entreri og jeg starter allmaps og koser mumble :-)
126 replies to this topic
Skrevet 13 September 2012 - 21:39
Skrevet 14 September 2012 - 11:22
Skrevet 17 September 2012 - 13:27
Det ble ikke noe av den tidligere omtalte zombie-mod'n... ? (Skulle komme ved utgivelse.)
Ikke for gud og hvermann i alle fall. Finner svært lite info om den. Var nyskjerrig på den : |
Ikke for gud og hvermann i alle fall. Finner svært lite info om den. Var nyskjerrig på den : |
'Twas England bade our wild geese go, that small nations might be free;
Their lonely graves are by Suvla's waves or the fringe of the great North Sea.
Oh, had they died by Pearse's side or fought with Cathal Brugha
Their graves we'd keep where the Fenians sleep, 'neath the shroud of the foggy dew
Their lonely graves are by Suvla's waves or the fringe of the great North Sea.
Oh, had they died by Pearse's side or fought with Cathal Brugha
Their graves we'd keep where the Fenians sleep, 'neath the shroud of the foggy dew
Skrevet 09 October 2012 - 20:50
Skrevet 01 November 2012 - 16:50
CS:GO er gratis i helgen visstnok, en god mulighet til å teste det ut. Kanskje melde seg på lan og vinne noen tusen, det virker som det er gode dager for CS:GO spillere. Fredrikstad Lan er første mulighet, så kommer SpillExpo i Oslo med 120 000 kr i potten foreløpig.
Skrevet 05 November 2012 - 00:36
Kåre Krigsforbryter skrev 09 October 2012 - 20:50:
De enklere mapsene, altså _se mapsene er ikke med i cycle fordi da blir serverne utelukket fra "quick play" knappen. Mapsene er fine men dette er oppsettet til valve som er grunnen og vi kan desverre ikke gjøre noe med det.
Med tanken på aktivitetsnivå på serveren, tror jeg ikke dere har så masse å tape på å endre den:) TIlpasse den til brukere her på forumet, er med faste spillere det blir liv i serveren uansett, ikke Quick play randoms:)
Skrevet 18 November 2012 - 14:41
Gleder meg så SJUKT til linja mi er fiksa - atm ligger jeg på 100 - 200 i ping konstant.
Får servicemann i løpet av et par dager, så da satser jeg på at jeg er tilbake for fullt igjen.
Ang det du sier om GO Robin;
Er alt for mange som sitter spredd over 1.6, CS:S og GO atm.
Valve burde hatt baller nok til å stenge ned de to tidligere versjonene imo.
Får servicemann i løpet av et par dager, så da satser jeg på at jeg er tilbake for fullt igjen.
Ang det du sier om GO Robin;
Er alt for mange som sitter spredd over 1.6, CS:S og GO atm.
Valve burde hatt baller nok til å stenge ned de to tidligere versjonene imo.
Skrevet 18 November 2012 - 18:23
Skrevet 18 November 2012 - 19:00
De fleste som har gått over til GO er jo kompetetive spillere -> folk som IKKE spiller public utenom DM.
Folk spiller bare gathere, er med på noen utenlandske turneringer eller smålig praccer.
Valve burde få CSGO ut i butikkene og ikke bare selge spillene på steam. Utrolig mange som ikke har fått med seg at det har kommet en ny versjon av cs. Den største målgruppen til valve er heller ikke gamle nok til å kjøpe spill over internett, og er nok ikke alle foreldre som tørr å bruke bankkortet sitt over nett.
Folk spiller bare gathere, er med på noen utenlandske turneringer eller smålig praccer.
Valve burde få CSGO ut i butikkene og ikke bare selge spillene på steam. Utrolig mange som ikke har fått med seg at det har kommet en ny versjon av cs. Den største målgruppen til valve er heller ikke gamle nok til å kjøpe spill over internett, og er nok ikke alle foreldre som tørr å bruke bankkortet sitt over nett.
http://mary.battlefield.no/galleri/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7906&g2_serialNumber=1
Svar

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg
Svar

Opp
svar
Multisitat