Gå til innhold

Steam Summer Sale

19 replies to this topic

Daniel-

Oberst

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 617 Innlegg:
http://store.steampowered.com

'nuff said :lovecrazed:

Lore

dobbel pluss ugod tankekriminalitet

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 252 Innlegg:
Får lov til å se at der er ett salg, men klikker jeg på noe så står det bare at de stakkars steamserverene er litt overarbeidet akkurat nå. Utrolig stort tilbakeslag her i livet å ikke få kjøpe flere spill jeg uansett aldri kommer til å spille :(
Forsøk aldri å gjøre noe med et problem før det er blitt så stort at det ikke nytter å gjøre noe med det, og da er det like greit å la være.

Krigsforbryter

Listefyll

• Styremedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 301 Innlegg:
:wub:

The Walking Dead og Max Payne 3 ble kjøpt nå :D
Roser er døde, verden er stor
Jeg har en hagle og vet hvor du bor

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 047 Innlegg:
Dette svir på pungen hver sommer :(

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.
Jackal.no | @jackalno | LastFM | Youtube | Flickr

Lore

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 252 Innlegg:

Forsøk aldri å gjøre noe med et problem før det er blitt så stort at det ikke nytter å gjøre noe med det, og da er det like greit å la være.

drozo

Brigader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 191 Innlegg:
Ja, vi vet jo hva som skjer nå. Serverne blir fulle av hackers. Skjer jo hver gang ... :)
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10 989 Innlegg:
Hmmm, Civ V kanskje?

Synd jeg er så sær på spill.
OptimusCrime .net - #5 mest besøkte profil!!1111111111
Hobbyansatt - Clanserver.no | IRC: #clanserver.no | www.clanserver.no
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

Lore

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 252 Innlegg:
Ja, må være temmelig demotiverende å drive med cheatbusting når en innsats over tid fra flere personer er verd omtrent 7.5euro. Valve driter tydeligvis i akkurat den problemstillingen.

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 989 Innlegg:
De har vel gitt opp CS:S-scenen for en stund siden nå.

Hadde uansett vært lol om de hadde beholdt skyhøye priser på gamle spill, bare for å holde cheaters unna :p
12:53 <@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
12:53 <@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 487 Innlegg:
WHOHO... det er så tunga slår krøll på seg. Har var det mye bra tilbud :)

Man skal kanskje se bort i fra hva Origin sjefen sier
Spoiler

Cri is often imitated never duplicated

HeliX
Victrix Legion

Lore

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 252 Innlegg:
Origin sjefen har ikke skjønt det. Når du selger spillene veldig billig, så kjøper gjerne folk som aldri har tenkt å spille spillet, eller hadde tenkt å spille det til den høyere prisen. Dette er gjerne kunder som om spilltjenesten er heldige ikke engang laster spillet ned og prøver det. Dermed ingen klaging på at spillet er dårlig eller fullt av bugs. Alt de gjør er å betale inn penger, akkurat som støttemedlemmene på treningstudioer. Det gir også utgiveren en fin mulighet til å skryte av mange solgte spill.

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 487 Innlegg:
Origin har ikke så mange spill som Steam har heller, så om de skulle legge en tredjedel av sine spill på salg vil det bety ganske mye tap av penger. Ifølge siste salgs rapporter for de nordiske landene (til eksempel) så ligger fortsatt BF3 veldig høyt og står nok for veldig mye av inntektene på Origin, sammen med TSW og SWTOR som tjener penger på abonnementer og som derfor forsvinner ut av listen ganske kjapt.

Nordic gamechart week 26
Spoiler

Jeg tror ikke det blir noe mindre vanligsalg av storsalg slik steam gjør det, om jeg hadde visst at BF3 kom på salg til jul så ville jeg alikevel kjøpt det for å kunne spille på launch. Derimot ville jeg kanskje ventet til salget med å kjøpe Diablo 3 fordi jeg egentlig ikke ville kjøpt det uansett, men når det er så mye hype som nå, så ville jeg kanskje hoppet på det på salg. Dvs at jeg kjøper kanskje spillet bare fordi det er på salg og fordi jeg vet at det er bra... men muligvis ikke mitt type spill. Uansett vil jeg ikke si at det er å billig-gjøre et spill slik EA sier at et salg gjør. Hva er det de gjør med SWTOR da....jo de sender meg mail om at kompanjongen min ingame er ensom og håper jeg kommer tilbake, dessuten vil de gi meg gratsis spille tid....er ikke det horing så vet ikke jeg.

Neh... på tide å bruke till penger på cheap intellectual property, noen spill jeg ikke ville kjøpt ellers.....men herregud så billig, jeg bare må ha en sånn samleboks :)

HeliX
Victrix Legion

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 989 Innlegg:
Er det noen som i det heletatt bruker Origin uten å spille primært BF3? Hatet konseptet fra dag #0. Er som en Steam-klone, bare dårligere på alle måter.

Nejtakk.

Ikke lagrer ingame browseren cookies en gang :lol:

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 487 Innlegg:
Den fungerer i alle fall bedre enn Steam gjorde på 9mnd dagen, men trenger helt klart flere funksjoner for brukerne om det skal bli en slager. Slik som nå fungerer den bare fordi den må være der.. sånn for min del. Tror Gabe har en veldig god strategi "Our goal is to make our product (Steam) so good, there is no reason to look anywhere else, neither pirating or consumerism". Slik som seneste et par dager siden hadde jeg tanken på en New Vegas crack versjon, men nå som det er såpass billig for den pakken med alle downloads + andre spill som feks Skyrim, så kommer jeg til å kjøpe det i steden.

HeliX
Victrix Legion

Jackal.no

Voffsen

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5 047 Innlegg:
Postet bilde

Posted Image
Has the social skills of a serial killer and struggles to communicate with anything that doesn't have a keyboard.
Jackal.no | @jackalno | LastFM | Youtube | Flickr

SerpenS

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 282 Innlegg:

he - kjøpte "Legend of Grimrock" og det var faktisk morro.

cri74

lifesaver

• Styremedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 487 Innlegg:
Fyra opp Brink i 2 min før jeg måtte haste på nattevakt. Vet ikke om jeg er skuffa eller ikke. Cutscenes var kult og menysystemet, men så løp jeg litt rundt på muligplayer og følte meg klønete :p

HeliX
Victrix Legion

SerpenS

Kaptein

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPipPip
  • 2 282 Innlegg:

Vis innleggSerpenS skrev 13 July 2012 - 21:51:

he - kjøpte "Legend of Grimrock" og det var faktisk morro.

da var det spilt gjennom - bra story - givende puzzles (vanskelige nok til at du blir fornøyd når du løser de) - bra mobs

OptimusCrime

There's no brain in here

• Utviklingssjef
  • 10 989 Innlegg:
http://www.gamer.no/...-steam-salgene/

Mange av utviklerne som hovet inn masse penger under salget. Så jeg håper folk kan legge "salg lønner seg ikke"-opplegget bak seg. Origin-fyren tar nok en gang feil.

xAncalagonx

Fenrik

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 734 Innlegg:
Lasta ned Blacklight Retribution som er gratis. Faktisk ganske underholdende og bra selv om det er gratis spill.

Seff kan man kaste inn noen kroner på å kjøpe in-game cash som kan brukes på ting som kamuflasje farger på våpen osv.

Er ganske artig at du kan sette sammen våpen selv også. Man kan velge løp, magasin, kolbe osv, og alt gir forskjellige endringer i stats. Fin måte å mekke sammen ett våpen du liker.

Videosnutt av spillet her.

Posted Image

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere