Gå til innhold

Battlefield Elite?

18 replies to this topic

Luremus

Conquest FTW!

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 781 Innlegg:
Call of Duty Battlefield Elite, aka Battlefield Premium på gang?

Sitat

GamesBeat: So Battlefield is effectively, say, moving into a service mode first? And then maybe Medal of Honor will…?

PS: We look at it as a 24/7 service. We have people in Stockholm and North America and other parts of the world that are on this every single hour of every single day. 365 days a year. We have an operations team at DICE to look at telemetry data. How are people playing the game, how can we improve the experience? Are they having problems? Are servers down? Are they up? All that stuff.

GamesBeat: Do you think you’ll eventually get to a subscription type of model? And do you also think you’re going to take down Call of Duty?

PS: I think it’s fair to say that we’re looking at that. Like all other companies, we’re looking at how we can maximize our investment in this and get the most out of our investment and get more people playing this product. That may take us to different places, but we’re not really talking about where that is yet.

http://venturebeat.c...close-quarters/

scenest skrev 20 August 2012 - 23:59:

Har selv spilt veldig mye på bf.no serverene igjennom bf1942,bf2 og bf3. Holdte også til på hellfragger når jeg spilte css.

Sitat

STEAM_0:1:5054741 - rx.scenest, Wallhack og norecoil

Falaffelz

Menig

• Medlem
  • Pip
  • 12 Innlegg:
Vel, det ville ikke vært forbi EA å bringe inn månedlig abbonement for å spille Battlefield.

DaX

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 284 Innlegg:
Haha husker godt når DICE sjefen stod på scenen på PAX eller noe, og la ut om at battlelog er helt gratis og at de aldri vil ta penger for en eksklusiv tjeneste.  Men de må vel melke kua så hardt de bare kan før noen lager et spill der utviklerne bryr seg.

Hvis de først skal ha en elite tjeneste hadde det vært et sjakktrekk å adde battlerecorder/spectator, men nei da her får vi kule DOGTAGS:
Battlefield premium June 4th:
"Battlefield™ Premium will land you a number of content drops with unique in-game items not available anywhere else. First out is the one-of-a-kind Premium knife and black dog tag, plus a set of soldier camos, weapon camos, dog tags and Assignments that will make sure you stand out and get more personalization options" http://battlefieldo....p-weekend.5418/
Posted Image

#te4m.bf3 | Battlelog

ninjabloo

Provokatør og kjekkas

• Serveradmin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6 292 Innlegg:
IMO er det bedre å adde meningsløse ting til en premium, da spiller det ingen rolle om folk har det eller ikke. å ta ekstra betaling for noe som burde ha vært i spillet allerede vil jo bare gjøre folk sinte.
Postet bilde

DaX

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 284 Innlegg:
Sant det, men så er jeg 110 % sikker på at det aldri kommer.
Posted Image

#te4m.bf3 | Battlelog

Gambler

kronisk sliten

• Serveradmin
  • PipPipPip
  • 1 155 Innlegg:
Dobbell XP, hvor var det jeg har vært borti det ett par ganger før henn? :hmm:
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png

HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.

DaX

Løytnant

• Klanmedlem
  • PipPipPip
  • 1 284 Innlegg:
Neste blir vel hatter.
Posted Image

#te4m.bf3 | Battlelog

(aCe)Total

arctic Combat elite

• Ledergruppa
  • PipPipPipPip
  • 2 680 Innlegg:
Kreves det subscription for å kunne spille EA/Dice spill i fremtiden (Battlefield) holder jeg meg langt unna.
Postet bilde
Mine topp favoritter:
- Arma 3 (FPS)
- Darkfall: Unholy Wars (MMORPG)
- Red Orchestra 2 (FPS)

Dr.Schjolberg

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 124 Innlegg:
måtte jeg betale mer enn en gang for bf, så hadde jeg kastet spillet for lenge siden og sansynligvis sendt miltbrann til dice!

dopehawk

Sersjant

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 402 Innlegg:
Haha .. vel venter vel på at det skal komme flere ting.. Som oppgrader til Battlefield PRO 19.99 us og få med Battlerecorder , voip , 1 person spec etc etc . Og det verste er at dem hadde garantert gjort det også. Etter alt det styret EA/DICE har gjort og gankse sikker på vil fooke opp mere ting så klarer jeg ikke helt å stole på spille industrien . ( Er flere som kjører den linja med å slenge ut uferdige produkter ) Man ser jo hvor ting ender opp - Microtrancation i spill .. Er du fri får ammo -- Ingen problem kjøp ett klipp for 50cent - Mangler du rpg - Trykk får 10 nye 1 US --
Postet bilde

Osram

Permbannet fordi jeg var for heit?

• Serveradmin
  • PipPipPipPip
  • 2 123 Innlegg:
DICE er i ferd med å utvikle en "Battlefield mouse". Den ligner litt på MX518, men har i tillegg en knapp for spray (supression). Det er også en slisse hvor du stikker inn VISA-kortet. Uten dette får du ikke spilt. Sørg for at det er penger på kontoen før du starter spillet.
Teaser

Spoiler

lundern

avhengig av coca-cola

• Battlefield.no Veteran
  • PipPipPip
  • 631 Innlegg:

Vis innlegg1DaX skrev 11 May 2012 - 19:42:

Neste blir vel hatter.

Trokke det ass

Kongkopa

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 227 Innlegg:
Dette kan jo bli både bra og dårlig.

Potensialet er der med subscription modellen.Om det kommer et lignende type spill med subscription som vil gi utvikler kontinuerlig midler til å fortsette å gi ut nye ting til spillet sitt. Proppe det med flere e-sport features, maps, hyppige og bra patcher, bedre offline tjenester, "expansions", anti-cheat arbeid osv, så ville jeg betalt. Det jeg ser for meg er at det blir som CoD, og da er det helt uaktuelt å betale noe ekstra.

Vi får se.
www.vip-gaming.net

dopehawk

Sersjant

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 402 Innlegg:
Hvis du vil kjøpe fra ett firma som holder på slik , så værsegodt .. Har ingen planer om å bruke noe som helst mere penger på DICE. Alt er ferdig tydeligvis ,dem bare venter på å melke kua når det kommer ny spillere som ikke har anelse om hva som har forgått før. Dem holder garantert med BF4 og nye lanserings datoer . Får bare vondt smak av den foretningsmodelen dem har tatt i bruk.

http://battlelog.bat...54348019137697/

Postet bilde

Kongkopa

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 227 Innlegg:
Mente bare at subscription modellen ikke nødvendigvis trenger å være dårlig for FPS. Da trenger man ikke kanskje ikke utvikle en ny tittel omtrent før den forrige er released blant annet.

Hvilken forretningsmodell vil du at de skal bruke?

Det youtube klippet der viser jo i utgangspunktet ingen verdens ting. Repairtoolet er fra alpha, ok, så de har brukt eldre modeller når de lagde cinematic f.eks. De kan ha brukt en tidligere versjon av mange forskjellige grunner. Skal ikke si at de ikke lagde det her tidlig, for det vet jeg ikke noe om, og det klippet bidro ingen ting.

Dette innlegget har blitt redigert av Kongkopa: 15 May 2012 - 11:05

www.vip-gaming.net

dopehawk

Sersjant

• Klanmedlem
  • PipPip
  • 402 Innlegg:
Vel først og fremst så fortrekker jeg ett firma som er ærlige og klarer å kommunisere med brukerne sine. Hvis du leser litt på den linken så ser du vel grunnen. At dem holder på med ny tittel er jeg sikker på, dem prøver jo fortvilt å kopiere activison. Hadde dem sagt og gjort alt som ble lovet så hadde jeg gladelig betalt for en DLC eller 2 . Men sånn som det er nå så fortjener dem virkelig ikke en krone til fra meg. Men er jo nok folk som er villig til å betale uansett hvordan ett spill er og jeg er ikke en av dem. Og den videoen viser jo da virkelig ikke hvordan spillet er.. Hvor er blur`en tatt veien ? Supression? Dem treffer jo kjempebra da.. Virkeligheten blir noe helt annet.

Og hva skjedde med DLC skulle være gratis .. bla bla .. Men regner med at folk kan trekke sin egen besluttning selv. Hadde dem orker eller brydd seg så hadde dem tonet ned både sup/blur med en hotfix ganske kjapt etter den siste patchen og fikset M27 darten .Men dem velger å skrive på 3-5 forskjellige blogger og tweeter og gudene vite hva andre kanaler dem bruker om at jo kanskje det var litt voldsom den sup/blur og stopper der med kommunikasjonen. Enten har dem noe håpløse ledere eller så er de bare sånn. Og hvorfor skal jeg betale en krone mere når jeg har kjøpt spillet da? Hadde skjønt at dem hadde tatt betal for å spille ala wow , men da hadde dem ikke hatt mange spillere.. sånn som det er nå.

BF3 er ett pent spill - Men hjelper så veldig lite når resten ikke helt funker. Etter den siste patchen så har det vært en nedtur for min del . Men jeg gir ikke opp ennå , men jeg betaler ikke for noe som helst før jeg ser at spillet er levedyktig - Ser veldig dårlig ut nå .
Postet bilde

Luremus

Conquest FTW!

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 781 Innlegg:
Ser ut som om dette kommer snart:

Sitat

Kilden hevder at EA planlegger å avsløre ekstratjenesten i begynnelsen av neste måned, når spillgiganten holder sin årlige presentasjon under E3-messa i Los Angeles.
Battlefield Premium, som tjenesten etter sigende blir hetende, skal sørge for at abonnentene får en rekke unike gjenstander til bruk i spillene, som ikke kan kjøpes noe sted.
http://www.gamer.no/...remiumtjeneste/

Har selv spilt veldig mye på bf.no serverene igjennom bf1942,bf2 og bf3. Holdte også til på hellfragger når jeg spilte css.

Sitat

Kongkopa

Korporal

• Medlem
  • PipPip
  • 227 Innlegg:
Spoiler
Feilen her er vel at de ikke har klart å holde det de lover, på en eller annen måte. Mulig jeg er naiv, men jeg tror ikke de går ut å forsøker å ljuge på seg ting for å forbedre forhåndsalg.
Spoiler
Det er jeg også helt sikker på, det er jo slik de tjener penger.

Spoiler
Det er jo helt sikkert et resultat av at traileren ble laget på en tidligere/eldre build av spillet. Skjønner ikke helt hva du mener.

Spoiler
Jeg tror (sikkert litt naivt) at dersom de hadde implementert en bra subscription basert modell så kunne spillet vært så evig mye bedre. Da kunne de ha brukt mye lenger tid på selve spillet, istedenfor å måtte utvikle DLC og nye utgaver av spillet i så kjapt tempo som de gjør i dag. Jeg er forsåvidt helt enig med deg, selv om jeg liker å spille BF3 så er jeg langt fra fornøyd.

Spoiler

Grøss... Tror jeg må svelge mine ord. Dersom det her er sannheten så får en håpe det blir ubetydelige ting som ikke påvirker gameplay.

Dette innlegget har blitt redigert av Kongkopa: 15 May 2012 - 21:24

www.vip-gaming.net

Luremus

Conquest FTW!

• Klanmedlem
  • PipPipPipPip
  • 2 781 Innlegg:
Ser ikke ut som det blir noen månedsavgift, bare en "kjøp alt ekstra innhold i ett" pakke. :)

Sitat

Battlefield Premium contains all 5 Battlefield expansion packs with early access, new camos, and exclusive in-game items for a one-time fee.

Sitat

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere