Gå til innhold

DayZ - Norway 4 nede?

3 replies to this topic

p3rern

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 6 Innlegg:
Heihei.

Lurte bare på hva som var årsaken til at server 4 har vært nede over en lengre periode idag(19.07.12)?

Har ikke sett noe informasjon om det, så ville gjerne likt å høre om servern kommer opp igjen før vi etablerer nye baser etc på andre servere :)

PS: Takk for en flott innsats med å drifte serverne!

dannyboy92

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:
Norway 5 kom nettopp opp igjen, så regner med at Norway 4 er på tur opp også. Har vært noen problemer med serverene antar jeg.

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10 990 Innlegg:
Er ikke serverdrifter selv, men her er en annen fyr som kommenterte. Om det stemmer eller ikke aner jeg ikke, men da har du i det minste fått et midlertidig svar inntil noen av drifterne kan gi sin respons :)

Vis innleggdannyboy92 skrev 19 July 2012 - 22:22:

Norway 5 kom nettopp opp igjen, så regner med at Norway 4 er på tur opp også. Har vært noen problemer med serverene antar jeg.

OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 488 Innlegg:
Hei der.

Beklager uregelmessige nedetider på server og eventuelle problemer det kan skape. Vi er tilsendt en del nye settinger og oppdateringer fra DayZ teamet som gir litt annerledes ressurs fordelinger på server. Samtidig har vi også forsøkt å tweake litt på andre ting for å forbedre opplevelsen på serverne.

Sitat

PS: Takk for en flott innsats med å drifte serverne!

Takk tilbake, både for at du/dere bruker serverne og forumet :)
Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere