Gå til innhold

Søker folk å spele battelfield med

No replies to this topic

MANl4C

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:
Heisann!

No er det sommarferie og eg har god tid til å spele battlefield så eg leitar etter folk som vil spele med meg. Det er ikkje så mange av mine klankamerater og slikt som spelar atm så eg tenkte å søkje etter folk her.
Det eg leitar etter er folk som er gode på teamplay og som spelar etter objektivet. Eg kjem til å spele aktivt og eg vil helst spele med andre som også er aktive. Helst vil eg spele matcher, men har ikkje server så viss det er noken som har tilgang til slikt så sett eg pris på det :D

Eg søkjer ikkje klan, men slik som eg forstår det så er det ikkje så mange som spelar battlefield aktivt og spesiellt ikkje no når det er sommarferie. Så derfor leitar eg etter folk som vil joine meg. Viss det er ein god gjeng som spelar saman frå før så vil eg gjerne bli med. btw er eg open for å spele både bf2,bc2 og bf3. Men det er vel størst sjangse for å finne ein gjeng og matchar i bf3.

Ta kontakt :cool:

xfire: maniacbf2
battlelog: MANl4C

Edit: Eg har leita på mumble og mIRC, men det er heilt dødt der. Det er vanskelig å finne folk, så då tenkte eg at folk får finne meg.

Dette innlegget har blitt redigert av MANl4C: 17 July 2012 - 16:37

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere