32 replies to this topic
Skrevet 01 June 2012 - 17:50
Men vi skal nok klare å få opp en ny dato slik at det blir anledning til å delta 
De som allerede har meldt seg på og betalt vil bli kontaktet av vår kasserer for å få tilbake sine penger
De som allerede har meldt seg på og betalt vil bli kontaktet av vår kasserer for å få tilbake sine penger
Nyttige linker for deg som henger her på Hellfragger.no:
Serverliste | Les klagemuren mens du spiser lunchen!
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Servere | Admins | Hellfragger Gather
Forum:
Counter-Strike: Source forum | Nyheter fra Hellfragger | Hellfragger klanprat forum | Team Fortress 2 forum
Annet:
Server rank/stats | Office Only-tråden | CSS Hjelpetråden | Mumble (VOIP) Hjelp | Hva er Community Nanny?
Regler for:
Spoiler
Spoiler
Skrevet 03 June 2012 - 03:08
torres skrev 03 June 2012 - 00:08:
Syns ikke det er så LOL jeg. Trist at miljøet mer eller mindre er dødt.
- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson
- When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
- If you're gonna get mad at me every time I do something stupid, then I guess I'll just have to stop doing stupid things. - Homer Simpson
Skrevet 03 June 2012 - 08:22
Dere to kan bare glatt la den diskusjonen ligge dø. Det er uaktuelt at denne tråden skal tippe over i en provokasjonstråd.
Forum:
Annet:
Regler for:
Forum:
Annet:
Regler for:
Spoiler
Spoiler
Skrevet 03 June 2012 - 11:57
Tbh driter jeg i hva du eller noen andre her syns er nødvendig eller ikke.
Når en HF admin klarer å lire av seg noe så dumt så skal han klare å forklare hvorfor han mener det også.
Bring it, vafflus!
Når en HF admin klarer å lire av seg noe så dumt så skal han klare å forklare hvorfor han mener det også.
Bring it, vafflus!
It’s not exactly rocket surgery
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?
Skurk : Tror jeg skal fyre en ny joint, admin kan du swappe til specc?
Skrevet 03 June 2012 - 12:30
Da får du drite i det et annet sted, drozo. Den sutrete oppførselen din suger krefter ut av miljøet som kunne vært brukt på konstruktive ting for fellesskapet. Det er faktisk slitsomt for oss andre.
Derfor får du også en ukes pause fra forumet nå, for jeg orker ikke dette.
Derfor får du også en ukes pause fra forumet nå, for jeg orker ikke dette.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What we and Activision learned from MW2
about:me
Jeg skal se ferdig åndenes makt
What we and Activision learned from MW2
about:me
Zaxo, on 27 September 2012 - 20:57, said:
Jeg skal se ferdig åndenes makt
Skrevet 03 June 2012 - 16:15
I så fall priser jeg meg lykkelig for at det var karer som Sønsteby som var her når tyskerne kom... "Norge er så invadert og ødelagt av tyskerne at det er prinsipielt LOL å gjøre noe for det".
At dere ikke ser verdien i å prøve å gjøre noe for et spillsamfunn betyr ikke at alle andre mener det samme, og det minste man kan vise av respekt hvis man ikke kan gi cudos, er å holde kjeft fremfor å rakke ned på eller slenge lol-kommentarer om de som faktisk gjør det.
At dere ikke ser verdien i å prøve å gjøre noe for et spillsamfunn betyr ikke at alle andre mener det samme, og det minste man kan vise av respekt hvis man ikke kan gi cudos, er å holde kjeft fremfor å rakke ned på eller slenge lol-kommentarer om de som faktisk gjør det.
Skrevet 03 June 2012 - 16:57
Beste jeg har lest i hele dag, Sussidal
Skrevet 03 June 2012 - 18:17
At det er for få påmeldte lag er i bunn og grunn ikke HF sin feil. Jeg syntes det er fint at de prøver å arrangere noe for CSS-miljøet. Som tidligere påpekt er det mye mindre enn det en gang var, men koselig læll.
Så rooooolig nå, Adrian
Så rooooolig nå, Adrian
OptimusCrime .net - What the fudge?
<@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
<@Fl0bB> har seriøst sitti å vært misunnelig på det nicket der i hele høst
<@Fl0bB> du har så kult nick så jeg må si fra om slikt for å føle meg litt større
Skrevet 03 June 2012 - 19:29
Tror det ville vært lettere å kjørt på noe med CS: GO istedet. Hakke sett noen på vennelisten min spilt cs source på 2år men CS:GO er ganske aktivt selv om det er beta noe det har vært i 4-5 år nå ..... ? Aner ikke hva dem driver med angående spillet der men ..... er jo ikke som om dem har forbedret noe.
Skrevet 03 June 2012 - 20:14
Har vel vært åpen beta i hva 1,5 mnd maks? Og lukket beta siden november 2011. Skal vel slippes i sommer eller noe. Problemet med å arrangere csgo-ting nå er at de eneste som spiller csgo er de som også spiller css, og dermed er miljøet enda mindre enn css. Og da er vi nede på "ikke-eksisterende"-nivå.
¯\(^_-)/¯ <-- MÆ PÅ LADDERN xD(╯‵Д′)╯彡┻━┻ <--- MOTSTANDER xD
Skrevet 03 June 2012 - 20:57
Avean skrev 03 June 2012 - 19:29:
Tror det ville vært lettere å kjørt på noe med CS: GO istedet. Hakke sett noen på vennelisten min spilt cs source på 2år men CS:GO er ganske aktivt selv om det er beta noe det har vært i 4-5 år nå ..... ? Aner ikke hva dem driver med angående spillet der men ..... er jo ikke som om dem har forbedret noe.
OptimusCrime .net - What the fudge?
Skrevet 03 June 2012 - 21:04
Er vel erfaringsvis vanskeligere å arrangere sånt på sommeren enn ellers, så hvis da aktiviteten ikke er enorm i utgangspunktet så ender man gjerne med avlysninger.
Men er jo jævlig lite tapt ved å prøve ihvertfall.
Men er jo jævlig lite tapt ved å prøve ihvertfall.
Skrevet 04 June 2012 - 09:42
Er en kombinasjon av at enkelte har eksamener, sommer og sol.
CS:GO er fortsatt lukket beta der man trenger key. Har vært snakk om at det vil bli openbeta i løpet av sommerferien.
CS:GO er fortsatt lukket beta der man trenger key. Har vært snakk om at det vil bli openbeta i løpet av sommerferien.
http://mary.battlefield.no/galleri/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7906&g2_serialNumber=1
Skrevet 04 June 2012 - 10:20
qed skrev 04 June 2012 - 08:21:
Ahhh det er så synd at det ikke ble noe - Skikkelig dumt at folk ikke meldte seg på 
Det skal bli anledning for folk å melde seg på når vi har funnet ny dato. Alle andre ordninger rundt cup'n forblir den samme.
Forum:
Annet:
Regler for:
Forum:
Annet:
Regler for:
Spoiler
Spoiler
Skrevet 06 June 2012 - 07:48
CS:GO har vært i beta lenge, så folk føler på at det ikke er lenge til release, ble forsåvidt nylig annonser at release faktisk er 21. august. Om dette er grunnen til at det for tiden er ingen norske lag som satser eller ei, er uklart, men hvem vil vell følge med på en turnering hvor mixlag tar plassene på pallen? Er ikke så veldig overraska over at det er såpass få som vil være med, tror nok ikke det blir mye futt i turneringa om den så blir gjennomført.
Syns det kunne vært en idé å ruge på premiene og isteden kjøre en knakende CS:GO release-turnering istedenfor en daff sommerturnering for å mate et døende miljø. Heller ett skritt foran enn ett skritt bak?
Syns det kunne vært en idé å ruge på premiene og isteden kjøre en knakende CS:GO release-turnering istedenfor en daff sommerturnering for å mate et døende miljø. Heller ett skritt foran enn ett skritt bak?
~ The generation of random numbers is too important to be left to chance.
Skrevet 06 June 2012 - 11:27
Skrevet 07 June 2012 - 11:46
Om dere ikke har noe konstruktiv å bidra med i denne tråden, så kan dere ta det en annen plass.
Synd at det var så få påmeldte, men som det ble nevnt, så er det nok pga eksamen periode osv
sitter selv 11 timer daglig på skolen å jobber med eksamenforberedelser for tiden, så det er lite tid til noe annet. Kanskje prøve på til høsten i stedet, når folk er tilbake fra ferie osv ?
Synd at det var så få påmeldte, men som det ble nevnt, så er det nok pga eksamen periode osv
Skrevet 07 June 2012 - 13:03
Helt unødvendig å dra denne tråden ut av sin mening. Dette er en informasjonstråd som opplyser om at en cup er utsatt, ikke et sted man diskuterer andres holdninger.
Absolutt en mulighet ja
Multicyber skrev 07 June 2012 - 11:46:
Kanskje prøve på til høsten i stedet, når folk er tilbake fra ferie osv ? 
Forum:
Annet:
Regler for:
Forum:
Annet:
Regler for:
Spoiler
Spoiler
Skrevet 08 June 2012 - 14:45
1.) Liker insj'et med cupen. Klarer vi å samle ett lag stiller vi opp med godt mot, og godt humør 
2.) CS:S vs CS:GO jeg personlig tror CS:GO kommer til å floppe som de fleste andre multi plattform spill.
Ser på CS:S og de andre kun PC baserte spillene som en klasse for seg selv.
man kan virkelig ikke bare tenk $ når man skal lage spill. Jeg er en brukere med ett vist begrep om hva jeg vil ha. (sikkert fler som meg)
3.) Denne tråden. Ga nesten opp etter de første postene. Er og blir grenseløst lei av folk som må kommentere ting de egentlig ikke bryr seg om eller ikke har planer om å være med på. kan ikke folk innse at de ikke er midt punktet i verden og at kanskje noen har lyst til å ha en konstruktiv dialog om noe som interesserer DEM.
Gleder meg til å se cupen blir stablet på bena og takk til BF.no for ett godt initiativ. Hvis ikke vi stiller kommer jeg hvertfall til å følge med med argus øyne.
Fikk løsnet ting jeg hadde på hjertet.
GLHF
2.) CS:S vs CS:GO jeg personlig tror CS:GO kommer til å floppe som de fleste andre multi plattform spill.
man kan virkelig ikke bare tenk $ når man skal lage spill. Jeg er en brukere med ett vist begrep om hva jeg vil ha. (sikkert fler som meg)
3.) Denne tråden. Ga nesten opp etter de første postene. Er og blir grenseløst lei av folk som må kommentere ting de egentlig ikke bryr seg om eller ikke har planer om å være med på. kan ikke folk innse at de ikke er midt punktet i verden og at kanskje noen har lyst til å ha en konstruktiv dialog om noe som interesserer DEM.
Gleder meg til å se cupen blir stablet på bena og takk til BF.no for ett godt initiativ. Hvis ikke vi stiller kommer jeg hvertfall til å følge med med argus øyne.
GLHF
Skrevet 08 June 2012 - 18:06
john_cao skrev 08 June 2012 - 14:45:
1.) Liker insj'et med cupen. Klarer vi å samle ett lag stiller vi opp med godt mot, og godt humør 
GLHF
GLHF
Bra post... Spesielt enig i punkt 3
- The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch
Skrevet 08 June 2012 - 22:05
For å kommentere punkt 2, tror jeg absolutt at CS:GO kommer til pwne totalt
Har testet det såvidt, og jeg likte virkelig både gameplay og siktesystem. Fikk mer følelsen av at man må ha litt mer skill i skytingen, samt at man faktisk treffer der man skyter. Gled dere sier jeg bare
Support bacteria - they're the only culture some people have
Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http://rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png
To know death, Otto, you have to fuck life... in the gall bladder!
IQTus said:
virker som om alle vil gratulere henne i alle kanaler!
Finner mesteparten av musikksamlingen min listet opp her:
http://rateyourmusic.com/images/latest_acq/Sektleder.png
Skrevet 08 June 2012 - 22:58
Takker for hyggelig tilbakemelding John Cao!
Det er en god del personer som har jobbet plenty og lagt ned en drøss med timer i forkant av denne cupn, de setter garantert pris på ros
Det er en god del personer som har jobbet plenty og lagt ned en drøss med timer i forkant av denne cupn, de setter garantert pris på ros
Forum:
Annet:
Regler for:
Forum:
Annet:
Regler for:
Spoiler
Spoiler
Skrevet 10 June 2012 - 13:00
Legg gjerne merke til oppdateringen i denne nyheten.
Vi har forståelse for at våre brukere har ferie, selvsagt, og har dermed valgt å legge cup'n ut mot høsten heller.
Premiene, dekning og oppsett osv forblir det samme.
Når vi nærmer oss tidspunkt for cup vil vi annonsere dato og åpne for påmelding
Sitat
Oppdatering 08.06: På grunn av tilbakemeldingene vi har fått, har vi satt at cup'en først vil bli arrangert i august.
Vi har forståelse for at våre brukere har ferie, selvsagt, og har dermed valgt å legge cup'n ut mot høsten heller.
Premiene, dekning og oppsett osv forblir det samme.
Når vi nærmer oss tidspunkt for cup vil vi annonsere dato og åpne for påmelding
Forum:
Annet:
Regler for:
Forum:
Annet:
Regler for:
Spoiler
Spoiler
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg

Opp