1513 replies to this topic
Skrevet 26 May 2012 - 21:36
Hvis du trykker alt og ser free view kan du se om du har desert camo på skulderne. Hvis det er tilfellet har du bandit skin. Etter siste patch skal man ikke kunne endre skin, men jeg så selv at jeg hadde fått det i gårkveld etter å ha drept et par andre survivors for å skaffe mat og vann
Skrevet 26 May 2012 - 23:53
Skrevet 27 May 2012 - 13:43
jeg skjønner ikke dere som overlever lenge, er dere aldri i di store byene? 
jeg skjønner jo at det er lettere og overleve når man flyr rundt i skauen fra hus til hus, men i byen overlever hvertfall ikke jeg lenge
også synes jeg det er litt teit med zombiene, det virker som om dem har en viss radius rundt seg som dem merker deg uannsett, det går ikke ann og sitte stille bak en vegg, for når du er innafor radiusen merker di deg uannsett.
Jeg sto oppe på ett tak, og da merket di det når di gikk forbi på bakken, og hvis en merker deg er jo hælvette løs
Edit: Er en 1.6.0 patch som kom i dag
jeg skjønner jo at det er lettere og overleve når man flyr rundt i skauen fra hus til hus, men i byen overlever hvertfall ikke jeg lenge
også synes jeg det er litt teit med zombiene, det virker som om dem har en viss radius rundt seg som dem merker deg uannsett, det går ikke ann og sitte stille bak en vegg, for når du er innafor radiusen merker di deg uannsett.
Jeg sto oppe på ett tak, og da merket di det når di gikk forbi på bakken, og hvis en merker deg er jo hælvette løs
Edit: Er en 1.6.0 patch som kom i dag
http://sigs.enjin.com/sig-bf3/c777f1971dd83fd5.png
HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.
HW: SABERTOOTH 990FX / Bulldozer @ 4,9Ghz / Sapphire 7990 Devil / Corsair Vengeance 16GB / 850W PSU.
Skrevet 27 May 2012 - 15:48
Får jeg slenge meg på jeg også eller?, driver å fixer Arma 2:CO og DayZ nuh, muligens senere i kveld. Noen med?
Skrevet 27 May 2012 - 17:45
DONT SHOOT IM A FEMALE TROLOLO, en del nye ting kom idag. Axe + Remington shotgun + Heat Pack = PYRO
Ser ut som jeg mista bandit skin etter patchen, men andre players ser meg som bandit for det om...
Ser ut som jeg mista bandit skin etter patchen, men andre players ser meg som bandit for det om...
Skrevet 27 May 2012 - 18:15
Skrevet 27 May 2012 - 19:54
sorry for at jeg ikke fikk hjelpa deg i stad Reke
Skrevet 27 May 2012 - 21:33
Noen som spiller nå eller? booring alene =(
Skrevet 27 May 2012 - 21:38
server er du på a?
Skrevet 27 May 2012 - 22:14
Gjengen min på 4 sitter her på kjøpeknappen. Er det verdt det?
Tenker på hvordan er det for oss og springe rundt viss en dør fks. Hva skjer med han da? Må han springe seg ijel og lete etter oss andre da?
Hvordan er det med andre folk på servern? Er det mulig og spille "offline" Tenker på at det er så møøøøøk kjedelig og måtte drive og havne i skudd fight med hver eneste person du møter ingame for og hindre i og bli skutt i ryggen liksom og igjen gjøre ALT på ny?
Tenker på hvordan er det for oss og springe rundt viss en dør fks. Hva skjer med han da? Må han springe seg ijel og lete etter oss andre da?
Hvordan er det med andre folk på servern? Er det mulig og spille "offline" Tenker på at det er så møøøøøk kjedelig og måtte drive og havne i skudd fight med hver eneste person du møter ingame for og hindre i og bli skutt i ryggen liksom og igjen gjøre ALT på ny?
Skrevet 27 May 2012 - 23:04
Kanke spørre meg i alle fall. Jeg elsker alt ArmA stuff 
Jepp.. kjipt å dø, værste er at du mister alt du har samlet opp siden sist du døde og at du starter nede på bean-war noob kysten. Kanskje brukte du 4-5 timer på å gear'e up, kanskje har du med deg en kamerat som kan stå vakt på liket ditt sånn at du kan hente alt sammen igjen. Ettervert så lærer man seg å overleve og finne det du trenger, men det er et stort område og en del supplies er spredd rundt.. alt kan skje. Mye av hva som gjør det så spennende er at det er grusomt å dø, alt handler om risk vs consequence og cost vs benifits.
Hvordan er det med andre folk på servern?
DayZ er et online spill og SP er ikke mulig så vidt jeg vet. Det begynner å bli mange server og over 100 000 unike spillere, ikke alle spiller på en gang såklart, men jeg vil tippe at det sikkert er sånn 50/50 med survivors og bandits. Jeg må innrømme at jeg blir fort banditt om jeg har reparert en bil i 3-4 timer og noen prøver å rappe den. Da skyter jeg først og spør etterpå, dessuten ville jeg ikke stoppet for noen.... kjører rett over dem.
Som alt i alt i ArmA så kan det være lurt å spille sammen med noen som har spilt det før.. spillet er klumpete og uhåndterlig i begynnelsen, men man lærer
Jeg tror at de som har begynt allerede har blitt avhengig.. jeg ser dem er online hele tiden i DayZ....døgnet rundt omtrent
Jeg vil si det er verdt det, ikke bare pga DayZ, men du får et utrolig stort og fint spill for slikk og ingenting. Et av de 15 beste spillene til PC...noensinne (sier PCgamer)
Jepp.. kjipt å dø, værste er at du mister alt du har samlet opp siden sist du døde og at du starter nede på bean-war noob kysten. Kanskje brukte du 4-5 timer på å gear'e up, kanskje har du med deg en kamerat som kan stå vakt på liket ditt sånn at du kan hente alt sammen igjen. Ettervert så lærer man seg å overleve og finne det du trenger, men det er et stort område og en del supplies er spredd rundt.. alt kan skje. Mye av hva som gjør det så spennende er at det er grusomt å dø, alt handler om risk vs consequence og cost vs benifits.
Hvordan er det med andre folk på servern?
DayZ er et online spill og SP er ikke mulig så vidt jeg vet. Det begynner å bli mange server og over 100 000 unike spillere, ikke alle spiller på en gang såklart, men jeg vil tippe at det sikkert er sånn 50/50 med survivors og bandits. Jeg må innrømme at jeg blir fort banditt om jeg har reparert en bil i 3-4 timer og noen prøver å rappe den. Da skyter jeg først og spør etterpå, dessuten ville jeg ikke stoppet for noen.... kjører rett over dem.
Som alt i alt i ArmA så kan det være lurt å spille sammen med noen som har spilt det før.. spillet er klumpete og uhåndterlig i begynnelsen, men man lærer
Skrevet 27 May 2012 - 23:33
Har en Bande på gang med elVitra nå
fikk lagt nedpå en stakar som satt i en låve etter mye planlegging for å komme forbi zombiene, han blei tatt på senga, mørkt var det å. hehe
Zenox: hvis du er av typen som vil overleve lengst mulig så må du holde deg unna di store byene.
hvis jeg har fått sammla opp en del ting og blir drept så er det strake veien inn til byen og få ut litt frustrasjon for så og begyne på igjen, eneste kjipe er at det burde vært ett form for transportmiddel uten at du må bruke mange timer på og sammle sammen deler til en bil.
Jeg gikk 2 timer i mørten her en natt uten og se noe for så og buse innom en liten landsby, få 10 zombier etter meg og så daue. for så å finne ut at jeg hadde gått 2 timer i feil rettning
da gjorde det ikke noe og daue
Zenox: hvis du er av typen som vil overleve lengst mulig så må du holde deg unna di store byene.
hvis jeg har fått sammla opp en del ting og blir drept så er det strake veien inn til byen og få ut litt frustrasjon for så og begyne på igjen, eneste kjipe er at det burde vært ett form for transportmiddel uten at du må bruke mange timer på og sammle sammen deler til en bil.
Jeg gikk 2 timer i mørten her en natt uten og se noe for så og buse innom en liten landsby, få 10 zombier etter meg og så daue. for så å finne ut at jeg hadde gått 2 timer i feil rettning
Skrevet 27 May 2012 - 23:46
Man må nesten innom en stor by en gang i blant dersom man trenger utstyr til kjøretøy og blodposer og sånt.
10 zeds er jo ikkeno stress da
Fikk agro på en Jamie Hyneman i Dubrovka uten ammo i revolveren så jeg måtte ta han med m16m203. Det smalt så jævlig at jeg fikk hele jævla byen etter meg. Brukte to mags (60 skudd) på alle, men kom meg ut av det i live. Med 3000 blod og the shakes riktignok, men jeg svimte aldri av
10 zeds er jo ikkeno stress da
Skrevet 27 May 2012 - 23:49
Sånn som du speller så har du vel vanskelig med og få med deg noen hjelpere 
Pleier aldri og gå på sjukehus og hente blodpåsar, jeg kommer aldri godt ut av det, men det finnes andre måter og få tak i dem på
Også Zenox: hvis dere er en gjeng kan det ta litt tid og finne en brukbar server med 4-5 ledige plasser sammtidig, hvis du ikke er det på server restart
Norway 1 og 2
Pleier aldri og gå på sjukehus og hente blodpåsar, jeg kommer aldri godt ut av det, men det finnes andre måter og få tak i dem på
Også Zenox: hvis dere er en gjeng kan det ta litt tid og finne en brukbar server med 4-5 ledige plasser sammtidig, hvis du ikke er det på server restart
Skrevet 28 May 2012 - 00:08
trenger dere restart på Norway ? åja.. lese litt bedre så jeg
Ellers er det <enter> knapp spamming, da kommer man jo vanligvis inn ila 2-3 min.
Blodpose hunting i Berezino er jo gøy. Vi var 7 mann på taket der og tømte byen for zombies.... det var litt skummelt da vi løp for å komme til stigen opp der.. sikkert 50 zeds etter oss og full panic.... HVOOOR ER STIGEN.. hvor hvor....Løøøøøøøp !
Blodpose hunting i Berezino er jo gøy. Vi var 7 mann på taket der og tømte byen for zombies.... det var litt skummelt da vi løp for å komme til stigen opp der.. sikkert 50 zeds etter oss og full panic.... HVOOOR ER STIGEN.. hvor hvor....Løøøøøøøp !
Skrevet 28 May 2012 - 08:29
haha cri74 hadde nettop en slik hendelse. Skrek nok sikkert mye lenger enn deg, fant stigen til slutt og det viste seg at jævlene kan klatre i de stigene oO, brukte noen skudd og dermed var jeg tom. Hva skjedde så da? joda en kom opp foran meg og bak, uten skudd og i ren panikk så hoppet jeg bare ned. Auda, lett mat for de sultne der ja..
Skrevet 28 May 2012 - 09:37
Noen skudd?
du hadde jo 3 mags til enfield'n
Hvor er du henn nå da? må vel team'e opp på nytt ettersom jeg skjønner
Skrevet 28 May 2012 - 16:56
hmmm, ifølge http://dayzmod.com/index.php har gjennomsnittlig levetid gått fra, vel var vel godt over 4 timer til 27 minutter! :O
kan jo ha noe med at det var forferdelig mye zombier her tidligere, men jeg tror også det at folk stoler mindre å mindre på andre personer, så derfor skyter de alle de ser
kan jo ha noe med at det var forferdelig mye zombier her tidligere, men jeg tror også det at folk stoler mindre å mindre på andre personer, så derfor skyter de alle de ser
Not all those who wander are lost.
Skrevet 28 May 2012 - 17:08
Ja du jeg ser den. Hadde jeg spilt så hadde jeg nok enten ungått eller knertet det jeg hadde sett for og si det sånn. Ikke faen om jeg ORKER og måtte spille og gjøre alt på ny bare for jeg var dum og "stolte" på en random jeg møtte på
Skrevet 28 May 2012 - 19:43
Hva gjør dere egentlig når dere går rundt aleine? 
Iogmed at det virker som det er basert på og være flere sammlet skal du komme no vei, hvis du ikke synes det er gøy og bare fly rundt i storbyene med pistol da.
-Skal du inn i en storby er det fordel/must og være ett team
-Skal du ut på langtur er det lurt og hvertfall være 2 stk for å ha nok mat og drekke + at man får meg seg flere ting langs veien.
-Skal du opp nord til militærleierne/flyplassene er det jo noen timer løping forran deg, for så og finne ett gromt våpen og ta meg seg tilbake i en storby og herje? (antagelig bli drept og føle at hele den 5-6 timer turen var bortkaste)
Skulle vært mye enklere og få tak i en bil hvertfall, så kan man bygge seg fly og heli om man vil
Iogmed at det virker som det er basert på og være flere sammlet skal du komme no vei, hvis du ikke synes det er gøy og bare fly rundt i storbyene med pistol da.
-Skal du inn i en storby er det fordel/must og være ett team
-Skal du ut på langtur er det lurt og hvertfall være 2 stk for å ha nok mat og drekke + at man får meg seg flere ting langs veien.
-Skal du opp nord til militærleierne/flyplassene er det jo noen timer løping forran deg, for så og finne ett gromt våpen og ta meg seg tilbake i en storby og herje? (antagelig bli drept og føle at hele den 5-6 timer turen var bortkaste)
Skulle vært mye enklere og få tak i en bil hvertfall, så kan man bygge seg fly og heli om man vil
Skrevet 29 May 2012 - 10:21
Er du med på langtur nordover I effta/kveld elVitra? :-)
Skrevet 29 May 2012 - 10:47
Skrevet 29 May 2012 - 15:02
hvem idioter har låst norway 1 og 2?
edit: er visst ikke bare di norske, får opp "this server is currently locked" på alle jeg prøver og joine
edit: er visst ikke bare di norske, får opp "this server is currently locked" på alle jeg prøver og joine
Skrevet 29 May 2012 - 15:39
Ikke meg, sitter på jobben 
Har lagt merke til at de har vært låst noen ganger i dag på swec.se
Vet ikke om "Admin Vote" er skrudd av.
Hvis ikke er det mulig for noen å vote seg selv som admin når servern restarter.
Sitter bak jobb proxy så jeg for ikke koblet meg til remote, men skal se på det så fort jeg kommer hjem.
Har lagt merke til at de har vært låst noen ganger i dag på swec.se
Vet ikke om "Admin Vote" er skrudd av.
Hvis ikke er det mulig for noen å vote seg selv som admin når servern restarter.
Sitter bak jobb proxy så jeg for ikke koblet meg til remote, men skal se på det så fort jeg kommer hjem.
Skrevet 29 May 2012 - 15:42
ja kom in når den var låst opp en tur, men det er mega lagg på mange/alle serverne nå, nedi i 10-15 fps. Uspellbart, eneste dagen jeg slutter tidlig denna uka også får jeg ikke spellt =(
tar evigheter og joine server også så det er vel no problemer på gang
tar evigheter og joine server også så det er vel no problemer på gang
Skrevet 29 May 2012 - 21:32
Så ikke det du hadde skrevet RokZor, men er med å game litt mer i morra. Fristelsen ble for stor når endelig flere "supression" haters ville spille bf3.
Skrevet 30 May 2012 - 06:15
Hjemme ved sju tida I kveld elvitra:-)
Også erklærer jeg dusør på Daniel's NV googles
Også erklærer jeg dusør på Daniel's NV googles
Skrevet 30 May 2012 - 09:54
Snakket med Silentspy i går.
Det er lagt til script som låser og åpner serverne automatisk for å hindre "enter spamming".
Enter spamming kan krasje serverne eller lagge dem.
Er Norway 1 eller 2 låst så bare bruk ”refresh” knappen så vil de låse seg opp etter hvert og man kan joine.
Det er lagt til script som låser og åpner serverne automatisk for å hindre "enter spamming".
Enter spamming kan krasje serverne eller lagge dem.
Er Norway 1 eller 2 låst så bare bruk ”refresh” knappen så vil de låse seg opp etter hvert og man kan joine.
Skrevet 30 May 2012 - 10:35
Det hørtes ikke dumt ut:-)
Gosnakk litt om og få opp ett par servere til :-)
Gosnakk litt om og få opp ett par servere til :-)
Skrevet 30 May 2012 - 15:12
noen som har 5min og er i cherno? trenger en blod overføring, sitter igjen med 1074 etter en skuddveksling
Skrevet 30 May 2012 - 16:52
Sorry, holder til bare oppe i Nord.
Hva gjør du nede i "Bean Wars ally"?
Kom deg opp Nord
Hva gjør du nede i "Bean Wars ally"?
Kom deg opp Nord
Skrevet 30 May 2012 - 17:41
Er jeg dø hvis jeg ikke logger på og spiser før I morra? Altså klarer den seg en dag uten mat? Overtid på jobben så blir neppe spelling I kveld.
Synd hvis jeg dør, snart kommet meg helt nord for første gang.
Edit:
Ser battlefield.no har satt opp en server, men den må oppdateres til 1.6.0.1 så blir det gromt
Synd hvis jeg dør, snart kommet meg helt nord for første gang.
Edit:
Ser battlefield.no har satt opp en server, men den må oppdateres til 1.6.0.1 så blir det gromt
Skrevet 30 May 2012 - 19:32
Du overlever hvis du ikke er logget inn, men kommer nok til å blinke på food og water når du logger inn igjen.
Skrevet 30 May 2012 - 21:54
ikke kjør bil med lite blod... besvimte og ble hevet ut av bilen uten noe timeglass, så kommer en fyr som tror jeg er dau og tar bilen, bilen lagga seg på topen av meg, crunch crunch dau
Skrevet 31 May 2012 - 08:48
Ser litt ålreit ut og være en stor gjeng :-)
Skrevet 31 May 2012 - 09:30
Nattbrillene til daniel frister
holder dere stort sett til opp I nord? :-)
holder dere stort sett til opp I nord? :-)
Skrevet 31 May 2012 - 10:39
Sussidal skrev 31 May 2012 - 09:03:
Aaaaaagh.... the temptation... can... not.. resist... anymore...
Denne tråden ligger og gnager på sjelen min daglig, og da hjelper det ikke at Daniel legger ut masse bilder i tillegg
Denne tråden ligger og gnager på sjelen min daglig, og da hjelper det ikke at Daniel legger ut masse bilder i tillegg
Ja takk du Sussidal! Du er over hode ikke den eneste! Er helt for jævlig og åpne bf.no om dagene. Skulle ønske utviklerene lagde en slags Day-Z blokkerings tråd så jeg slipper og måtte trykke meg inn her hver eneste dag og bare sikle!!!!
Skrevet 31 May 2012 - 11:11
Hvorfor ikke kjøpe arma 2 (250kr) og bli med? :-)
Skrevet 31 May 2012 - 12:11
Jeg mangler bare tid, så kommer jeg til å hive meg med.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
What we and Activision learned from MW2
about:me
Jeg skal se ferdig åndenes makt
What we and Activision learned from MW2
about:me
Zaxo, on 27 September 2012 - 20:57, said:
Jeg skal se ferdig åndenes makt
Skrevet 31 May 2012 - 13:58
Unnskyld for feilprising :-(
Svar

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 skjulte brukere

Logg inn
Registrer deg
Svar

Opp
svar
Multisitat