bf3, ikke de foregående. Der var miljøet større og lojaliteten større, ikke noe beef med deg der. Men bf3 endret en del i form av at det ikke stimulerte til klanspilling for fem øre, dermed ble det norske miljøet mindre og vi burde kanskje tenkt mer på public randoms enn de få som var igjen her.

Bare en tanke. Husker forøvrig godt din spilling på hellfragger-serverne, uten å skulle ta den videre :p
Posted Image

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:
Lagspill? fungerer jo helt fint det vel...
Squad Score Bonus
1,193,840 and counting
Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

lundern

avhengig av coca-cola

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 631 Innlegg:
Venter på Armored Kill!

Ldd1

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 208 Innlegg:
De fleste her har vel på ett eller annet tidspunkt spilt et BRA battlefield spill, og orker dermed ikke å spille bf3 lenger en et par hundre timer. Dermed faller de "faste" spillerne vekk, de som skal dra i gang serveren, og noobs joiner servere der det er folk, ikke tomme servere.

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:
Stort sett for mye whine og for lite spill glede :p Bf3 har noen problemer, men det er jo fantastisk underholdning selv om kulene kommer ut av panna og ikke våpenet.

HeliX
Victrix Legion

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:
Kom å spill med oss... fredags kos på Sq Rush 16p

HeliX
Victrix Legion

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:
Æsj da.. full server også kommer det en spiller som gjør "what shall not be named" og ødelegger alt :(

Jejej... da er det vel best å finne en annen server

HeliX
Victrix Legion

Cobra.

Tøs

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 3 586 Innlegg:
Han var bedre enn resten? ok
Vanity BF3 Team
Follow us on:
IRC: #vanity.bf3 @ QuakeNet
Facebook: http://www.facebook....341602489218272

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:
Ok.. han forsvant igjen heldigvis :)

HeliX
Victrix Legion

Alextwokay

It's not just safe, it's 40% safe!

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Det var ikke tilfeldigvis meg?
Jeg var med en runde eller to og eide dere ganske hardt og så stakk dere.

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:
Jo det var deg din jækel :p Det var helt forferdelig å ha deg på serveren, velkommen til forumet. Du brukte 3 runder på å tømme den.

HeliX
Victrix Legion

Alextwokay

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Beklager hvis jeg ødela fredagskosen.
Og takk for velkomsten.

Reppelars waits for nobody

Smacktard

• Medlem
  • PipPip
  • 261 Innlegg:
Eid. x2
Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen.
*,--._
Enemy tree spotted!

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 713 Innlegg:
Jepp, og bra at du beklager- det var eid versjon 10.0 - alle droppet og alle ropte på en admin :p Lett å se på server stats. Kan jeg få noe av det du har Alex ? (Lions cod?)

HeliX
Victrix Legion

Alextwokay

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
Ja du kan få! Alle skal få!
Bamsemums og kaffe!

Hva er Lions cod?

1 Bruker(e) leser dette emnet